Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten sait naisesi suostumaan ensitreffeille ja siitä jatkoon?

Vierailija
07.05.2026 |

Paljonko oli rekrybudjettisi, 50 vai 500 euroa? Menikö monta kuukautta, että nainen suostui tapaamaan sinua kahden kesken muualla, kuin julkisilla paikoilla? Entä koska kosit? Paljonko sormus maksoi, kolmen vai peräti kuuden kuukauden palkan verran? 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kysyin että saisinko puhelinnumeron. Hän antoi. Tavattiin sitten parin päivän päästä. Käytiin leffassa ja viinillä. Siitä se lähti.

Niin että vasta leffan jälkeen lähti homma eteenpäin? Ennen oli kyllä jo pantu? Valitan mutta kuulostaa halvalta.

Itse kuulostat ankealta fossiilita. 

Vierailija
22/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse kuulostat ankealta fossiilita. "

No joillain ihmisillä on vain kummallinen fiksaatio siihen seksiin. Ikäänkuin se olisi se pääasia siinä suhteessa ja sen pitää tulle kuvaan jotenkin juuri oikeaan aikaan ja oikealla tavalla tai suhde ei etene oikein.

Itse ainakin koen että vaikka seksiä olisi ekasta päivästä lähtien, kaikkein tärkeintä on se kaikki muu mikä sen ulkopuolella tapahtuu. Miten luonteet sopivat, miten arvot sopivat, miten tulevaisuuden suunnitelmat sopivat, miten tavat sopivat jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse iskin silmäni erääseen söpöön hottikseen, mutta koska en viitsinyt jäädä odottamaan treffikutsua, kerroin olevani häneen korviani myöten ihastunut. Mun suureksi iloksi hän kertoi tuntevansa samoin, muttei ollut pakkien pelossa uskaltanut kertoa mulle tunteistaan. Olemme olleet siitä hetkestä lähtien pari. Mun jutun opetus on se, että kun bongaa unelmien miehen, parasta on tarttua toimeen heti, eikä jäädä odottamaan treffikutsua. 😍 

Vierailija
24/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin erästä kiinnostavaa naista kahville useita kertoja. Kun hän lopulta suostui, hän halusi maksaa myös minun osuuteni. Väittelimme tästä jonkin aikaa, mutta nainen piti päänsä. Hän oli oikein hauskaa ja huumoritajuista seuraa ja aivan uskomattoman kaunis. Pysyimme ystävinä, mutta jatkoa treffeille ei koskaan seurannut. 

Vierailija
25/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme ihan orgaanisesti ilman treffejä ja kahden kesken, ei julkisella paikalla vietimme aikaa ensitapaamista seuranneena yönä. En kosinut häntä, mutta liki kymmenen yhteisen vuoden jälkeen hän kosi minua vuoden alussa ja olemme menossa naimisiin ensi kuussa. Sormuksia meille ei tule.

Vierailija
26/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla kysyin että saisinko puhelinnumeron. Hän antoi. Tavattiin sitten parin päivän päästä. Käytiin leffassa ja viinillä. Siitä se lähti.

Niin että vasta leffan jälkeen lähti homma eteenpäin? Ennen oli kyllä jo pantu? Valitan mutta kuulostaa halvalta.

Old school -menoa ennen tindereitä. Baarista tai tutuntuttu kaupungilta mukaan, testataan yhteensopivuus fyysisellä puolella, jos oli tarpeeksi kivaa ja toinen vaikuttaa mukavalta, niin aletaan seurustella. 

Vierailija
27/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin erästä kiinnostavaa naista kahville useita kertoja. Kun hän lopulta suostui, hän halusi maksaa myös minun osuuteni. Väittelimme tästä jonkin aikaa, mutta nainen piti päänsä. Hän oli oikein hauskaa ja huumoritajuista seuraa ja aivan uskomattoman kaunis. Pysyimme ystävinä, mutta jatkoa treffeille ei koskaan seurannut. 

Jos nainen olis tykännyt susta myös seksuaalisella tavalla, olis antanut sun maksaa. 

Vierailija
28/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos nainen olis tykännyt susta myös seksuaalisella tavalla, olis antanut sun maksaa."

Tämä asia valkeni myös minulle saman tien. 

Vierailija
29/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin nykyistä avovaimoani klamydian keikalle koska mulla oli kaksi lippua  ja se suostui heti. Keikan jälkeen avovaimoni pyysi luokseen kaljalle. Käytännössä siitä lähtien ollaan oltu yhdessä koska avovaimo pyysi toiseksi yöksi jäämään myös. ei mulla rahaa mennyt kun 35 euroa.

Vierailija
30/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paskan kuuloinen friendzone-juttu, mutta saitpa edes ilmaiset kahvit.

Vierailija
31/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rahalla vaan lupauksella nuolaista tyytyväiseksi 

Vierailija
32/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotin charmiini ja kysyin vaan klassisesti siltä luokan kauneimmalta tytöltä, johon olin päätä pahkaa ihastunut, et "Aletaanko oleen?". Sit saatiin kuningasidea, kun oltiin 20-vuotiaita, et mennään salaa maistraatissa naimisiin. Vuoden päästä oltiinkin sit jo kolmistaan. Isoisoäiti tuumaili tähän, et kaikkea muuta kandee katua, muttei nuorena naimista. Allekirjoitan tään täysin. 😉 

M27

Vierailija
33/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika paskan kuuloinen friendzone-juttu, mutta saitpa edes ilmaiset kahvit." 

Tuon tapauksen jälkeen opin sen, että jos nainen tahtoo väen vängällä maksaa oman osuutensa, on ihan sama, vaikka lähtee kotiin saman tien. Minkäänlaista jatkoa ei tule koskaan seuraamaan. 

Vierailija
34/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kuulostat ankealta fossiilita. 

Mieluummin vanhanaikainen kuin halpa. Mutta onneksi jokainen saa olla niin helppo ja halpa kuin haluaa :)

Vierailija
35/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Old school -menoa ennen tindereitä. Baarista tai tutuntuttu kaupungilta mukaan, testataan yhteensopivuus fyysisellä puolella, jos oli tarpeeksi kivaa ja toinen vaikuttaa mukavalta, niin aletaan seurustella. 

Jokainen tavallaan.

Vierailija
36/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on hyvä hankkia oma elämä ja uusia elämän sisältöjä, jos Vauva- palstalla ei voi olla kirjoittelematta.  Onko lähelläsi joitain varhaisnuorison kivoja harrastustiloja?

Vierailija
37/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika paskan kuuloinen friendzone-juttu, mutta saitpa edes ilmaiset kahvit." 

Tuon tapauksen jälkeen opin sen, että jos nainen tahtoo väen vängällä maksaa oman osuutensa, on ihan sama, vaikka lähtee kotiin saman tien. Minkäänlaista jatkoa ei tule koskaan seuraamaan. 

No niinpä. Jos haluat, voit harkita mielen teoriasi kehittämistä. Jos se auttaisi?. Että muilla ihmisillä on omat ajatukset, tunteet ja asenteet jotka eivät riipu sinun ajatuksistasi, tunteistasi eivätkä asenteistasi. Tsemppiä ja jos onnistut, tavoitat aikuisten maailmaa. 

Vierailija
38/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on hyvä hankkia oma elämä ja uusia elämän sisältöjä, jos Vauva- palstalla ei voi olla kirjoittelematta.  Onko lähelläsi joitain varhaisnuorison kivoja harrastustiloja?

Aika tylsä vastakommentti. Mutta ilmeisesti alkuperäinen kommentti osui. Jos sinua ei haittaa olla helppo, niin miksi moinen reaktio?

Vierailija
39/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei lapset, oman rakkaan ja pysyvän suhteen löytäminen on ollut aina aikaa vaativaa ja vaikeaa. Get real now. Suljet vauvapalstan ja sen kännykän ja lähdet katsomaan mitä kiinnostavaa täällä elämässä on. Tsemppiä sulle.

Vierailija
40/49 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kysynyt vain yhden kerran ja siirtynyt sitten seuraavan naisen pariin. Jos ei naista kiinnosta, niin se on ajan haaskausta alkaa vonkaamaan. Jokatoinen nainen on antanut eka tapaamisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi