Täällä asuvat Suomen mukavimmat ihmiset: ”En ole kohdannut missään muualla vastaavaa”
ottakaa stadilaiset mallia:
https://www.is.fi/asuminen/art-2000011984266.html
Kommentit (60)
Olen itse kotoisin Itä-Suomesta, mutta asunut Helsingissä yli 20-vuotta! En allekirjoita tuota! Hesalaiset eivät ainakaan puutu muiden asioihin ja olen viihtynyt täällä erinomaisesti! En muuttaisi enää minnekkään muualle Suomeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se että mistä tykkää.
Minulle pidättyväisenä ja omaa rauhaa rakastavana hämäläisenä olisi painajainen asua Itä-Suomessa.
Haha uskon 😄 karjalaisilla on aina asiaa
Itse asiassa Pohjois-Karjalassa ei olla mitenkään yltiövilkkaita tai älyttömän puheliaita. Ovat aika hillittyä porukkaa.
Etelä-Karjalassa ollaan😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle pidättyväisenä ja omaa rauhaa rakastavana hämäläisenä olisi painajainen asua Itä-Suomessa.
Suomen kansa koostuu yhdeksästä heimosta, siksi nuo eri heimojen asuinalueetkin ovat valikoituneet heimojen mielenmaiseman mukaisesti.
Suomalaiset heimot ovat muinaisia etnisiä ryhmiä joista ajan saatossa muodostuivat suomalaiset. Suomen heimot ovat nykyisin muuttoliikkeen vaikutuksesta suureksi osaksi sekoittuneita.
Suomen heimoista on runsaasti mainintoja varhaisissa historiallisissa lähteissä, kuten Paavin kirjeissä, Novgorodin ensimmäisessä kronikassa sekä Eerikinkronikassa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalaiset_heimot
Raumalla on kaikkein mukavimmat. Paitsi Porissa on vielä sitäkin mukavammat.
Vierailija kirjoitti:
Silti sieltä kaikki muuttavat pois
On se muutettava kun työtä ei löydy. Sen vuoksi itsekin muutin, en halunnut jäädä kortistoon.
inhoan savölaisia vielä enemmän kun karjalaisia!
Vierailija kirjoitti:
Raumalla on kaikkein mukavimmat. Paitsi Porissa on vielä sitäkin mukavammat.
Kokemäellä on kaikista mukavimmat
Lappeenranta on ihana kesäkaupunki. :)
Suomenruotsalaiset ovat kohteliaimpia.
Vierailija kirjoitti:
Lappeenranta on ihana🥰
Mutta hei! Eikös se ole pääasia, että on itse mukava ja suvaitsevainen muita kohtaan olipa sitten mistä päin kotoisin tai asuisi missä tahansa!
Ja pakko vielä sanoa, että ap ei vaikuta kovin mukavalta…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lappeenranta on ihana🥰
Olen asunut ja en ole samaa mieltä. Sisäänpäinlämpiävä pikkukaupunki, jossa kaikki tuntevat toisensa ja herää eloon vasta kesällä. Ihmisten Iloisiudesta ja mukavuudesta olen myös eri mieltä!
Nyt kun olemme maailman onnellisin maa, niin miksi kukaan ei ole älynnyt etsiä suomesta maailman onnellisinta kaupunkia, ajtelkaa mitä turistivirrat sinne ulkomailta saataisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha uskon 😄 karjalaisilla on aina asiaa
Itse asiassa Pohjois-Karjalassa ei olla mitenkään yltiövilkkaita tai älyttömän puheliaita. Ovat aika hillittyä porukkaa.
murre on leppoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olemme maailman onnellisin maa, niin miksi kukaan ei ole älynnyt etsiä suomesta maailman onnellisinta kaupunkia, ajtelkaa mitä turistivirrat sinne ulkomailta saataisiin?
Huono juttu jos savolaiset pääsevät äänestämään 😉
Jos Suomi voittaa euroviisut niin kannattaisi alkaa etsimään sitä maailman onnellisinta kaupunkia. Voin jo nähdä otsikot: The Eurovision Song Contest 2027 will be held in world Happiest city, ''''''''''''''Finland.
Mieluummin asun Stadissa, en tarvitse tuntemattomien lätinöitä bussipysäkillä tai kaupassa. Ihanaa, että saa olla omassa rauhassa.
Kamalin paikka missä olen käynyt on Lieksa.Paikka oli todella omituinen eivätkä ihmiset olleet ystävällisiä.Sijaitsee siis Pohjois-Karjalassa.Tuli samalla kierrettyä itä-Suomea ja ajattelin että ei ikinä enää tänne.Kyllä mukavimmat ihmiset on länsi rannikolla,Turussa ja Oulussa.
Savolaisethan ovat voineet urakalla äänestää itsensä ykkösiksi. 😂