Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Et mua sapettaa asua just NYT hesan keskustassa.

Vierailija
11.05.2007 |

Ihan oikeesti pidän tästä mutta nyt kun on joka toinen katu suljettu kaiken maailman kissanristiäisille niin potuttaa... Huomenna olisi ihan pakko päästä autolla hautajaisiin ja takasin mutta ei toivoakaan päästä yksityisautolla mihinkään. Julkisilla pääsee n 7 km päähän hautausmaasta ja taksilla koko reissu maksaa 100 e edestakasin. Ja sit pitää roudaa lapsen turvaistuinta koko päivä mukana...

Kiitos kun sain purkautua. Kivahan se on kun Suomella on euroviisut ja hesan maratonit innostaa mut nyt on oma napa lähin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa etten osannut varautua, hautajaisia ei voi ennakkoon oikein suunnitella. Sanonko nyt mummolle, että sorry kuolit väärään aikaan. Musta tää on vaan periaatekysymys mitä lähtee tekemään lapsen kanssa. Meidän turvaistuin ei ole ihan helposti siirrettävä malli edes.

Mitäs mä enää teille kateellisille edes kirjotan, menisin autolla jos katu ei olis suljettu ja auton saisi sieltä pois.

Pysykää siellä maalla vaan lehmiä paimentamassa.

ap *ihmettelee av typeryyttä*

Vierailija
2/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää tunkea asumaan keskustaan, ja sitten spiidata täällä ettei koko Stadi pyörikään sen oman pikku navan ympärillä! :-/ Ei voi käsittää!!!

Muuttakaa pöndelle, oikeesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvastin, että jotain soraääntä kuuluu, mä sanoinkin et NYT ärsyttää mutta rakastan tätä kaupunkiasumista yli kaiken. Kun ei vaan tarvii autolla pörrätä.

Ap poistuu.

Vierailija
4/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajaisin sitten kätevästi metrolla auton luokse ja ajaisin autolla hautajaisiin ja takaisin samoin.

Vierailija
5/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin pitäisi töissä käydä vaikka olisi mitkä viisut kaupungissa. ei normaalia elämää voi laittaa viikoksi jäihin tämän takia. kohta joku tulee huutamaan " vaihda alaa" ..

ei-ap

Vierailija
6/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ettei stadilaiset itse käytä tuota!

Vierailija
7/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva juttu, että Suomella on kerrankin tällainen mahdollisuus.

Illalla pääsisin julkisilla töihin, mutta aamuyöstä niitä ei taas kulje. Ja tunnin välein on kaiken maailman karnevaaleja pitkin ja poikin keskustassa illalla, joten teitä on poikki..!

Vierailija
8/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuitenkin pääkaupunkiseudulta kotoisin ja täällä hesassa asunut abauttia rallaa 10 v.

ap

Ja onko oikeesti väliä mitä sanaa Helsingistä käyttää?

Vierailija
9/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luulin ettei stadilaiset itse käytä tuota!

Vierailija
10/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään tekemässä ostokset ihan suosiolla kävellen, mutta lasta ei voinut ydinkeskustassa nukuttaa, kun joka puolella oli jotain mökäraattoria...

Taitaa mennä illanviettokin kotikulmilla...

Vierailija
11/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin voi sattua jotkut kissanristiäiset.

Muutakaa Pekingiin olympialaisten ajaksi, ni osaatte sen jälkeen arvostaa Helsinkiä!

Että jakstte kaikesta valittaakin! Tosi pitkä aika teidän elämästä, jos yksien viisujen takia kaupunki tukossa. päivä se on kuukauden päästäkin.

Vierailija
12/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kk kotona äitiyslomalla ja vain kerran sinä aikana Helsingissä käyneenä,kaipaan ihan pirusti sinne. Just katoin uutisia ja ajattelin, että voi kun pääsisi tuonne. Vietän lähes puolet ajasta Helsingissä silloin, kun olen töissä, joten en olisi uskonut sinne kaipaavani joskus näin kovasti. Täällä innokas " lähiöäiti" Tampereelta ilmoittautuu vaihtamaan osoitetta... DDD

Ei nyt ihan, mutta kyllä rauhallakin on rajansa, usko vain.

Terveisiä uneliaasta Mansesta

Vierailija
13/13 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisten pitää asioilleen päästä vaikka olisikin jotkut euroviisut.