Roosa, 28, erosi ja hankki kostokropan
https://www.iltalehti.fi/keho/a/be616937-35f5-4d9d-812b-6e6fa0080f8a?fb…
Todella hyvä kirjoitus Roosan elämänmuutoksesta ja kaunis mimmi on kyllä.
Kommentit (400)
Ollaan suhteessa laiskoja läskejä ja erotaan ja kostetaan kiinteytymällä? Täh.
Selvä ero jo tullut viikon aikana.
Upea Daami et kyllä kelpaisi heti tuossakin kunnossa....sinkkumimmi on Roosa tällä hetkellä mut ei varmaan enään pitkään.
Hyvä ruokavalio näyttää ainakin olevan Instagramin perusteella.
Tullut jo 1 vkon aika muutosta kroppaan mitä oli kuvat Instagramissa. Harmi kun ei ollut pyllynpuolelta kuvaa niin olis nähnyt Roosan pyllyn miten muodokas ja ero 3kk päästä kun kiinteytynyt. Näytti olevan stringit päällä mitä oli kuvat otettu edestäpäin.
Mikä tuolla on se kroppa ja mitä sillä tehdään?
Mulle tulee aina jäätävä myötähäpeä näistä kostokroppa puhujista.
Tossa kuvassa niin laitetun näköinen että sen kun vie saunaan niin sieltä tulee aivan eri näköinen nainen mitä luuli deittailevansa.
Itse arvostan naisissa enemmän luonnollista ulkonäköä virheineen, siis asioita joista huomaa että siinä on ihan oikea ihminen eikä mikää yli-ikäinen barbie.
M48
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee aina jäätävä myötähäpeä näistä kostokroppa puhujista.
Sehän on yksinomaan sinun ongelmasi. Terve ihminen ei muita häpeile.
Vierailija kirjoitti:
Tossa kuvassa niin laitetun näköinen että sen kun vie saunaan niin sieltä tulee aivan eri näköinen nainen mitä luuli deittailevansa.
Itse arvostan naisissa enemmän luonnollista ulkonäköä virheineen, siis asioita joista huomaa että siinä on ihan oikea ihminen eikä mikää yli-ikäinen barbie.
M48
Eikö ihmisen kanssa olla yhdessä sen sisäpuolen, eikä ulkopuolen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ollaan suhteessa laiskoja läskejä ja erotaan ja kostetaan kiinteytymällä? Täh.
Ei vaan muokataan omaa oloa paremmaksi, suhteessa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tullut jo 1 vkon aika muutosta kroppaan mitä oli kuvat Instagramissa. Harmi kun ei ollut pyllynpuolelta kuvaa niin olis nähnyt Roosan pyllyn miten muodokas ja ero 3kk päästä kun kiinteytynyt. Näytti olevan stringit päällä mitä oli kuvat otettu edestäpäin.
Tämän takia jotkut naiset ei mielellään laita kokovartalo kuvia someen.
Miksi nuo ripset,kulmat ja huulet? Selittäkää kun en itse ymmärtä 73 vuoden iässä. Nuo on minusta vain rumia suorastaan friikkejä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo ripset,kulmat ja huulet? Selittäkää kun en itse ymmärtä 73 vuoden iässä. Nuo on minusta vain rumia suorastaan friikkejä piirteitä.
Mitä pahaa niissä on. Saahan jokainen korostaa ja tehdä itselleen mitä haluaa, ja varsinkin kun eivät ole mitään pysyviä asioita ja usein vain helpottavat elämää?
Vierailija kirjoitti:
Perus instatyrkky eikä kroppa edes mitenkään erityisten viehättävä. Ihan tavallinen 15 tusinassa kroppa. Se, että korostaa tissejä ja peppua vaatteilla, törröttää huulia ja räpsyttää tekoripsiä, ei tee kenestäkään mitenkään erityisen viehättävää.
Laittaisitko oman kuvasi jonnekkiin, niin päästäisiin arvostelemaan sinunkin ulkomuoto?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tätä nostelee parin viikon välein?
Taitaa Roosa itse käydä täällä nostelemassa. Ihme narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lihoin kostoksi 40kg. Siitäs sai!
Paras🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Take that! Prkl 🤣 kaikenlaisia ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
"Roosa tarkentaa ettei ulkonäkö liittynyt eroon millään tavalla"
Millä valtuudella hän tämän sanoo miehen puolesta?
Näinhän sitä monesti väitetään. Ei vartmaan meikkaakkaan kun omaksi ilokseen 🤭
Katsoin uusinta postausta ja selkeä ero nähtävissä.