Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kaikki ärsyttää! :(

Vierailija
11.05.2007 |

Mua raivostuttaa ja ärsyttää nyt ihan kaikki! Mä en jaksa mitään. Ei vaan kiinnosta. Haluan vaan olla yksin ja rauhassa! En tiedä koska olen viimeksi ollut ihan itsekseni :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakeli että voi ihmistä otta päähän, vituttaa ku pientä oravaa talvipakkasilla!!!!!!! Mä syytän ihan hormooneja, nuo pillerit ei todellakaan ole mua varten! Miehille pitäisi alkaa syöttää hormooneja, jotka aiheuttavat samanlaisen olotilan, jotta tajuiasivat miltä tämä paska tuntuu. Ihan kuin minä riemusta hihkuen ja omassa mielessäni iloitsisin olotilastani! PRKELE!!!

Vierailija
2/4 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympäisee kun päivä on pilalla jo siitä, kun liikennevalot vaihtuu punaisiksi nenän edestä. Ois kiva kun jaksais olla aina positiivinen mut kun ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuaisivat saatana sitten tätä olotilaa paremmin. Kuten 5? sanoi! Ei ole kivaa kun kaikki ärsyttää ja raivostuttaa ja mikään ei kiinnosta, väsyttää, halut poissa kaikki on päin persettä!

mä oon kyllä tänään ihan kauhealla päällä. Kaikki vituttaa. Jos lyön jalan tuoliin tmv. niin rupeaa kiehumaan niin paljon. Miksi helvetissä se tuoli siinäkin nyt oli! Argh tätä olotilaa! ap

Vierailija
4/4 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis vaan mieli olla yksin. Ihan yksin! Olla vaan, eikä miettiä koska pitää antaa lapsille ruokaa tai mitä ruokaa tehdä perheelle! En jaksa! Ukkokin vituttaa siihen malliit, ettei mitään rajaa. Jättää kaikki hommat kesken, tavarat lojuu missä sattuu...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän