Lue keskustelun säännöt.
12v lapseni on sitä mieltä, että on saanut remmistä!
19.11.2008 |
Tuntuu kamalalta :( Olisinko muka voinut unohtaa antaneeni hänelle selkäsaunan?
Kommentit (3)
12 -vuotias on vielä lapsi ja mielikuvitus tekee tepposiaan, voi kyllä uskoa saaneensa remmistä vaikka ei olisikaan.
Meidän poikamme oli kyllä nuorempi, kun alkoi väittää, että olen antanut hänelle piiskaa. Tenttasin poikaa, että miten sitä piiskaa annetaan (koska ajattelin ettei edes tiedä mistä puhuu), niin eikö tämä ala selittää, että työnnetään tikkuja pyllyyn - myönsi sitten ettei olekaan tainnut saada piiskaa, kun ei edes tiedä mitä se tarkoittaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
selkäsaunan. Ikävät asiat karkottuvat mielestä helposti.
Voivat ilkeyksissään keksiä vaikka mitä!