Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani
Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.
Kommentit (854)
Tottakai mu ahdistaa ku on romu auto ja vielä isot velat. Lisäks en saa naista tämän takia ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just laskin että tulos palkkaa satoja euroa jes hyvin menee. Tänäänkin sain 146 euroa nettona
Ja istut tuoppi kourassa tuhoamassa sitä.
En vaan maksoin sen luotolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just laskin että tulos palkkaa satoja euroa jes hyvin menee. Tänäänkin sain 146 euroa nettona
MIten se on mahdollista? Kerroit meille eilen olevasi kahden viikon lomalla, kun kysyin miksi olet ruvennut ryyppäämään viikollakin.
Koska halusin juoda. Laskin että 500 euroa vielä velkaa sit kaikki tasapainos
Alkuviikosta sulla oli velkaa yli 40 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kymmenen minuutin päästä taas ottaa päähän ja ahdistaa velkatilanne.
10 minsan päästä se on juonut taas tuopillisen lisää ja 10 euroa entistä kauempana velkojen maksusta.
Millä terassilla sä lärväät Allu? Tuun tuomaan sulle 75 000 euroa ja tuliterän Porschen niin saadaan ne velat pois.
T. meikkaava mahakas nainen, jolla iso perse ja tiukat farkut
Ymmärrän et omalla toiminnalla olen pilannut naisjutut tämä velka romu auto kaikki. Mä hitto haluan kaikki kuntoon!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kymmenen minuutin päästä taas ottaa päähän ja ahdistaa velkatilanne.
10 minsan päästä se on juonut taas tuopillisen lisää ja 10 euroa entistä kauempana velkojen maksusta.
Huomenna vasta juon
Mut joo velka hoituu ja kohta pääsen terapiaan. Adios.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mu ahdistaa ku on romu auto ja vielä isot velat. Lisäks en saa naista tämän takia ärsyttää
Mitä helvettiä?? Tuossa edellisellä sivulla sanoit että "nyt suuri helpotus ja tiedän mihin suuntaa menen ja nyt en jaksa jauhaa tästä. Autoki toimii täysin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä?? Tuossa edellisellä sivulla sanoit että "nyt suuri helpotus ja tiedän mihin suuntaa menen ja nyt en jaksa jauhaa tästä. Autoki toimii täysin"
Koska äsken laskin mun tulot ja 2 työn tulot ja mitä oon velkaa ja lomarahat tulee niin kaikki on tasapainos mut jää vielä 500 euroa velkaa. Sit normaalisti 100 150 e lyhennyksiå lisää alkaa menee hyvää suuntaa
Vierailija kirjoitti:
Olet jo vuodesta 2019 saakka valehdellut käyväsi terapiassa.
Kuinka ihmeessä kukaan nainen haluaisi lähteä kanssasi parisuhteeseen, kun ei yhteenkään sanaan mitä sanot voi luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mottipää-Allu kirjoittaa ihan mitä sattuu, jää jatkuvasti kiinni valehtelusta ja ristiin puhumisesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jo vuodesta 2019 saakka valehdellut käyväsi terapiassa.
Kuinka ihmeessä kukaan nainen haluaisi lähteä kanssasi parisuhteeseen, kun ei yhteenkään sanaan mitä sanot voi luottaa?
Olen käynyt ja lopettanut. Et tervemenoa sullekki
Ja kaljamaha ei ole este naisille. Nyt riitti heido
Pentti 65v kourii Allun löysää pyllyä aah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIten se on mahdollista? Kerroit meille eilen olevasi kahden viikon lomalla, kun kysyin miksi olet ruvennut ryyppäämään viikollakin.
Koska halusin juoda. Laskin että 500 euroa vielä velkaa sit kaikki tasapainos
Mitä tämä tarkoittaa? Mikä on tasapainossa? Kun saat maksettua 500 vai otat lisää luottokorttivelkaa 500 €?
500 euroa nii oon samas pistees kun vuosi sitte. Velka ei kasvanu ole se pääasia
Se on kasvanut sen 500 euroa vuodessa siis. Huolimatta siitä että "lyhennät" sitä. Ja vuodessa olet ryypännyt 2000-5000 eurolla.
Ei sulla ole varsinaiseen terapiaan varaa. Korkeintaan käyt hoitajan kanssa juttelemassa miten viikko on mennyt.
Voi allu parka. Kun tietäis ketkä sen vanhemmat on (sukunimi Ekman ja jostain pohjoisesta) niin lähettäisin nää ulinat niille saatteella: MITEN HYVIN ONNISTUITTE MIELESTÄNNE KASVATTAJINA?
Toki yksilö varttuu omaksi itsekseen hyvässäkin kasvatuksessa, mutta tälle äijälle olisi pitänyt hakea edunvalvoja jo teini-ikäisenä.
Ei Allun vanhempia kannata syyttää. Ne jo kerran vuosia sitten maksoivat poikansa ulosottovelat.
Ja istut tuoppi kourassa tuhoamassa sitä.