Inceleistä hyvä juttu Hesarissa
Kommentit (685)
Miksi tämä paska ei poistu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tämä aloitus v!ttuun!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on näemmä aika yleinenkin tämä mielestäni hiukan outo käsitys: että incel on joku joka katkeroituu ja alkaa vihaamaan naisia ihan itsestään!
Kun oikeasti se on ihan samaa kuin koulukiusattu joka suljetaan ryhmän ulkopuolelle ei kauheasti pidä kiusattuna olemisesta.
Ja tämä saanee kiljoona alapeukkua...
Huonot valheet muiden syyllistämiseksi saavat yleensä alapeukkuja. Kasvata pari. T.Mies
Pick who?
Us idiot,. Other incels now respect u pickMeboy😂😂😂
Pojittelemalla todistit ajattelusi tason, ja ite oot- tyylinen vastaus...hohhoijaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu.
Miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelit ovat heteroita, heidän kohteensa on saavuttamaton Nainen.
Jossain vinksahti, ja he alkoivat pitää naista kilpailijanaan ja vihollisenaan.
Tämä. Terve mies ei pidä naisia kilpailijoinaan vaan toisia miehiä.
Tälleenhän se ei täysin mene nykypäivänä, kun miehet ja naiset kilpailevat samoista työpaikoista ja sukupuolierot halutaan häivyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sanotaan että et ole henkisesti oikealla tasolla tarkoitetaan ettet ole valmis vastaanottamaan valheita
Ei vaan se tarkoittaa että olet vastaanottanut niin paljon valheita ettei sinua voi auttaa enää.
Hahahaha.. Eli musta tulee helvetin hyvännäköinen kun laihdun normipainoon niinkö?????? Eli mun pitäis rakastaaaaaaa liikuntaa.. Niinkö sinä aina suosittu vosu
Ei, susta ei ikinä välttämättä tule helvetin hyvännäköistä. Mutta susta tulee hyvännäköinen ja hyväkuntoinen täyspäinen tavis, jonka elämä on huomattavasti helpomaa ja miellyttävämpää kuin rumuudessaan lilluvalla hullulla. Eli kerrataan vielä
- päivittäinen liikunta
- ruokavalio
- riittävä uni
- ihonhoitorutiinit
- hiukset ja parta leikattu ja hoidettu oman tyylin mukaan
- vaatteet istuvat ja kunnossa oman tyylin mukaan
- iloinen hymy naamalla ja pilke silmäkulmassa
Nää kuntoon JOKA PÄIVÄ. Siitä se lähtee, elämän perustaso.
Ei naisella oo partaa
Kopioi artikkeli tai jätä julkaisematta. Ei kiinnosta maksulliset jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sanotaan että et ole henkisesti oikealla tasolla tarkoitetaan ettet ole valmis vastaanottamaan valheita
Ei vaan se tarkoittaa että olet vastaanottanut niin paljon valheita ettei sinua voi auttaa enää.
Hahahaha.. Eli musta tulee helvetin hyvännäköinen kun laihdun normipainoon niinkö?????? Eli mun pitäis rakastaaaaaaa liikuntaa.. Niinkö sinä aina suosittu vosu
Koska olet henkisesti tuolla tasolla sinua ei voi kukaan auttaa. T. Aina suosittu alle 180cm "miesvosu" PS. hahahaha vaan sinnekin
Tottakai.. Sinä ilkut.
Tottakai. Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumma että naisia kiinnostaa just ne incelit. Tälläkin palstalla tuntuu akoilla pyörivän mielessä vain incelit ja persut, niin onko se sama ilmiö, että naiset katkeroituu inceleille, kun eivät saa edes heiltä huomiota.
Eiköhän enemmän kyse ole voimantuneesta. Ajatus, että kaiki pyörii heidän p*llun ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen monta kertaa miettinyt, miksi minä olen päässyt kuusikymppiseksi, vaikka niin moni muu nainen on päässyt nuorena hengestään miehen toimesta puukon, aseen tai käsillä kuristamisen kautta. Se tietystikin johtuu siitä, että minä olen ruma nainen! Minä en ole kiinnostanut massoja enkä aiheuttanut sairasta intohimoa kenenkään sekopään päässä. Joskus nuorempana pikkuisen olin kateellinen kaikille kaunisnaamaisille, mutta nyt tajuan että minullapa se etu onkin ollut puolellani.👏👍
Naimisiin sentään pääsin, mutta eipä miehenikään ole koskaan ollut mikään adonis. Hyvin meillä silti on yhdessä mennyt, juuri pian 37 vuotta jo.
