Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suositus: täysmehua vain yksi desilitra päivässä

Vierailija
06.05.2026 |

Onko näissä ravitsemussuosituksissa mitään järkeä.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
82/86 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan näitä olla noudattamatta, jos haluaa mutta hölmöä se on kieltää tiedettä sen takana. Aivan varmasti sokerillisten juomien liiallinen juominen on yleisempää kuin niiden kohtuullinen juominen ja siitä on KESKIMÄÄRIN ihmisille haittaa. Jos joku urheilija sekoittaa kreatiininsa appelsiinimehuun ja se on fiksua, se ei tarkoita että jokaisen vyötäröltään enemmän turvonneen kannattaisi toimia samoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee huuhaata taas. Täysmehuissa ei ole muuta vikaa kuin, että ne on niin happamia, ettei vatsani oikein kestä niitä. Muuten joisin enemmänkin.

En enää usko ainuttakaan ravitsemussuositusta. Teen mieluummin päin vastoi ja voin paljon paremmin. Esimerkiksi aamupalan kannattaa olla makea. Siitä saa potkua päivän aloittamiseen ja hyvän mielen.

Vierailija
84/86 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi suositus? Minä olen juonut tuon määrän täysmehua päivässä vuosikymmenien ajan. Jälkijunassa ovat suosituksineen.

Enimmäismäärä, ei suositus juoda sitä desiä joka päivä.

Kuka muuta on väittänytkään? Itse juon desilitran joka päivä.

Vierailija
85/86 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, milloin viimeksi olisin juonut täysmehua. Menee varmaan vuosien takaisen sairastelukierteen aikoihin, jolloin syöminen oli hankalaa.

Vierailija
86/86 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pärjännyt ilman jo yli 40 vuotta, toki lapsuudessa täysmehu puristettiin itse appelsiineistä, purkista olen joskus maistanut mutten tykännyt 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi