Ihmettelen kun ihmisillä on varaa ostaa nykyää hieno auto
Olen huomannut että joka 2-3 on uusi auto ja melkee kaikilla suht hieno auto, oon vähän katkera ja kateellinen, mulla on itellä romu ja paljon velkaa ymmärrän etten saa hienoa autoa, mutta jotenkin tässä pisteessä ja hävettää ajaa tommosella kun ei oo enää nuorikaan, olis pitäny ostaa se hieno auto ennen ku velkaantui mutta näillä mennään.
Kommentit (67)
Olisihan sullakin ollut varaa hienoon autoon mutta päätit laittaa kymppitonneja peleihin, juomiseen ja maksullisiin naisiin. Toivottavasti oli edes hauskaa.
Totuus on, että vaikka sulla olisi hienompi auto, et silti saisi naisia. Vika ei ole autossa tai ulkonäössä vaan sun luonteessa ja huonossa käytöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan sullakin ollut varaa hienoon autoon mutta päätit laittaa kymppitonneja peleihin, juomiseen ja maksullisiin naisiin. Toivottavasti oli edes hauskaa.
Huvittavinta on se, että luulee olevansa oikeutettu saamaan kaikkea, koska vaan haluu
Vierailija kirjoitti:
Liisatuilla ja firman autoilla monet ajavat.
Ei. Olen hoitanut asiat hyvin, niiin olen saanut sen auton mistä olen unelmoinut ja samalla asunnon jne jne. Näin ei saa sanoa tässä maassa, koska kateus. G-sarjan mersu ja oma talo. Kun muut oli baareissa, niin minä tein rahaa. Nyt 49v ja kaikki asiat kunnossa. Näin ei voi sanoa ikinä ääneen missä ja edes kirjoittaa. Onnistuin omissa unelmissa. Tämä oli vain minun unelmani. Joillekin paska unelma ja ymmärrän kyllä. Minä halusin nämä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Kamppailen velkojen kans ja ei riitä rahat jos ostan auton en pääse velkajärjestelyyn en voi tehdä niin, mutta minua hävettää ajaa romulla
Sinuna häpeäisin huomattavasti enemmän yksinkertaisuuttasi, vajaaälyisyyttäsi ja heikkolahjaisuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sullakin varaa jos säästät käsirahaa varten ja luottotiedot on kondiksessa. Esim Tesla Model 3 on nyt 0% korolla tai sit joku japsi tyyliin Toyota Corolla. Niis on yleensä huokeita rahoituksia.
etkö tajua mulla on 50 tonnia velkaa melkee
No sitten et haaveile autosta etkä minkään muunkaan ostamisesta ennen kuin olet maksanut velat pois.
haaveilenpas, emmä tommosella romulla kehtaa ajaa ihmiset kattoo onko toi pohjalla vai joku juoppo
Niin? Sehän sinä olet, pohjalla oleva juoppo.
Jos on lapseton, keskituloinen pariskunta, ja työuraa takana vaikka 10-20v, niin ennemminkin pitää ihmetellä, että miten tuossa tilanteessa ei olisi rahaa ostaa uutta autoa jos sellaisen haluaa.
Säästöpotentiaalia on kuitenkin 1000-2000 euroa / kk, eli kymmenen vuoden aikajänteellä pitäisi kasassa olla helposti uuden auton hinta.