Ostaisitko esim. farkut tai rennot olohousut 700 eurolla, villapaidan 2800 eurolla tai talvitakin 28500 eurolla?
Ensin huvituin epäuskossa, sitten järkytyin siitä mitä rikkaat laittavat johonkin kankaanpalasiin.
Kommentit (62)
Riippuuu tietysti siitä, mitä materiaaleja ja koristeita on käytetty. Tuskin 300 000 maksaisin mistään, mutta ehkä 20 000 euroa voisi vielä olla mahdollinen. Suunnittelu, ompelu, sovitukset ja laadukkaat materiaalit. Olen maksanut enimmillään 1000 markkaa villakangastakista. Se on vieläkin käytössä 30 vuoden jälkeen. On hintansa hankkinut. Euroaikana kallein ostokseni on 390 euron takki, josta maksoin 159 e, koska ostin sen alesta. Mulla taitaa olla vaatteiden suhteen 200 euron sääntö ja kenkien suhteen 300 euron sääntö. Sen kalliimpia en osta. Yleensä ovat edullisemmasta päästä ja alesta. Katson materiaaleja, en merkkiä. Mistään tekokuitukakasta en maksa, enkä firmojen nimistä.
Monen isovanhemmilla on vintillä noita 30 vuotta vanhoja silloisia trendi vaatteita joita kukaan ei ole halunnut käyttää kymmeniin vuosiin. Mitä iloa on ostaa merkkivaate jos sitä ei käytä koska mennyt pois muodista?
Itselläni on H&M halpistakki jota olen käyttänyt yli 20 vuotta, taisi maksaa 30€ uutena. Vattuakaan kiinnosta mikään muoti.