Roosa, 28, erosi ja hankki kostokropan
https://www.iltalehti.fi/keho/a/be616937-35f5-4d9d-812b-6e6fa0080f8a?fb…
Todella hyvä kirjoitus Roosan elämänmuutoksesta ja kaunis mimmi on kyllä.
Kommentit (400)
Mielenkiintoinen artikkeli mutta olisin ehkä vähän enemmän kaivannut sitä, mitkä olivat ne syyt minkä takia tähän projektiin oli ryhdyttävä ja syistä jotka johtivat tähän tarpeeseen. Toivottavasti avaa asiaa enemmän joskus vaikka Tiktokissa.
Vierailija kirjoitti:
Upea oli Roosa kun näin mimmin Eppu Normaalin keikalla lauantaina. Oli kyllä muhkea ja iso mimmin perse nahkahameessa.
Eipä tainnut olla se ketä luulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea oli Roosa kun näin mimmin Eppu Normaalin keikalla lauantaina. Oli kyllä muhkea ja iso mimmin perse nahkahameessa.
Eipä tainnut olla se ketä luulit.
Kyllä se Roosa oli minkä näin. Oli keikalla HJK työkavereiden kanssa. Oli kyllä sädehtivän kaunis mimmi kasvoilta mut kroppa ei ole kyllä vielä treenattu vaik käy salilla 5krt/vko. Iso ja leveä perse oli lyhyessä nahkahameessa.
Upea Roosa noissa Instagram kuvissa ja kaunis HJK myyntipäällikkö.
Kuka tätä nostelee parin viikon välein?
Roosa oli tänään Tammelan Stadionilla Suomen Cup finaalissa Inter-Hjk pelissä pääkatsomossa. Kaunis mimmi kyllä kasvoilta upeat vaaleat hiukset, kauniit nappisilmät ja pitkät ripset. Roosan kroppa nyt ei oikein säväyttänyt...paksut reidet ja todella iso pylly tiukoissa farkuissa et kyllä treenattavaa on vielä salilla.
Roosasta en ole kuullutkaan, mutta kostokroppa on kyllä harvinaisen typerä käsite.
Kenelle siinä "kostetaan" ja miten? Harva, jos kukaan, ryhtyy kaipaamaan esim. exäänsä sen vuoksi, että hän laihtuu tai treenaa. Kyllä ne erot vähän syvemmistä syistä johtuu.
Tää koko kostotouhu on jotenkin niin nurinkurista että. Miksei nähty vaivaa panostaa itseen parisuhteessa? Ja toisaalta jos silloin ajateltiin ettei asialla ole merkitystä, niin miksi sillä yhtäkkiä sitten eron jälkeen on merkitystä? Ja jos on erottu tietyissä olosuhteissa, niin miksi yhtäkkiä toisen pitäisi katua eroa kun toinen osapuoli muuttuu, jos on tiedossa ettei hän olisi samaa muutosta tehnyt parisuhteessa ollessaan?
Ihme juttu tämä kostokroppa. Sehän vie mahdollisesti vuosia että saa laihdutettua ja itsensä kuntoon. Joku täytyy mennä päässä sekaisin että alkaa vuosia treenaamaan eron takia.
Roosa ja "kostokroppa"!!! Ei vielä ainakaan ole mennyt oikein hyvin mitä näkee Roosan IG kuvista, Ex-mies varmaan nauraa kun lukee näitä juttuja😂😅
Tykkään kun naiset eron jälkeen aloittaa kuntoilun ja kostokroppaa treenaavat. Olen valmiina iskemään tällaisen eronneen naisen 👍
M39
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kun naiset eron jälkeen aloittaa kuntoilun ja kostokroppaa treenaavat. Olen valmiina iskemään tällaisen eronneen naisen 👍
M39
Ei muuta kun Roosalle viestiä Instagramissa DM niin varmaan lähtee treffeille kun vähän olen seurannut et olis mimmi K...n kipee mimmi tällä hetkellä.....
Kostokroppa, jep. Jep. Säälittävää
Hienoa kun on löytänyt motivaation urheiluun
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttu tämä kostokroppa. Sehän vie mahdollisesti vuosia että saa laihdutettua ja itsensä kuntoon. Joku täytyy mennä päässä sekaisin että alkaa vuosia treenaamaan eron takia.
Mitä väliä sillä on, minkä takia alkaa laihduttamaan kun itsensä eduksi se kuitenkin aina kääntyy?
Vierailija kirjoitti:
Roosa ja "kostokroppa"!!! Ei vielä ainakaan ole mennyt oikein hyvin mitä näkee Roosan IG kuvista, Ex-mies varmaan nauraa kun lukee näitä juttuja😂😅
Minun mielestäni kropassa ei ole mitään vikaa. Normaali naisen vartalo.
Onko nuo silmäluomiin liimatut pensselitkin hankittu kostomielessä? Pensselitäti!
Roosa aloitti tällä viikolla 3kk kestävän treeni/ruokavaliovalmennuksen jossa on tarkoitus kiinteytyä. Hänellä Instagramissa ja TikTok:ssa asiasta hyvät videot. Ihmettelen kyllä samaa Roosan kanssa tuota ruuan määrää et ruokamäärä pitää tuplata. Minun mielestä Roosa on kyllä jo nyt kiinteässä kunnossa kropaltaan mitä olen mimmiä nähnyt samalla Fressisalilla. Timmi treenattu pylly ja hyvät treenatut reidet....jos jostain kiinteytyä niin varmaan mahan seudulta. Mitäs muut on mieltä jotka seuraavat Roosaa IG:ssä tai TikTok:ssa👍👍🤗😁
Vierailija kirjoitti:
Roosa aloitti tällä viikolla 3kk kestävän treeni/ruokavaliovalmennuksen jossa on tarkoitus kiinteytyä. Hänellä Instagramissa ja TikTok:ssa asiasta hyvät videot. Ihmettelen kyllä samaa Roosan kanssa tuota ruuan määrää et ruokamäärä pitää tuplata. Minun mielestä Roosa on kyllä jo nyt kiinteässä kunnossa kropaltaan mitä olen mimmiä nähnyt samalla Fressisalilla. Timmi treenattu pylly ja hyvät treenatut reidet....jos jostain kiinteytyä niin varmaan mahan seudulta. Mitäs muut on mieltä jotka seuraavat Roosaa IG:ssä tai TikTok:ssa👍👍🤗😁
On kunnossa, harmillista että hänkin kärsii ilmeisesti ulkonäköpaineista.
Kaunis on mimmi😍🥰