Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mulla 2,5 tunnin kuluttua ylävatsan ultra ja unohdin olla ravinnotta!!!!

Vierailija
29.09.2008 |

Menen yksityiselle ultraan, mutta muistin että tunti pitää olla syömättä, mutta se olikin että pitää olla neljä tuntia syömättä ja tunti juomatta. Vedin kaksi palaa leipää, juustoa kimpaleen ja palan naurista. Yritin jopa hädissäni oksentaa, mutta en saanut mitään ulos.



Vaikeuttaako tuo nyt tutkimusta tosi paljon? Että mua harmittaa, kun unohdin koko jutun!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näe, kun sappirakko on supistuneena aterian jäljiltä. Toisaalta jos et nyt enää syö mitään, voi olla, että näkyvyys riittää, sitä ei etukäteen tiedä. Voithan soittaa vielä ja varmistaa, kannattaako tulla vai varaatko uuden ajan.

Vierailija
2/2 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tutkitaan sitä kai maksaa ja munuaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan