Roosa, 28, erosi ja hankki kostokropan
https://www.iltalehti.fi/keho/a/be616937-35f5-4d9d-812b-6e6fa0080f8a?fb…
Todella hyvä kirjoitus Roosan elämänmuutoksesta ja kaunis mimmi on kyllä.
Kommentit (191)
Jos nainen tai mies haluaa , että nykyinen suhde toimii, miksi ei pidä huolta itsestään silloin? En myös tajua tuota kostokroppaa. Tietysti omaan tilanteeseen ja oloon kiinnittää huomiota erotessa. Miten käy jos uusi suhde alkaa, rapistuuko taas?
Vierailija kirjoitti:
Nyt vielä pitäisi tietää, mistä tämä Roosa on julkkis tai edes tuttu.
No siitä kostokropasta. Historian kirjoille printataan tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei. Tusinabimbo, jolla ei mitään todellista merkitystä. Vaikka niin itse kuvittelevatkin. Pinnallisilla, itseään täynnä olevilla typeryksillä ei oikeasti ole mitään merkitystä.
"Nyt tulee varmaan todella epäsuosittu mielipide, mutta kaiken alkujuuri tähän muutokseen oli rehellisesti sanottuna ero ja halu näyttää entiselle kumppanille, mitä hän menetti."
No se exähän ei menettänyt persettään pyöreäksi kyykkäävää salikissaa vaan pulleron laahustajan.
Se että pullero eron jälkeen alkoi kyykätä itseään salikissaksi ei ole pois siltä exältä.
Hän oli kauniimpi ennen noita ripsiä ja huulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duck face pullasuti ripset.
Kuten aina iltapaskojen juttuihin hakeutuvilla huomionkipeillä on 😆
Kovasti jutussa jauhetaan taas "henkisestä kasvusta". :D -eri
Harvemmin erotaan oikeasti siksi että toisen ulkonäkö olisi epämiellyttävä. Kyllä suhteessa yleensä on paljon muitakin syitä.
Joten tuskin exä tuota olisi takaisin halunnut oli kroppa millainen hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on HJK jalkapallomiesten edustusjoukkueen Myyntipäällikkö et olisiko Aki Riihilahdella ollut jotain sanavaltaa valintaan?
Kiertäisin kaukaa vaikka miten keikistelee peilissä kostokroppaansa. Ei siinä, ihan nätti, mutta kiertäisi kaukaa juuri tällaisen kostohölmöilyn takia. Miksi pitää huolta kropastaan vain kostona. Julkinen exän dissaaminen instoissa ja iltalehdissä. Kauanko tätä salivaihetta kestäisi. Ei todellakaan kiinnostaisi ottaa selvää. Mieluummin ihan tavallinan kiva nainen sillä edeltävällä kropalla.
M
Vierailija kirjoitti:
Kostokulmakarvat.
Tyrmäävillä kulmakarvoilla voi kyllä tyrmätä jo heti kättelysssä, kun huomio kiinnittyy vain niihin😱Tai valtavilla silmälaseilla, jotka vievät koko huomion. Nykymuotia molemmat (*valitettavasti...).
Vierailija kirjoitti:
Minun ei ole koskaan tarvinnut kostaa kenellekään. Ja kropankin olen pitänyt kunnossa, vaikka olen ollut 16v parisuhteessa ja olen lähes nelikymppinen.
Miksi pitää päästää kroppa rapistumaan? Ja miksi pitää kostaa, jos parisuhde loppuu?
Lapsia aikuisten kostokropissa.
Pinnallista nykyään tämä elämä, pelkkää ulkonäön arvostelua ja peiliin muikistelua.
Ei kerro ihmisen sisimmästä muuta kuin toisten miellyttämisenhalusta. Ei edistä tasa-arvoa ja antaa huonon mallin nuorille.
Terveelliset elintavat tottakai hyväksi. Mutta ei tällä motiivilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei. Tusinabimbo, jolla ei mitään todellista merkitystä. Vaikka niin itse kuvittelevatkin. Pinnallisilla, itseään täynnä olevilla typeryksillä ei oikeasti ole mitään merkitystä.
Harhainen itsekuva. Itseinholla rahastava kauneusteollisuus tekee ihmisistä toistensa kopioita. Juuri kun olet repinyt itsestäsi karvojesi lisäksi irti myös persoonasi, joku keksii jälleen uuden mielisairaan standardin täytettäväksi. Kilpajuoksu on loputon.
Hienoa, että toki alkoi pitämään itsestään parempaa huolta.
Tuon tavis naisen ei kannata hankkia mitään. miesmäinen nainen jolla on liian iso perse ja reidet. Ei ole yhtään seksikäs eikä naisellinen.
Jos tuo on kostokroppa, niin hän todennäköisesti kostaa vain itselleen.
Vierailija kirjoitti:
"Nyt tulee varmaan todella epäsuosittu mielipide, mutta kaiken alkujuuri tähän muutokseen oli rehellisesti sanottuna ero ja halu näyttää entiselle kumppanille, mitä hän menetti."
No se exähän ei menettänyt persettään pyöreäksi kyykkäävää salikissaa vaan pulleron laahustajan.
Se että pullero eron jälkeen alkoi kyykätä itseään salikissaksi ei ole pois siltä exältä.
Kenen mielestä se ylikyykätty neekeriperse on kaunis? Kävelykin sen kanssa on epämiellyttävän näköistä.
Miten mulla tulee mieleen kostokropadta että se exä on kylmänä jossain pakastimessa/paloina?
Oon vissiin vähän pöpi... :D
Vierailija kirjoitti:
Tuon tavis naisen ei kannata hankkia mitään. miesmäinen nainen jolla on liian iso perse ja reidet. Ei ole yhtään seksikäs eikä naisellinen.
Ihana miäs, mäkin alan heti kyykätä!
Marjatta 58
Hienoa että hän on löytänyt liikkumisen ilon. Ajatus siitä että sillä samalla näytetään exälle mitä "tämä menetti", on minulle ihan vieras ajatus. Eihän exä menettänyt sitä timmiä kroppaa, vaan sen pullukan. Olisi ensin hoitanut itsensä timmiin kuntoon ja _sitten_ jättänyt, se olisi ollut kosto. Tuo on vaan sen alleviivaamista että exä teki oikein jättäessään: potentiaalia laihduttaa kyllä oli, mutta se ei vaan kiinnostanut exän aikana.
Olisi kannattanut lukea. Erosta alkoi hänen uusi elämä, jossa hän keskittyi itseensä.