Ostaisitko esim. farkut tai rennot olohousut 700 eurolla, villapaidan 2800 eurolla tai talvitakin 28500 eurolla?
Ensin huvituin epäuskossa, sitten järkytyin siitä mitä rikkaat laittavat johonkin kankaanpalasiin.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefano Riccillä on vielä sitten miehille niitä satojen tonnien takkeja mutta mielestäni ne ovat enemmänkin uusrikkaille pröystäilijöille, tyyliin venäläisille kavaltajille ja huumekauppiaille sopivia vaatteita.
https://www.stefanoricci.com/en-it/nubuck-crocodile-leather-biker-jacke…
Mitä vattua :D Mielummin ostaisin tuolla hinnalla vaikka jonkun auton.
Todella mauton. En vaan voi nähdä että Suomessa olisi tällaista meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
En. Joskus nuo luksusjutut tuntuvat ihan supertyhmältä. Itse olen melko hyväosainen, eli pystyisin halutessani ostamaan myös luksusjuttuja. Mutta tuntuisi lähinnä nololta kulkea jonkun tunnistettavan jutun kanssa. Kaikki näkisivät, että on yksinkertainen ja pinnallinen.
Toisaalta, kyllähän sitä ostaa halvempaa merkkitavaraa silti. Mutta joku kotimainen merkkivaate tukee Suomen taloutta. Kotimaiseen kuluttaminen on hyväksi, jos siihen on mahdollisuus.
Pelkät nousukkaat esittelee isosti brändejä. Oikeasti rikkaiden vaatteista ei brändien logot paista.
Minun pitäisi voittaa lotossa ennenkuin olisi varaa tuonhintaiseen talvitakkiin, mutta en usko että voisin silloinkaan ostaa niin kallista takkia kun ei ole ollut tottumusta niin hirvittävään rahantuhlaukseen, olen jo 51v joten tähän mennessä opituista tavoista tuskin enää pääsee eroon tässä elämässä, vaikka rahaa yllättäen voittaisikin hulppeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefano Riccillä on vielä sitten miehille niitä satojen tonnien takkeja mutta mielestäni ne ovat enemmänkin uusrikkaille pröystäilijöille, tyyliin venäläisille kavaltajille ja huumekauppiaille sopivia vaatteita.
https://www.stefanoricci.com/en-it/nubuck-crocodile-leather-biker-jacke…
Mitä vattua :D Mielummin ostaisin tuolla hinnalla vaikka jonkun auton.
Jos olisit niissä piireissä joille noita myydään, et saisi tuolla hinnalla mitään sosiaalisesti hyväksyttävää autoa. Lisäksi sinulla olisi jo talli täynnä autoja.
Meinasin tulla kirjoittamaan samaa. Nuo kriminaalit jotka tuollaisia pukevat ylleen ajavat jotain Ferrari Daytona SP:n tai Ferrari F80:n kaltaisia autoja. Ei riitä edes sellaisen käsirahaksi tuo sata tonnia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Joskus nuo luksusjutut tuntuvat ihan supertyhmältä. Itse olen melko hyväosainen, eli pystyisin halutessani ostamaan myös luksusjuttuja. Mutta tuntuisi lähinnä nololta kulkea jonkun tunnistettavan jutun kanssa. Kaikki näkisivät, että on yksinkertainen ja pinnallinen.
Toisaalta, kyllähän sitä ostaa halvempaa merkkitavaraa silti. Mutta joku kotimainen merkkivaate tukee Suomen taloutta. Kotimaiseen kuluttaminen on hyväksi, jos siihen on mahdollisuus.Pelkät nousukkaat esittelee isosti brändejä. Oikeasti rikkaiden vaatteista ei brändien logot paista.
Rikkaat nimenomaan maksavat enemmän siitä että tuotteessa ei ole logoa. Vaikkapa Ralph Laurenilla kaikissa mallistoissa on logot paitsi kalleimmassa Purple Label linjastossa jossa logot on piilotettu täysin ja materiaalien taso nostettu huippuunsa, ja kaikki mahdollinen tuotetaan Italiassa kaukoidän sijasta.
