Mitä herkkuja aiot hankkia Euroviisujen kotikatsomoon?
Tai jos et katso viisuja niin esim. jääkiekon MM-avajaisottelun (Suomi-Saksa) kotikatsomoon? Nämähän tulevat tänä vuonna samana viikonloppuna. Olen itse jo nyt alkanut miettiä tätä koska seuraava viikko on niin kiireinen mulla niin en ehdi. Ideoita?
Kommentit (81)
Pizzaa, jäätelöä ja jotain hyvää juomista (ehkä cokista) nyt ainakin.
En ole seurannut enkä aio seurata, ei vaan tällä kertaa kiinnosta. Suomen juna meni jo.
Anustapin, huomiovärit tukkaan, etkot prideporukalla ja hetskujen taviselämälle hirnumista.
Tuskin katson kumpaakaan. Tai no lätkää ehkä sivusilmällä.
Joko nachopelti tai sitten juustotarjotin. Mies ja lapsi saavat päättää, mulle käy kumpi vaan.
Ei niin myöhään kannata mitään syödä.
Laadukas meetwurstleike-lautanen ja siihen sopivat alet tai lagerit tai stoutit maun mukaan. Hapokkuuta vaikka hillosipuleista tai marinoiduista valkosipulinkynsistä.
Vierailija kirjoitti:
Kapeaihisen herkun.
Mikä on kapea ihinen?
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut enkä aio seurata, ei vaan tällä kertaa kiinnosta. Suomen juna meni jo.
Niin meni, mutta voi sitä silti jotain syödä.
6utta lekkelettä ja 4ljää juustoa
Vierailija kirjoitti:
6utta lekkelettä ja 4ljää juustoa
Ja raikkaita voileipiä.
Eipä ole tullut mieleenikään miettiä tällaista. Varmaan ihan normi iltapalajuttuja: ruisleipää, juustoa, paprikaa ja jotain hedelmää. Juomaksi kamomillateetä.
Tulee paha yö. Seuraava su-aamu on aamuvuoro. Joko katson viisut vasta myöhemmin YleAreenasta, tai nuokun ja katson yöllä ja univelalla töihin. Tai nukahdan tod.näk. kesken kaiken ja katson aamulla netistä tulokset.
Suklaakirsikkakakku ja hodareita pinkeillä nakeilla.
Skumppaa ja sipsukkaa, ehkä myös sidukkaa. Välillä vähän tötsykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin myöhään kannata mitään syödä.
Kannattaa, jos on iltapäivästä asti virittäytynyt - eka käydään jossain ulkona syömässä, sitten vaikka muistellaan vanhoja viisuvuosia viinin kera. Ja joutuu valvomaan aamuyölle, tietenkin kannattaa syödä.
up