Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani
Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.
Kommentit (878)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa tähän Allu: Mitä tarkoittaa sana "ramasee"?
Minä haluan kouria pyllyä
Sinä Allu olet kyllä viimeisen parin viikon aikana mennyt sellaista alamäkeä että huolestuttaa, vaikka en tietenkään henk.kohtaisesti sinua tunne. Mutta näistä sun jutuista päätellen, tarvitset apua ja äkkiä. Sinähän olet aivan sekaisin. Nyt soitto sinne mt-palveluihin ja heti. Tai jopa suoraan sairaalaan. Olet todellakin siis sekaisin kuin seinäkello. Nämä jutut eiät ole enää ärsyttävää jankkausta tai huomionhakua, vaan niin huolestuttavaa settiä että kaikella ystäväädellä- mene hoitoon ja äkkiä.
Ei näköjään tiedä mitä tarkoitaa ramasee, ei toi tiedä mistään mitään tosi aivoton, jauhaa vaa pyllyistä, veloista ja autoista, ei mitään järkevää tule suusta. Tollasta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään tiedä mitä tarkoitaa ramasee, ei toi tiedä mistään mitään tosi aivoton, jauhaa vaa pyllyistä, veloista ja autoista, ei mitään järkevää tule suusta. Tollasta paskaa.
Kommentistasi päätellen et taida olla mikään älyn jättiläinen itsekkään.
Minulla kävi tuossa mielessä, että onkohan tämä se "oikea" Allu, vai joku joka teeskentelee olevansa hän? Vaikkakaan en tieda miksi ihmeessä kukaan niin tekisi, mutta onhan näitä surullisia pikku trolleja internetti pullollaan.
Nuo jutut ovat nimittäin nyt niin sekavia niinkuin joku tuossa sanoikin, että jos kyseessä on se oikea Allu, niin eikun suoraan hoitoon.
Ja sun piti toi tulla sanomaan tänne, et tunne mua etkä voi yhdestä kommentista tulla tollasta päättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kävi tuossa mielessä, että onkohan tämä se "oikea" Allu, vai joku joka teeskentelee olevansa hän? Vaikkakaan en tieda miksi ihmeessä kukaan niin tekisi, mutta onhan näitä surullisia pikku trolleja internetti pullollaan.
Nuo jutut ovat nimittäin nyt niin sekavia niinkuin joku tuossa sanoikin, että jos kyseessä on se oikea Allu, niin eikun suoraan hoitoon.
Sama tuli mieleen, mutta jos näin on, miksei Allu sano siitä mitään?
Olen hakenut apua ja lääkäri konsultoi ja homma etenee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä apua, ja mitä se lääkäri konsultoi? Ja mihin suuntaan asiat nyt sitten etenee?
Minä ainakin vähän epäilen tätä, koska olet jo vuosikausia sanonut joko käyväsi terapiassa, aloittanut terapian tai suunnittelevasi terapiaa; vähän sama homma niinkuin se sun "salilla käynti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä apua, ja mitä se lääkäri konsultoi? Ja mihin suuntaan asiat nyt sitten etenee?
Minä ainakin vähän epäilen tätä, koska olet jo vuosikausia sanonut joko käyväsi terapiassa, aloittanut terapian tai suunnittelevasi terapiaa; vähän sama homma niinkuin se sun "salilla käynti".
Kerroin kaikenlaista ja asia etenee nyt. Omia näitä ongelmiani. Ei tarvi uskoo. Kyllä mä haluan itse itselleni apua heido jaksa enää!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin kaikenlaista ja asia etenee nyt. Omia näitä ongelmiani. Ei tarvi uskoo. Kyllä mä haluan itse itselleni apua heido jaksa enää!!
Mistä ongelmista kerroit? Ei lääkäri voi auttaa sinua veloissa tai saamaan naista. Laihduttamaan kyllä, ja lopettamaan ryyppäämisen- molempiin niihin saa kyllä sieltä apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ongelmista kerroit? Ei lääkäri voi auttaa sinua veloissa tai saamaan naista. Laihduttamaan kyllä, ja lopettamaan ryyppäämisen- molempiin niihin saa kyllä sieltä apua.
En jaksa nyt kertoa. Tänne ei ole mitää järkeä kirjottaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa nyt kertoa. Tänne ei ole mitää järkeä kirjottaa enää.
Et jaksa kertoa, mutta jaksat ruikuttaa sivutolulla? Joku tässä nyt mättää, Alluseni. Jäit jälleen kerran kiinni valehtelusta.
No onpas täällä yksinkertaista porukkaa.
Allu on tehnyt täysin selväksi, että hän haluaa uuden auton, ryypätä, päästä veloistaan eroon sekä kauniin kaljamahaisen naisen jonka pyllyä hän voi kouria.
Hän on viimeiset 10 vuotta jo yrittänyt saada teidät ymmärtämään tämän! Mutta ei, jankkaatte vain Allulle loputtomiin että pitäisi tehdä sitä, tätä tai tuota.
Uskokaa nyt jo! Uusi auto, ryyppäämistä, veloista eroon ja pyllyn kourimista!
Vierailija kirjoitti:
Allu on tehnyt täysin selväksi, että hän haluaa uuden auton, ryypätä, päästä veloistaan eroon sekä kauniin kaljamahaisen naisen jonka pyllyä hän voi kouria.
Hän on viimeiset 10 vuotta jo yrittänyt saada teidät ymmärtämään tämän! Mutta ei, jankkaatte vain Allulle loputtomiin että pitäisi tehdä sitä, tätä tai tuota.
Näin on! On se nyt kumma, jos ei mies saa haluta uutta autoa ja kaunista naista, sekä välillä juoda ja bilettää. Terve 41v tykkää naisten pyllyistä. Ja tietenkin normaali ihminen haluaa päästä veloistaan eroon.
Lopettakaa jankkaaminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on! On se nyt kumma, jos ei mies saa haluta uutta autoa ja kaunista naista, sekä välillä juoda ja bilettää. Terve 41v tykkää naisten pyllyistä. Ja tietenkin normaali ihminen haluaa päästä veloistaan eroon.
Lopettakaa jankkaaminen!
Nih! Minäkin haluan kouria pyllyä!
Jorma 65v
Mua ei sori enää kiinnosta. Saan kohta apua. Lähden nyt ostamaan kaljaa ja meen tänää baariin
Nytkäytä itsesi narun jatkoksi, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Mua ei sori enää kiinnosta. Saan kohta apua. Lähden nyt ostamaan kaljaa ja meen tänää baariin
Ihan oikeasti, sinä olet nyt menossa todella pahaan suuntaan. Ennen sentään ryyppääminen jäi viikonloppuun, ja joit vaan baarissa. Viimeisen kuukauden olet ostanut alkoholia kotiin, ja ryyppäät myäs keskellä viikkoa. Mielentilasi ailahtelevat laidasta laitaan, valehtelet minkä kerkiät ja puhut obsessiivisesti pyllyjen puristelusta. Pitäisikohän tehdä Anton Ekmannista Vantaan postilla huolii-ilmoitus?
Vierailija kirjoitti:
Meinaa jo seota jo pahasti kun ei ymmärrä miten tätä velkaa on tullut näin paljon
Miten olet ottanut noin monta velkaa, tai paremminkin, miten olet saanut noin monta velkaa niskaasi. Olet ollut todella ajattelematon.
Minä haluan kouria pyllyä