Lue keskustelun säännöt.
Täällä asuvat Suomen mukavimmat ihmiset: ”En ole kohdannut missään muualla vastaavaa”
05.05.2026 |
ottakaa stadilaiset mallia:
https://www.is.fi/asuminen/art-2000011984266.html
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ookkaan, vastas ne muualta Pohjois-Savoon muuttaneet :D en suostu muuttamaan täältä ikinä, ankeat tosikot saavat nysvätä keskenään.