Mikä ei-kauhuaiheinen ohjelma tai elokuva järkytti teitä lapsena?
Itseäni järkytti mustavalkoinen elokuva Pikku-Heidistä. Siinä Rottenmeier yritti myydä Heidin katunaiselle mutta Alppivaari pieksi kummankin naisen, otti Heidin ja ajoi varastetulla hevosvaljakolla karkuun. En uskaltanut katsoa loppuun kun tiesin että vaari jää kiinni ja huonosti käy.
Kommentit (664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Araknofobia elokuva
Kysymys ei koskenut kauhuelokuvia.
Päässä on jotain vikaa jos pelkää hämähäkkejä tai hyönteisiä.
Ne pelkää ihmisiä paljon enemmän
Ai sinä tulitkin kertomaan mitä lapsena saimme pelätä ja mitä emme.
Eikös tämä keskusteluketju ole sitten aivan turha, jos sinulla on noin pätevä vastaus?
Ja kohta joku muu nokkela-niilo tulee kertomaan että sitä tai tätä ei myöskään saanut pelätä.
Lopetetaan sitten keskustelu tähän.
MINÄ olen tämän ketjun aloittaja ja päätän loppumisesta, et sinä.
Ap
Mene helvettiin täältä häiriköimästä!
Omasta ketjustani helvettiin? Mene itse.
Ap
Tämä ei ole mitenkään SINUN ketjusi! Jos et osaa keskustella riitelemättä, niin tosiaan: Mene helvettiin täältä!
On kuin onkin. MINÄ olen tämän aloittanut. Olitko sinä riitelijä känässä koko viikonlopun kun ei näkynyt mutta nyt on arki ja krapulakiukku?
MINÄ, MINÄ, MINÄ!
Kaikkia paskoja täälläkin pyörii!
Itse olet ihan yhtä iso paska. Kaiken pitäisi hyppiä SINUN pillisi tahtiin. Mene pois jos noin paskaa on.
Muumipeikon jäärouva. Sillä ei ole jalkateriä vaan semmoset perkkkele renkaat jalkojen paikalla!! Miettikää!! Kauheaa.
Oon eri, mutta se jakso jossa se mielivaltainen miesopettaja alkoi jaella Lauralle niitä mielivaltaisia rangaistuksia jopa muiden perseilyistä. Charles joutui lopulta uhkaamaan turpaanvedolla opettajaa jos ei touhu lopu. Ahdistava jakso ä.