Jos olet monta kertaa asiaa miettinyt, niin varmaan osaat kertoa kuinka suuri osuus suomalaisista naisista kuolee miehen toimesta ennen kuin täyttää 60.
Vierailija kirjoitti:
No mitä tälle incel-ilmiölle pitäisi tehdä, nyt kun se on havaittu?
Ei sille mitään kukaan maallikko voi tehdä, sehän on mielen sairaus. Tarvitaan valtavat resurssit lääketieteeseen ja sairaanhoitoon parantamaan ne lääkkeillä ja terapialla.
Vierailija kirjoitti:
Ironista on, että mitä enemmän miehet uppoutuvat incel-yhteisöön, sitä epätodennäköisemmäksi heidän mahdollisuutensa muodostaa romanttisia tai sosiaalisia suhteita naisiin käy. Yhteisö ylläpitää juuri sitä käyttäytymistä ja ajattelumallia, joka estää heitä saamasta haluamaansa.
Naisneuvoja ei kannata ottaa muilta miehiltä, jotka eivät itsekään saa naista, vaan sellaisilta positiivisilta miehiltä, jotka ovat onnellisessa suhteessa ja joilla on toimivia sosiaalisia taitoja. Sen sijaan, että uppoutuvat foorumeihin, inceleille olisi paljon hyödyllisempää harjoitella itsekin näitä sosiaalisia taitoja, käydä terapiassa ja lukea itsensä kehittämiseen liittyvää kirjallisuutta.
Miksi kirjoitat ilkeetä tekstiä!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet henkisesti tuolla tasolla sinua ei voi kukaan auttaa. T. Aina suosittu alle 180cm "miesvosu" PS. hahahaha vaan sinnekin
Tottakai.. Sinä ilkut.
Niin eli jos kehun niin mua kehutaan valheellisesti takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen monta kertaa miettinyt, miksi minä olen päässyt kuusikymppiseksi, vaikka niin moni muu nainen on päässyt nuorena hengestään miehen toimesta puukon, aseen tai käsillä kuristamisen kautta. Se tietystikin johtuu siitä, että minä olen ruma nainen! Minä en ole kiinnostanut massoja enkä aiheuttanut sairasta intohimoa kenenkään sekopään päässä. Joskus nuorempana pikkuisen olin kateellinen kaikille kaunisnaamaisille, mutta nyt tajuan että minullapa se etu onkin ollut puolellani.👏👍
Naimisiin sentään pääsin, mutta eipä miehenikään ole koskaan ollut mikään adonis. Hyvin meillä silti on yhdessä mennyt, juuri pian 37 vuotta jo.
Jos olet monta kertaa asiaa miettinyt, niin varmaan osaat kertoa kuinka suuri osuus suomalaisista naisista kuolee miehen toimesta ennen kuin täyttää 60.
Tilastoja varmasti löydät googlella, vai ovatko tietotekniikan taitosi vajavaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, sinähän olet kuvauksesi mukaan juuri oikeanlainen ihminen kulttuurimarksismin oppikirjasta.
Lopputulosten ultimaattinen tasayksilö.
Yhtä moni ihmettelee myös kuinka ikinä on selvinnyt aikuisikään vaikka niin moni muu on lapsena päässyt hengestään aitinsä hukuttamana, myrkyttämänä, tukehduttamana.
Muu loppu voidaan tekstistäsi copy-paste:ttaa tähän.
Onko sinulla oidipuskompleksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai.. Sinä ilkut.
Niin eli jos kehun niin mua kehutaan valheellisesti takaisin?
Kokeile 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, susta ei ikinä välttämättä tule helvetin hyvännäköistä. Mutta susta tulee hyvännäköinen ja hyväkuntoinen täyspäinen tavis, jonka elämä on huomattavasti helpomaa ja miellyttävämpää kuin rumuudessaan lilluvalla hullulla. Eli kerrataan vielä
- päivittäinen liikunta
- ruokavalio
- riittävä uni
- ihonhoitorutiinit
- hiukset ja parta leikattu ja hoidettu oman tyylin mukaan
- vaatteet istuvat ja kunnossa oman tyylin mukaan
- iloinen hymy naamalla ja pilke silmäkulmassa
Nää kuntoon JOKA PÄIVÄ. Siitä se lähtee, elämän perustaso.
Ei naisella oo partaa
Hiukset ja mut karvat. Sääret pitää ajaa. Naisilla on aika tiukat karvanormit.
Mua ahdistaa tämä keskustelu!!!!!!!!!!!!!!! Miksi te vihaatte mua??????????
Niin koska olet incel-kiihkouskovainen niin toistat oppimiasi valheita vaikka maailmanloppuun asti.