Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kuinka usein vauvalle lihaa?
29.09.2008 |
Oon tässä jo kuukauden päivät itsekseni mitettinyt...
miksi kaupoissa on 8 kk-ikäisten ruuissa niin vähän kasvisruokalajeja? Onko yleensä tapana, että lihaa tai kalaa syötetään kahdesti päivässä? Eikö se ole vähän turhan usein. Vai onko sitä lihaa noissa ruuissa niin vähän ettei haittaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ikäsuositukset ovat alkaen siitä iästä eli 8kk ikäiselle saa antaa yli 4kk tarkoitettuja ruokia ;) ei tarvii olla just sen ikäinen kun purkin kyljessä lukee (paisti toisinpäin eli 4kk ei 8kk tarkoitettuja ruokia tietenkään) no tulipas sekavaa tekstiä