Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-v haluaisi että "leikkisin sen puolesta".

Vierailija
29.09.2008 |

Nyt saa olla reippaasti eri mieltäkin, koska mä en oikeasti tiedä mikä on järkevää ja mikä ei.



Olen siis kotona kolmevuotiaan ja pikkuvauvan kanssa. Vauva nukkuu tosi huonosti, ei oikeastaan suostu nukkumaan kuin liinassa - mikä taas heikentää muun liikkuvuuttani. Jos siirrän sen sänkyyn tms, se alkaa itkeä alle minuutissa joka kerta.



Kolmevuotias ei haluaisi leikkiä itsekseen, vaan tahtoisi että mä leikin sen puolesta, esim. rakastaa sitä jos mä rakennan sille palikkalinnan, mutta ei silti itse rupea rakentamaan palikkalinnaa. Olen yrittänyt kannustaa sitä vaikka kuinka paljon, olen yrittänyt selittää että palikkalinnan idea ei ole että äiti tekee mahdollisimman hienon vaan että itse rakentaa... mutta nyt taas lapsi mankuu että hän ei itse halua rakentaa linnaa vaan "olisi onnellinen" jos mä rakentaisin linnan hänelle... Vauvan nukkuessa liinassa mun on hieman vaikeakin touhuta lattialla, mutta sen lisäksi musta on vähän outoa että mun tosiaan pitäisi kehittää kolmevuotiaalle leikit sen puolesta.



Onko muilla tällaista? Mitä olette tehneet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itseäsi säästääksesi kannattaisi opettaa vauva nukkumaan muualla kuin liinassa - muuten olet sidottu siihen kauan.

Mustasukkaisuudeltahan tuo vaikuttaa...

Vierailija
2/2 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nukuttanut liinassa alusta asti vaan vasta nyt löytänyt liinan apuun vauvan jatkuvaan itkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme