Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion kesalla pettaa miestani. Lahden 2 viikoksi rantalomalle ja yhta aikaa lahtee myos naimisissa oleva perheellinen mies. Olemme olleet " henkisessa" suhteessa vuoden ja nyt on

Vierailija
11.05.2007 |

aikomus täydentää se fyysinenkin puoli. En jaksa odottaa! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa H**RA on sinua viisaampi, koska ottaa rahaa itsensä panemisesta.

Sä olet ilmainen pano. Nauti kun voit, valheella on lyhyet jäljet.

Vierailija
2/9 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se mitään, olet halvempi kuine kymmencentin katuhuora.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäthän miehesi sitten ensi kesänä omalle lomalle.

Ihanaa!

Vierailija
4/9 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Ettei vain ole sinun miehesi kyseessä? ;)

Vierailija
5/9 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tietysti jo kertonut miehellesi ja miehesi menee vastaavanlaiselle lomalle vuorostaan.

Vierailija
6/9 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Hänkin on tahollaan naimissa, mutta päätin hieman " leikkiä" . Se sen vaimo on joka tapauksessa niin pälli, ettei tajuu ja vaikka tajuisi niin ei eroaisi millään.

Mun oma mies on " antanut luvan" yhteen viikonloppuun.

Vierailija
7/9 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoi henkisestä suhteesta toiseen mieheen. Henkisenä se tosin on pysynytkin, mutta avartanut minua aivan valtavasti. Nyt tiedän, kuka olen ja mitä haluan. Voitte vapaasti kutsua tätä kolmenkympin kriisiksi.

Ap:lle sanoisin, että kunkin tulisi toimia niin kuin oikeaksi kokee. Kukaan ulkopuolinen ei voi tietää, mikä sinulle on hyväksi. Tiedät sen itse parhaiten. Se, että on itselleen rehellinen, on vapauttavaa ja vie elämän polulla eteenpäin.

Vierailija
8/9 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan miten vaan, arvaa paljonko tuollaisen ihmisen mielipide merkitsee? Sä olet hyvin köyhä ihminen, henkisesti.

Vierailija
9/9 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin pitää pari viikkoa viime vuoden lomia nyt alkukesästä. En ota miestä mukaan, saa luvan mennä töihin. Mä sitten täällä kotona nukun ja lepään ihan YKSIN. Kyllä elämä on ihanaa!

Jos pääsisin rantalomalle niin en sinne kyllä yhtään karvapersettä ottais mukaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi