Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli kyllä järkytys-yllätys raskausultrassa mies-opiskelija

Vierailija
06.05.2026 |

Menin valmiiksi jännittyneenä, ja kun astuin huoneeseen 3 naisgyneä sekä miesopiskelija. Ensin naisgyne tekee sisätutkimuksen jonka jälkeen töksäyttää vaativasti, ettei varmaan haittaa jos opiskelija kokeilee sisältä. Olin niin järkyttynyt että en osannut muita kuin nyökätä. Jälkeen päin tajusin etten ollut antanut opiskelijoiden läsnäoloon ollenkaan lupaa tässä asiassa.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö selkä kaarelle?

Vierailija
2/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijoiden on aina syytä antaa vähän kokeilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään toiset huulet sait pidettyä auki. 

Vierailija
4/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö selkä kaarelle?

Et näy tuntevan naisen anatomiaa lainkaan.

Vierailija
5/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Se tyyppi oli siellä oppimassa työtään, ei viettelemässä raskaana olevaa.

Vierailija
6/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistiko tuhkaluukun myös?

Vierailija
7/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitin! Mua on ronkkinut yhtä aikaa kolme äijää Naistenklinikalla. Yksi niistä juoksenteli sisäanturi kädessään etsimässä siihen kortsuja ja liukkaria.

Veljen kandiaikoina yksi kandi teki sisätutkimuksen ilman suojahanskoja. Asiakas ja kyseinen kandi ei huomanneet mutta kaikki muut kylläkin.

Välillä ihmetyttää, miten jotkut on raskaina vaikka häpeilevät naurettavasti alapäätään. 

Vierailija
8/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto.

Miesgynet on kyllä parempia. No tämäkin oli tietysti vasta opiskelija. Naisgynelle en itse enää mene. Ovat sellaisia konitohtoreita että...

Vierailija
9/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 3 valmista lääkäriä ja yksi opiskelija? Missäs ultrassa noin paljon väkeä (valmiita lääkäreitä siis) tarvitaan paikalle?

Vierailija
10/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen raskausultra, jos siihen on tarvittu 3 gynekologia. Normaalisti raskauksissa ultrauksen tekee kätilö ja sisätutkimuksia ei ole lainkaan.

Vierailija
11/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkistiko tuhkaluukun myös?

Sieltähän sinäkin olet syntynyt, kysy vaikka äidiltäsi.

Vierailija
12/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko muslimi, kuin noin paljon järkytti? Eiku sori, et voi olla, kun sun mies ei ollut mukana ja hakannut miesopiskelijaa. Vanhoillislesta? Tää vois olla, ei uskalla pihahdustakaan päästää autoriteetin edessä.

Vierailija
13/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää kysyä lupa opiskelijoiden läsnäoloon. Olen joka kerta antanut luvan. Sinulla olisi varmaan eri fiilis asiasta, jos olisi edes kysytty lupaa ja kerrottu sukupuolijakauma. Miesopiskelijahan oli siellä vain oppimassa ja hänellä on lääketieteellinen kiinnostus asiaan, mutta ymmärrän, että tuntuu tungettelevalta kun asia tuli yllätyksenä.

Vierailija
14/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto.

Miesgynet on kyllä parempia. No tämäkin oli tietysti vasta opiskelija. Naisgynelle en itse enää mene. Ovat sellaisia konitohtoreita että...

Eivät ole. Just tein valituksen Naistenklinikalla häärineestä miesgynestä joka raateli ultrauslaitteen anturilla alavatsani verille.

Vierailija
15/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen raskausultra, jos siihen on tarvittu 3 gynekologia. Normaalisti raskauksissa ultrauksen tekee kätilö ja sisätutkimuksia ei ole lainkaan.

Miten luulet, että lääkisopiskelijat oppivat? He oppivat harjoittelussa kokeneen lääkärin johdolla ja tällöin synnytyslääkärikin tekee ihan rutiinitoimenpiteitä.

Vierailija
16/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kolmekymppisenä gynekologisessa leikkauksessa, naisgyne oli. Mutta hänellä oli miespuolinen opiskelija, jonka habitus oli kuin olis napattu joku sattumanvarainen nuori jamppa kadulta. Annoin luvan olla läsnä. Siinä ne molemmat sitten istui mun jalkovälissä. Lääkäri leikkas ja nuori mies tuijotti. 

Vierailija
17/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmissa paikoissa kysytään lupa 

Vierailija
18/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten luulet, että lääkisopiskelijat oppivat? He oppivat harjoittelussa kokeneen lääkärin johdolla ja tällöin synnytyslääkärikin tekee ihan rutiinitoimenpiteitä.

Joo, mutta ap:n mukaan paikalla oli vain yksi opiskelija ja kolme gynekologia, mikä siis tarkoittaa kolmea valmista lääkäriä. Tota gynejen määräähän tässä nyt kyseenalaistettiin, ei opiskelijan läsnäoloa.

Vierailija
19/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Kuulostaa siltä, ettei ole toimittu asianmukaisesti?

Vierailija
20/55 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gynekologi on jo valmistunut, eikä opiskelija. AP sanoi paikalla olleen 3 gynekologia ja opiskelijan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi