Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten hemmottelet naistasi viikoittain? Järjestätkö kylpyläloman vai lähetätkö vaan rahaa?

Vierailija
07.05.2026 |

Kertokaa parhaat vinkit naisen hemmotteluun

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ne naiset hemmottelee miestään? Vastaus: Ei sitten mitenkään. Takana kolme pitkä aikaista suhdetta...ei koskaan mitään, aina pitää itte olla antamassa, jopa toisen nimen nimipäivänä PITÄÄ olla lahjoja...AINA VAATIMASSA, EI KOSKAAN ANTAMASSA, EI EDES SYNTYMÄPÄIVÄNÄ! Mikä teitä muikkeleita vaivaa noiden ainaisten vaatimustenne kanssa?

Vierailija
2/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa, koska se ei mua pätkän vertaa kiinnosta. Leivon kuitenkin kaikille mun kaverimiehille synttärikakut ja ostan lahjat. Jos he tarvitsevat esimerkiksi vaatteiden korjausapua tai ilmaista hiustenleikkuuta, he tietävät, kenen puoleen kääntyä. Vastaavasti he tamppaavat mun matot ja jos ostan jonkin painavan esineen kotiini, he hoitavat sen kuljetuksen ja kokoamisen. Joskus käyn heidän kanssaan kaveritreffeillä uimahallissa, elokuvissa, teatterissa, jne) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia nämä sun trollailut. Miksi mieheni pitäisi lähettää mulle rahaa kun asutaan samassa huushollissa? Miksi se ei voisi antaa sitä rahaa suoraan käteen tai siirtää tilille? Ja kylpyläloma joka viikko? Voiko ahdistavampaa olla.

Jos ei sun älykkyys riitä nasevimpiin juttuihin niin mee vaikka kaverien kanssa kaljalle ja jutelkaa keskenänne hassunhauskoja teinitason tarinoita.

Vierailija
4/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylälomia, rahaa, viikottain? MISSÄ HELVETIN PULLASSA SINÄ OLET ELÄNYT?

Vierailija
5/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmottelisin, jos ois nainen, mutta kun ei ole. 

Vierailija
6/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs ne naiset hemmottelee miestään? Vastaus: Ei sitten mitenkään. Takana kolme pitkä aikaista suhdetta...ei koskaan mitään, aina pitää itte olla antamassa, jopa toisen nimen nimipäivänä PITÄÄ olla lahjoja...AINA VAATIMASSA, EI KOSKAAN ANTAMASSA, EI EDES SYNTYMÄPÄIVÄNÄ! Mikä teitä muikkeleita vaivaa noiden ainaisten vaatimustenne kanssa?

Jaa. Itse taas annoin tarkkaan harkittuja lahjoja merkkipäivinä. Ja tavallisena arkena ruokakaupassa käydessä toinen pyytämättä toisen lempiherkkuja, etenkin jos toisella oli ollut rankka päivä.

Tätä siis useammassakin suhteessa, itse en saanut lähes koskaan yhtään mitään.

Jos uuteen suhteen menisin, en antaisi itsekään enää mitään.

Vierailija
7/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunteiden pitää perustua johonkin muuhun kuin rahaan. 

Vierailija
8/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihoitan kullilla.

Vierailija
9/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudut lähettämään rahaa, takuulla joku karvapållinen nigerialainen huijaa sua. 

Vierailija
10/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan satasen kuussa käyttörahaa jolla saa käydä kampaajalla tai kuntosalilla tai ostaa vaatteita.

Vierailija
11/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen vehkeeni kerran viikossa, eikö se riitä hemmotteluksi?

Vierailija
12/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen naiselleni orgasmin pari kertaa viikossa.

Vierailija
13/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinunlaisesi typerys, jättäisin naiset rauhaan, ap.

Vierailija
14/14 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halin, pussaan ja kuuntelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi