Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roosa, 28, erosi ja hankki kostokropan

Vierailija
06.05.2026 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/be616937-35f5-4d9d-812b-6e6fa0080f8a?fb…

Todella hyvä kirjoitus Roosan elämänmuutoksesta ja kaunis mimmi on kyllä.

Kommentit (360)

Vierailija
281/360 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosalle urheilu todella tärkeää et käy salilla 5 päivänä viikossa. Nyt taitaa repsahtaa urheilu kun viikon siskosten kanssa Kreikassa lomamatkalla?? Katsotaan miten Roosa tekee päivityksiä lomamatkalta?

Tosi kivoja päivityksiä tullut lomalta 😍

Vierailija
282/360 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse-meikki-Instahoro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/360 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vie Roosaa ikuisesti, kuin pässiä narussa. Kaikki tehdään kosto mielessä. Voimia kainille Roosille.

Vierailija
284/360 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vie Roosaa ikuisesti, kuin pässiä narussa. Kaikki tehdään kosto mielessä. Voimia kainille Roosille.

Tuossa jutussa kyllä sanoi entisen suhteen olleen vain elämäntapamuutoksen aloittaja?

Vierailija
285/360 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika punkerohan tuo edelleen on.

Minun mielestäni ihan normaalipainoisen näköinen. Ei kaikkien tarvitse näyttää miltään fitnessurheilijalta.

Kyllä tarvitsee jos pitäisi olla sen väärti että saa oman lehtiartikkelin ja jonkun muun pitäisi se vielä lukea.

Normipirkko joka onnistui pääsemään semi-normaaliin painoon ei ole vielä ihan uutismatskua.

Lehdet kirjoittavat juttuja milloin mistäkin, kiva ja luettava juttu oli minun mielestä.

Vierailija
286/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosalle urheilu todella tärkeää et käy salilla 5 päivänä viikossa. Nyt taitaa repsahtaa urheilu kun viikon siskosten kanssa Kreikassa lomamatkalla?? Katsotaan miten Roosa tekee päivityksiä lomamatkalta?

Päivän askeleet on ainakin käyty keräämässä lomalla.

Vierailija
287/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että pitää kostaa jollekin. 

Vierailija
288/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokropan konsepti on vähän vinksahtanut siltä kantilta, että jos halutaan näyttää exälle mitä tämä menetti, niin sehän ei pidä paikkaansa. Exä on jättänyt lihavan tytön joka ilman eroa ei olisi koskaan treenannut, niin on perusteetonta ajatella, että exä on menettänyt tämän timmin version Roosasta, kun ei sitä hänellä koskaan ollutkaan, mikä puolestaan on voinut olla tai olla olematta eron syy alun perinkin.

Terv. Atleettinen Ajattelia

Vierailija
289/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voinut hankkia ennen eroa?

Jutussahan hän sen kertoo, stressaava ympäristö joka vaihtui parempaan ja näin löytyi uutta virtaa kuntoiluun. 

Vierailija
290/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa muuttui?

No onhan hän huomattavasti muuttunut jälkeen kuvissa.

Vierailija
291/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että pitää kostaa jollekin. 

Kostokroppa on vain luotu termi. En usko hänellä olleen mikään kostokroppa mielessä kun projektin on aloittanut.

Vierailija
292/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika punkerohan tuo edelleen on.

Punkero? Terveen ja normaalipainoisen näköinen nainen?

Vierailija
293/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lihoin kostoksi 40kg. Siitäs sai!

Tuo on yleisin lahja tuoreelle aviomiehelle.

Vierailija
294/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo kostokroppa olisi vaan helpotus. Tykkään tiimalasista.

Vierailija
295/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut juttua, mutta ikinä en ole ymmärtänyt kostokropan ideaa. Erossa vapautuu eksästä ja alkaa oma, uusi elämä. Eksän ajattelu tai katkeraksi tekeminen ei kuulu eroon, vaan oma vapaus ja henkinen kasvu. 

Olisi kannattanut lukea. Erosta alkoi hänen uusi elämä, jossa hän keskittyi itseensä.

Kosto mielessä kokoajan? 

Vierailija
296/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, 

tässäkin persoonallisuus myytiin kun otettiin standardit insta-tähden "we are the world" - täytteet ja lisukkeet. Huulet tötterölle, tatskat minttiin, tukka nutturalle ja isot rillit nokalle: hei mä olen valmis valloittamaan maailman? Se onnistuu lisukkeilla mutta ei ilman? 

Tottakai nuorten naisten fokus on profiloitua ulkoisesti esim. liigapelaajien naismakua vastaavaksi kun tälläisiä naisia tuuttaa joka mediaan upeiden pelaajien kimuleina. 

Vierailija
297/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteeleeks naiset tosiaankin, että tollaset kostokropat hetkauttaa exiä yhtään minnekään?

Vierailija
298/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kropan uusi panija tunsi olonsa varmasti tosi kostetuksi.

Vierailija
299/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa sitten tempaisi naamansa niin rumaksi ettei exää varmasti harmita. Eli hänestä tuli ruma ja tylsä ihminen kun ei ole kuin minäminä mielessä vaan. Äärettömän noloa vielä julistaa tätä typeryyttään pitkin mediaa.

Vierailija
300/360 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Olen normaalivartaloinen eikä mun oo tarvinnu ryhtyä noin epätoivoiseksi. Miehiä riittää jos on pääkoppa kunnossa. Tolla tytsyllä ei ole. Hävettää hänen puolestaan. Ja miehet ei tykkää betonihuulista eikä katuharjoista silmissä.