Your Friends & Neighbours Apple TV:llä antaa ironisen tirkistelyikkunan piireihin joille sadan tonnin takkeja myydään.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kusipää, jos käyttää aitoa krokotiilinnahkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, kyllähän sitä ostaa halvempaa merkkitavaraa silti. Mutta joku kotimainen merkkivaate tukee Suomen taloutta. Kotimaiseen kuluttaminen on hyväksi, jos siihen on mahdollisuus.Pelkät nousukkaat esittelee isosti brändejä. Oikeasti rikkaiden vaatteista ei brändien logot paista.
Rikkaat nimenomaan maksavat enemmän siitä että tuotteessa ei ole logoa. Vaikkapa Ralph Laurenilla kaikissa mallistoissa on logot paitsi kalleimmassa Purple Label linjastossa jossa logot on piilotettu täysin ja materiaalien taso nostettu huippuunsa, ja kaikki mahdollinen tuotetaan Italiassa kaukoidän sijasta.
Ihan rämät teinikarvanoppacorollat on vissiin sitten kalliita luksusautoja kun niistäkin usein puuttuu kaikki logot ja merkit kun ne on "korjausmaalattu" jollain tokmannin kilikali mattamustalla spraymaalilla myrskytuulessa talvipakkasella, ja jälki sen mukaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kusipää, jos käyttää aitoa krokotiilinnahkaa.
Luksusvillan väliseinissä lasitiiliä, takissa krokotiiliä ja vasussa jukurttia ja viiliä!
Tuskin ostaisin, koska silloin maksaisin todennäköisesti vain hillittömiä myyntikatteita. Myös luksusbrändit, jopa Italiassa, ovat jääneet kiinni kyseenalaisesta ja epäeettisestä tuotannosta sekä ympäristörikoksista.
Voisin maksaa vaatteista enemmän, jos tietäisin 100% varmasti, että materiaalit ovat laadukkaita, kestäviä, toimivia ja hyviä, ja vaatteet on ommellut aikuinen alansa ammattilainen, joka saa kunnollista ja reilua palkkaa työstään. Mutta tuommoisia hintoja kuin aloituksessa tuskin maksaisin. Varsinkaan en, jos hinnoittelu perustuu vain logomaniaan ja jollain LV merkillä keulimiseen. En ala käveleväksi mainostauluksi.
No, saahan tuolla hinnalla jo ihan edutavan rannekellon.
Vierailija kirjoitti:
Noita brändejä ei ole tarkoitettu sinulle tai minulle. Hintojen on tarkoituskin ajaa sinut pois sivulta ja pöyristelemään asiaa. Ostaja laittaa niitä 5 ostoskoriin, maksaa jollain mustalla Amexilla eikä mieti sitä sen kummemmin kuin sinä sitä että ostat Prismasta pari t-paitaa.
"Noita brändejä ei ole tarkoitettu sinulle tai minulle. Hintojen on tarkoituskin ajaa sinut pois sivulta ja pöyristelemään asiaa. Ostaja laittaa niitä 5 ostoskoriin, maksaa jollain mustalla Amexilla eikä mieti sitä sen kummemmin kuin sinä sitä että ostat Prismasta pari t-paitaa."
:( Tämä viesti on tarkoitettu satuttamaan meitä köyhiä, ja sen se onnistui kyllä myös tekemään :(
Vierailija kirjoitti:
Jos kerrran rahulia on niin miksi ei.
Laskeeko raha ÄO:ta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerrran rahulia on niin miksi ei.
Laskeeko raha ÄO:ta?
Tuskin, mutta rahattomuus laskee melko varmasti.
Sinuna ostaisin nuo kaikki. Nyt rahat haisemaan,!
Oi rakkaani, ostetaan purjevene miljoonalla ja ollaan alasti siellä kannella.
Purjehditaan auringonlaskuun.
Missä noin halvalla myydään, missä on alennusmyynti?
Mulla on nyt parempi mieli. Enää ei tunnu yhtään tuhlaukselta, kun laitoin 500 euroa käsilaukkuun.
Merkki on jo sen verran kallis että se katosi Stockmannilta muutoin kuin valmispukujen osalta. Nekin kyllä nousseet nopeasti 750 eurosta sinne 1600 euroon. Saa nähdä milloin se lähtee sieltä kokonaan pois kun ei ole enää asiakkaita tuolla hintatasolla.