Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani
Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.
Kommentit (854)
Menen laivalle juomaan...en juo, miksette usko...miksei saisi juoda, naisetkin juo... alkoholi on liuottanut sun aivot pahasti kun et viiden minuutin päästä enää muista mitä just kirjoitit.
Mua ei kiinnosta ei kiinnosta.. rahaa on ja velka joskus lyhenee. Heido
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden lomarahat pelasin sinne meni. Nyt riitti pelaaminen ja lyhennän
Joo joo. Vänkyti länkyti. Uli uli.
5-vuotiaan kakarankin kanssa voi käydä älykkäämpää keskustelua kuin tämän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika psykologille. Vaikka työterveyden kautta. Sano syyksi ahdistus.
Maksetaanko ne velat sitä kautta??? Oikeesti..
Ja sori mä en ole pohjalla. Mulla on 2 vakituista työtä. Että tervemenoa vaan
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kaksi osa-aikaista suojatyöpaikkaa.
Just laskin että tulos palkkaa satoja euroa jes hyvin menee. Tänäänkin sain 146 euroa nettona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kaksi osa-aikaista suojatyöpaikkaa.
Ei todellakaan ole. Olet todella sekaisin. Mäkää en ole noin sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Just laskin että tulos palkkaa satoja euroa jes hyvin menee. Tänäänkin sain 146 euroa nettona
MIten se on mahdollista? Kerroit meille eilen olevasi kahden viikon lomalla, kun kysyin miksi olet ruvennut ryyppäämään viikollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIten se on mahdollista? Kerroit meille eilen olevasi kahden viikon lomalla, kun kysyin miksi olet ruvennut ryyppäämään viikollakin.
Koska halusin juoda. Laskin että 500 euroa vielä velkaa sit kaikki tasapainos
Nyt suuri helpotus ja tiedän mihin suuntaa menen ja nyt en jaksa jauhaa tästä. Autoki toimii täysin.
Nyt lopetan tän en jaksa enää. Kaikki järjestyy ku tein laskelmat äsken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika äkkiä maksoit pois sen 50 000 euron lainan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa? Mikä on tasapainossa? Kun saat maksettua 500 vai otat lisää luottokorttivelkaa 500 €?
Aina kun jäät valheesta kiinni, rupeat joko uhkailemaan tai "en jaksa enää".
Kukaan ei usko noita sinun lapsellisia satujasi, ja siksi kukaan ei viitsi eikä halua sinua auttaa.
Ja kymmenen minuutin päästä taas ottaa päähän ja ahdistaa velkatilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika äkkiä maksoit pois sen 50 000 euron lainan.
Lol vaan 500 euroa velkaa et oon tasapainos!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Vänkyti länkyti. Uli uli.
5-vuotiaan kakarankin kanssa voi käydä älykkäämpää keskustelua kuin tämän kanssa
Mun lapsista toinen oppi tuossa iässä lukemaan ihan itsekseen ja myös sanomalehteä ylösalaisin sekä englanninkielisen tv-ohjelman tekstitykset. Allu ei osaa vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkoittaa? Mikä on tasapainossa? Kun saat maksettua 500 vai otat lisää luottokorttivelkaa 500 €?
500 euroa nii oon samas pistees kun vuosi sitte. Velka ei kasvanu ole se pääasia