Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roosa, 28, erosi ja hankki kostokropan

Vierailija
06.05.2026 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/be616937-35f5-4d9d-812b-6e6fa0080f8a?fb…

Todella hyvä kirjoitus Roosan elämänmuutoksesta ja kaunis mimmi on kyllä.

Kommentit (360)

Vierailija
301/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kostokroppa jotain woketusta?

Vierailija
302/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Olen normaalivartaloinen eikä mun oo tarvinnu ryhtyä noin epätoivoiseksi. Miehiä riittää jos on pääkoppa kunnossa. Tolla tytsyllä ei ole. Hävettää hänen puolestaan. Ja miehet ei tykkää betonihuulista eikä katuharjoista silmissä. 

Olen seurannut hänen sisältöjään Tiktokissa ja vaikuttaa kyllä todella täysipäiseltä ja aidolta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/360 |
14.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy Roosan Kreikka Rodoksen biksukuvat ja videot?? Ei taida vielä Roosa olla biksukunnossa ettei julkaise niitä Instagramissa/ TikTok:ssa?

Vierailija
304/360 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä viipyy Roosan Kreikka Rodoksen biksukuvat ja videot?? Ei taida vielä Roosa olla biksukunnossa ettei julkaise niitä Instagramissa/ TikTok:ssa?

En laittaisi kyllä itsekään biksukuvia nettiin julkiselle tilille. 

Vierailija
305/360 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo erityisen timmi ole vieläkään, vähän enemmän olisin odottanut jutun myötä.

Vierailija
306/360 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo erityisen timmi ole vieläkään, vähän enemmän olisin odottanut jutun myötä.

Tavallisen näköinen suomalainen nainen. Tarvitseeko sitä mitä muuta ollakaan?

Vierailija
307/360 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi hankkia kostokropan ihan muustakin syystä kuin miehen takia! Minä hankin jonkin sortin kostokropan sanottuani hyvästit työmaailmalle ja aloittaessani hyvin ansaitut eläkepäivät ja lähinnä halusin näyttää itselleni mihin minä vielä pystyn. Pudotin painoa 20 kg, selätin 2-tyypin diabeteksen ja minä kaikkea liikuntaa ennen kartellut aloitin päivittäiset kävelylenkit ja pari kertaa viikossa käyn vielä treernaamassa lihaksia kuntosalilla ja olen siellä saanut myös melko hyvin tuloksiakin. Ulkoinen olemukseni on tästä kaikesta johtuen muuttunut ja tietysti positiiviseen suuntaan.

Vierailija
308/360 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi hankkia kostokropan ihan muustakin syystä kuin miehen takia! Minä hankin jonkin sortin kostokropan sanottuani hyvästit työmaailmalle ja aloittaessani hyvin ansaitut eläkepäivät ja lähinnä halusin näyttää itselleni mihin minä vielä pystyn. Pudotin painoa 20 kg, selätin 2-tyypin diabeteksen ja minä kaikkea liikuntaa ennen kartellut aloitin päivittäiset kävelylenkit ja pari kertaa viikossa käyn vielä treernaamassa lihaksia kuntosalilla ja olen siellä saanut myös melko hyvin tuloksiakin. Ulkoinen olemukseni on tästä kaikesta johtuen muuttunut ja tietysti positiiviseen suuntaan.

Upea saavutus!!

Jatka samaan malliin 

Vierailija
309/360 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostoruumis kuulostaa vakavalta!

T. Urpo

Vierailija
310/360 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja kuvia Kreikan matkalta Roosa ottanut. 

Vierailija
311/360 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitä hyväkuntoista ja näköistä kroppaa voi hankkia ennen eroa, niin ehkä sitä eroa ei olisi tullut ollenkaan?

Vierailija
312/360 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen pullervo. Ei siis mielestäni mikään kostokroppa. Pahoittelen, mutta sitä mieltä olen.

Vierailija
313/360 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen pullervo. Ei siis mielestäni mikään kostokroppa. Pahoittelen, mutta sitä mieltä olen.

Ei ole pulleaa nähnytkään, muodokas jos jotain.

Vierailija
314/360 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä hyväkuntoista ja näköistä kroppaa voi hankkia ennen eroa, niin ehkä sitä eroa ei olisi tullut ollenkaan?

Mies olisi suuttunut, kun Roosa olisi tehnyt ruuaksi kaikkea terveellistä ja viettänyt vapaa-ajan kuntoillen. Eihän siinä miehelle olisi jäänyt aikaa ja miehen elämä olisi muuttunut liikaa. Miten olisikaan käynyt, jos mies olisi ottanut kotityöt ja ruuanlaiton hoitaakseen?

Vierailija
315/360 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artikkelissa ei kyllä mainittu millään tapaa eron liittyneen kroppaan tai painoon?

Vierailija
316/360 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pinnallinen että taidan tietää eron syyn.

Vierailija
317/360 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artikkelissa ei kyllä mainittu millään tapaa eron liittyneen kroppaan tai painoon?

Voi pikkusta, miten pihalla oletkaan.

Vierailija
318/360 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo mustat tuhrusilmät :( Kertokaa, miten tuollaiset härpättimet voi kenenkään mielestä olla kauniit?

Tuo Roosa olisi sata kertaa kauniimpi luomuna!

Vierailija
319/360 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies olisi suuttunut, kun Roosa olisi tehnyt ruuaksi kaikkea terveellistä ja viettänyt vapaa-ajan kuntoillen. Eihän siinä miehelle olisi jäänyt aikaa ja miehen elämä olisi muuttunut liikaa. Miten olisikaan käynyt, jos mies olisi ottanut kotityöt ja ruuanlaiton hoitaakseen?

Eiköhän se mies hoida sinkkuna kotityönsä ja ruuanlaittonsa. Ei ole niin hirveän vaikeeta hommaa kuin mitä se naisille vaikuttaa olevan - kuten jotakuinkin kaikki elämässä.

Vierailija
320/360 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pulleaa nähnytkään, muodokas jos jotain.

Muodokas on vain kaunis ilmaus pullukalle.