Mitä herkkuja aiot hankkia Euroviisujen kotikatsomoon?
Tai jos et katso viisuja niin esim. jääkiekon MM-avajaisottelun (Suomi-Saksa) kotikatsomoon? Nämähän tulevat tänä vuonna samana viikonloppuna. Olen itse jo nyt alkanut miettiä tätä koska seuraava viikko on niin kiireinen mulla niin en ehdi. Ideoita?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tällaista miettiä, eikö ihmisillä ole muu mielessä kuin ruoka?
Näkee kyllä katukuvassa ettei muu ole mielessä enää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suklaakirsikkakakku ja hodareita pinkeillä nakeilla.
Onko muunkin värisiä nakkeja?
Pinkeät nakit.
. Ja nakit uivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitäisi mässyttää jotain, kun katsoo telkkaria? Meillä syödään ruoka ajallaan pöydän ääressä istuen ja seurustellen.
Täsmälleen samoin. Telkkarin katseluun en tarvitse mitään syömistä.
Meille tulee tuvan täydeltä porukkaa katsomaan euroviisuja. Teillä ei sitten koskaan vieraille tarjota mitään tai sitten teillä ei koskaan käy ketään kylässä?
Käärijän mokkapalat leivon ja iso pannullinen kahveeta
Ei mitään herkkuja. Syön normaalisti kuten joka päivä eikä sen päälle mitään herkkuja tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Menisin mieluusti katsomaan Euroviisuja jonnekin missä olisi muitakin ja iso screeni.
Onko tiedossa tällaista paikkaa Helsingissä?
Kiinnostaisi myös Tampereella vastaava paikka, jos joku tietäisi.
Semifinaalissa tuskin mitään ihmeempää, teetä keittelen ja ehkä lämmintä juustoleipää. Mutta lauantaille voisin tehdä dippailuillan; erilaisia kasviksia ja vaikka falafelleja sekä jalapenojuustopullia. Irtokarkkia.
Vierailija kirjoitti:
Linda-siiderin tietysti
Herrajumala! Miksei kaupoissa ole jo Linda-siideriä? Onko ne missanneet selkeän markkinaraon tyystin?
En mitään, en seuraa, kun ei kiinnosta, varsinkin kun Suomi on tuttuun tapaan viimeisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda-siiderin tietysti
Herrajumala! Miksei kaupoissa ole jo Linda-siideriä? Onko ne missanneet selkeän markkinaraon tyystin?
Pete-lakritsia vois joku tehdä. Ja Pete-suukkoja. Olisi itseironiaa ihan kunnolla. Kuka mitään Kouvolaa haluaa nuolla?
Vierailija kirjoitti:
En mitään, en seuraa, kun ei kiinnosta, varsinkin kun Suomi on tuttuun tapaan viimeisten joukossa.
Mulla on kans sellainen kutina, ettei voiteta. Harmi vaan.
Pete on jotenkin liian vaatimaton artistiksi. Kerrankin ihminen, joka tarvitsisi vähän lisää narsismia.
En katso, koska hyökkäyssotiva Israel on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut mieleenikään miettiä tällaista. Varmaan ihan normi iltapalajuttuja: ruisleipää, juustoa, paprikaa ja jotain hedelmää. Juomaksi kamomillateetä.
Ihan kuin omani. Tyypillinen keski-ikäisen naisen iltapala siis. Euroviisuissa voisi repäistä ja juoda vaikka eri yrttiteetä.
Vierailija kirjoitti:
HK sininstä.
HK bleutä.
Meillä syödään kyllä Snellmannia, kun halutaan vähän parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kans sellainen kutina, ettei voiteta. Harmi vaan.
Pete on jotenkin liian vaatimaton artistiksi. Kerrankin ihminen, joka tarvitsisi vähän lisää narsismia.
Lol. Pete on symppis. Jotenkin hämmentynyt tuosta omasta seksisymboliudestaan.
Kiljua