Tytti Hynninen pahoinpideltiin.
Väkivaltahan on tuomittavaa toimintaa.
Suomessa on kuitenkin sananvapaus ja vapaus olla sitä mieltä mitä haluaa.
Sinimusta liikkeen kulkueelle oli haettu viranomaisen lupa ja sitä kautta kulkueella oli lupa toteuttaa marssi.
Miksi siis pitää mennä kulkueeseen provosoimaan ja häiritsemään.
Antaa marssia rauhassa ja sillä selvä.
https://www.youtube.com/shorts/gUhccThbCVU
Jos kukaan ei mene häritsemään toisten marsseja, ei myöskään tällaista tapahdu.
Hynninen voisi tässä tapauksessa miettiä, altistiko itse itsensä tarkoituksella tilanteeseen, missä näin voi tapahtua.
Kommentit (1348)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin Tytti Hynnisen oma vika kun se meni kiusaamaan ja provosoimaan muita ihmisiä. Vähän sama jos minä menisin baarissa sen 2 metrisen lihaskimpun luokse aukomaan päätäni ja sitten jos se lyö minua niin sitten uhriudun.
Ei kukaan NORMAALI ihminen lyö, vaikka miten päätä auotaan. Silloin kävellään pois paikalta tai pyydetään virkavalta poistamaan häirikkö.
Se, että tukeutuu väkivaltaan ei ole normaalia käytöstä.
Vassari opettaa muille mikä on NORMAALIA 🤪🤭
Mitä tarkoitat? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin Tytti Hynnisen oma vika kun se meni kiusaamaan ja provosoimaan muita ihmisiä. Vähän sama jos minä menisin baarissa sen 2 metrisen lihaskimpun luokse aukomaan päätäni ja sitten jos se lyö minua niin sitten uhriudun.
Ei kukaan NORMAALI ihminen lyö, vaikka miten päätä auotaan. Silloin kävellään pois paikalta tai pyydetään virkavalta poistamaan häirikkö.
Mistä tiedät että henkilö on Vasemmiston kannattaja? Senkö vuoksi ettei hyväksy sinimustien harjoittamaa väkivaltaa?
Kaikki jotka ei oo perseiden kanssa samaa mieltä on vassareita ja kommareita. Simppeli muistaa.
Taekwondo liitto on kumoamassa tekijän vyökokeet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki joukolla naista hakkaamaan, naista hakkaamaan, naista hakkaamaan.
Hienoa. Kyllä tuollaista joukkiota kannattaakin puolustella.
Yksi löi ja potkaisi. Yle teki aiheesta jopa lukuisia hidastusvideoita ja palkkasivat 8 asiantuntijaa kertomaan tapahtumasta oman arvionsa. Sen mukaan yksi ja sama henkilö löi ja potkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suuri syyllinen on myös armas pääministerimme, jonka ainoa kommentti asiaan oli: persujen keskeinen asia. Käsittääkseni tämä pahoinpidelty ei ollut persu, korjatkaa jos olen väärässä. On kyllä sellainen vässykkä ja lapanen tämä mies, ei minkäänlaista vastuuntuntoa, tai edes empatiaa. Pakko olla hissunkissun, ettei vaan riikka, mari ja kumppanit suutu. Terehän puolestaan on nimennyt potkijat äärivasemmistolaisiksi, ei suinkaan oikeistolaisiksi!
No, miksi Petterin olisi pitänyt anteeksi pyytää? Meinaatko, että hän oli siellä Tampereella tätä naista pahoinpitelemässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarin mielestä muiden pitää kiltisti alistua vassarien öykkäröintiin ja häiriköintiin ja poistua kiltisti paikalta että vassarit saavat häiriköidä rauhassa.
Löysihän tuo vassarivihaajakin ketjuun suoltamaan paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin moni normaali ihminen lyö. Muakin on lyöty monta kertaa, niin miehet kuin neisetkin ilman syytä. Ihmiset ei tarvi syytä lymiseen, mnutta jos joku sua monta tuntia provosoi ja sitten tulee iholle vielä jatkamaan sitä, niin kyllähän siinä lyödyksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että henkilö on Vasemmiston kannattaja? Senkö vuoksi ettei hyväksy sinimustien harjoittamaa väkivaltaa?
Kaikki jotka ei oo perseiden kanssa samaa mieltä on vassareita ja kommareita. Simppeli muistaa.
Eli kaikkien muiden puolueiden kannattajat?
Hynninen osoitti mieltään ilman ilmoitusta poliisille. Minun ymmärtääkseni se on jonkinlainen rikkomus.
Vierailija kirjoitti:
Hynninen osoitti mieltään ilman ilmoitusta poliisille. Minun ymmärtääkseni se on jonkinlainen rikkomus.
Josta anstaitsee tulla hakatuksi?
Vierailija kirjoitti:
Haluammeko tällaisen fasistisen valtion, missä poliitikko antaa sinulle 'vapaudu vankilasta' kortin tai politisoitunut tuomari vapauttaa väkivallasta:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7f900c21-6773-4978-9daa-f970f3ee4…
Nyt aika tehdä muutos suuntaan ja Tytille oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Tytti aneli banderollillaan nasseja vit tuun. Nasseja ei Tytin vit tu kiinnostanut ja poistivat Tytin ahdistelemasta seksuaalisesti vonkauksillaan. So what ?
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytti ja kumppanit heittivät myös poliisihevosia kaikenlaisilla esineillä.
Oikeesti? No, jos tuo on totta, niin eipä tuo vihervassareidenkaan toiminta yllätä.
Tämäkään ei ole missään nimessä ok. Onko tästä videota?
Vierailija kirjoitti:
Vain sun omassa ymmärryksessä. Lain mukaan se ei ole rikos.
Siinähän oli Tytillä ihan kuvausryhmä mukana, kun hyökkäsivät vappukulkueeseen. Tarkoituksellista toimintaa. Useita kameramiehiä kuvaamassa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Taekwondo liitto on kumoamassa tekijän vyökokeet.
Tähän voisi toimittajat tarttua ja kysyä liitolta mielipidettä naisten potkijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytti ja kumppanit heittivät myös poliisihevosia kaikenlaisilla esineillä.
Oikeesti? No, jos tuo on totta, niin eipä tuo vihervassareidenkaan toiminta yllätä.
Tämäkään ei ole missään nimessä ok. Onko tästä videota?
Siitä laajasti uutisoitiin mm. kun Arhinmäki kävi poliisihevosten kimppuun jääkiekkomailoilla kuokkavierasjuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarin mielestä muiden pitää kiltisti alistua vassarien öykkäröintiin ja häiriköintiin ja poistua kiltisti paikalta että vassarit saavat häiriköidä rauhassa.
Missä noin on sanottu?
Vierailija kirjoitti:
Siinähän oli Tytillä ihan kuvausryhmä mukana, kun hyökkäsivät vappukulkueeseen. Tarkoituksellista toimintaa. Useita kameramiehiä kuvaamassa sitä.
Hypnotisoiko Tytti nuo ihmiset käyttämään väkivaltaa?
Tytti ei aukonut päätään, esitti vain mielipiteensä. Jos sut hakattaisi baarissa mielipiteen takia niin ei olisi ok. Eikä vaikka olisit v1ttuillut.