Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vankilat täyttyvät. Ulkomaalaiset täyttävät vankilat.

Vierailija
06.05.2026 |

YLE on uutisoinut asian aika ovelasti. Uutisessa kerrottiin totuus mutta se pitää osata laskea. Osaatko laskea totuuden?

 

Sitaatti:

”Vankimäärä Suomessa kasvoi viime vuonna 5,6 prosenttia verrattuna edellisvuoteen. Vankeja oli viime vuonna vankiloissa keskimäärin noin 3 550 eli lähes 190 vankia enemmän kuin vuonna 2024.

Rikosseuraamuslaitoksen mukaan ulkomaalaisten vankien päivittäinen keskimäärä vankiloissa nousi viime vuonna uuteen ennätykseen, kun määrä kasvoi edellisestä vuodesta 22 prosenttia. Ulkomaalaisten vankien päivittäinen keskimäärä oli noin 840 vankia.”


https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20224225

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli uutisissa, että aletaan rakentamaan moduulivankiloita.

Miksei vaan sullota samoihin selleihin?

Mitäs tekivät rikoksen.

Vierailija
2/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi rikolliset suomijuopot liittyvät seuraan. 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä enää kauankaan kun Suomi on tässäkin asiassa EU:n ykköspallilla

Vierailija
4/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli se tämän hallituksen tekemä lakimuutos joka kiristi parisuhdeväkivalta ja -raiskauslakia. Aavikkokeisareita alkoi ropista vankiloihin entistä nopeemmin.

Eikö tämän hallituksen pitänyt karkoittaa kaikki rikolliset? 

Vierailija
5/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli se tämän hallituksen tekemä lakimuutos joka kiristi parisuhdeväkivalta ja -raiskauslakia. Aavikkokeisareita alkoi ropista vankiloihin entistä nopeemmin.

Tätä epäilinkin: lakia piti kiristää, sanotaanko yleisten syiden johdosta...

Vierailija
6/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei saa puhua, saatana!

Vierailija
8/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, höpö höpö runkkusuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Persut!

Vierailija
10/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU:n korkein työttömyys! Euroopan vanhin autoakanta! Eniten vankeja! Jee! Hyvä Suomi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankila  on loistohotelli  niille.  Eivät  ole  eläissään  asuneet  niin  hyvin  ja  saaneet  palveluja.  Ei mikään kartettava  juttu  ollenkaan. Saako  ne  päivärahaakin?

Vierailija
12/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perssuolinkaisella seisoo taas kärki märkänä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli se tämän hallituksen tekemä lakimuutos joka kiristi parisuhdeväkivalta ja -raiskauslakia. Aavikkokeisareita alkoi ropista vankiloihin entistä nopeemmin.

Eikö tämän hallituksen pitänyt karkoittaa kaikki rikolliset? 

Kiitos muistutuksesta, niin saisivatkin tehdä. 

Mutta tärkeintä että ainakaan eivät ole vapaalla jalalla.

Vierailija
14/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perssuolinkaisella seisoo taas kärki märkänä...

Kohta se menee lähentelemään äitiään ja esittelee tälle erektiotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapuhe on kaikista vakavin rikosnimike. Ei ole mitään verrattuna esim. vihatekoihin.

Vierailija
16/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö persut haluaa vankilaan, saavat kunnolla mustaa kullia?

Vierailija
17/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksikö persut haluaa vankilaan, saavat kunnolla mustaa kullia?

Epäilemättä näin.

Vierailija
18/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EU:n korkein työttömyys! Euroopan vanhin autoakanta! Eniten vankeja! Jee! Hyvä Suomi!

Kiitos hallitus ja sen mädättäjäministerit.

Vierailija
19/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetetään Ahvenanmaalle ja istutetaan hait sinne mereen.

Vierailija
20/72 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli uutisissa, että aletaan rakentamaan moduulivankiloita.

Miksei vaan sullota samoihin selleihin?

Mitäs tekivät rikoksen.

Eikä mitään eristysosastoja. Kymmenen aina samaan yksikköön ja kun jäljellä on enää pari, niistä muodostetaan uusi osasto, vaikka ensin tietysti on sanottu, että pari viimeistä saa lokoisammat olot, mikäli porukka vähenee. No saahan ne uudet kaverit. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi