Mistä ylioppilasmekko?
Kommentit (17)
Kaupasta, nettikaupasta tai kirppikseltä. Ei ole olemassa erillisiä ylioppilasmekkoja, vaan ihan mekkoja ne on.
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta, nettikaupasta tai kirppikseltä. Ei ole olemassa erillisiä ylioppilasmekkoja, vaan ihan mekkoja ne on.
Joo totta, mutta monessa paikassa on melko tätimäisiä ja pieniä kokoja (32-34) vähän.
No kuule kaupasta. Olen kokoa 34 ja helposti onnistuu. En käytä mitään muuta kuin mekkoja. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
No kuule kaupasta. Olen kokoa 34 ja helposti onnistuu. En käytä mitään muuta kuin mekkoja. Ole hyvä.
No en nyt kysellyt yleisesti vaan nimenomaan nuorelle sopivia juhlamekkoja. En nyt Prismaan tai Tokmannille ajatellut mennä (tosin jälkimmäisessä ei edes ole sopivaa mitoitusta).
Miksi muuten haluat olla töykeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo totta, mutta monessa paikassa on melko tätimäisiä ja pieniä kokoja (32-34) vähän.
Silloin olisi varmaan kannattanut kysyä mistä saa pieniä kokoja, jos se oli kysymyksesi 😄
Tämä taitaa olla nyt ihan väärä palsta, niin happamia vastauksia vain. Miksi on niin vaikea laittaa vaikka hyväksi havaittujen nettikauppojen nimiä? Heti halutaan vain ilkeillä? Mikä teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Nuorille suunnatuissa mallistoissa on aina myös pieniä/hoikille.
Hanki sitten asiallinen vaate eikä mitään bilemekkoa.
Kannattaa etsiä muutaman vuoden takaisia ketjuja. Silloin henki oli palstalla ystävällisempi eikä kaikki vastaukset olleet pelkkää vi**uilua.
Onnea ylioppilaalle!
Ihania juhlia!
Mekko Zalando, Bootzt?
Mene juhliisi Lady Godivan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Onnea ylioppilaalle!
Ihania juhlia!
Mekko Zalando, Bootzt?
Miksei UFF?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt kysellyt yleisesti vaan nimenomaan nuorelle sopivia juhlamekkoja. En nyt Prismaan tai Tokmannille ajatellut mennä (tosin jälkimmäisessä ei edes ole sopivaa mitoitusta).
Miksi muuten haluat olla töykeä?
Ei tuossa mitään töykeää ollut. En vain käsitä, miten vaikeaa on googlettaa "johlamekko" tai vaikka "punainen pitkä mekko koko 34" tai mitä ikinä haluatkaan. Ja vastauksia ropisee sivutolkulla. Tai mennä vaikka Sellpyn sivuille, mekkoja löytyy satamäärin ja halvalla. En minäkään marketeista osta vaatteita, ikinä. Aloitus nyt vaan on typerä, sori siitä.
Mielasta jotain kotimaista designia.