Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani

Vierailija
04.05.2026 |

Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.

Kommentit (878)

Vierailija
461/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet olevas muita parempi kun olet töissä. Mulla menee jopa paremmin  kun sulla, vaikka olen työtön mutta ei ole velkaa ja rahat riittää ihan hyvin.

Vierailija
462/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet olevas muita parempi kun olet töissä. Mulla menee jopa paremmin  kun sulla, vaikka olen työtön mutta ei ole velkaa ja rahat riittää ihan hyvin.

Onnea. Mua ei kiinnosta. Mullaki on rahaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sä sit luulet että meitä kiinostaa sun jatkuva vinkuminen täällä veloistas.

Vierailija
464/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ku joka 2 on uusi auto. En tajua. Hävettää!!!!!

Vierailija
465/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se syy miksi sinä Allu saat täällä niin paljon paskaa niskaan: Uliset päivä toisensa jälkeen samoista asioista- eli velat, naiset, kaljamaha, juopottelu, kaljuus. Mutta et koskaan ota yhtä ainutta neuvoa vastaan, sitten uhkailet, haukut ja jankkaat uudelleen ja uudelleen samoja asioita. Siksi sinulle ilkeillään. Ihan oman mielenterveytesi takia, pidä vaikka kuukauden tauko palstalta; ja tule sitten kertomaan meille, mitä konkreettisia muutoksia olet tehnyt. 

Vierailija
466/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettelemistä siinä on? Kyllähän tyhminkin tajuaa, että niillä ihmisillä on varaa uuteen autoon, tai sitten mahdollisuus ottaa sitä varten velkaa. He kun katsos eivät ole sössineet asioitaan eivätkä tuhlaa vähäisiä rahojaan pubissa. Noin yksinkertaista se on. Meneekö läpi vai eikö Allu vieläkään tajuuuu?

Vierailija
467/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se syy miksi sinä Allu saat täällä niin paljon paskaa niskaan: Uliset päivä toisensa jälkeen samoista asioista- eli velat, naiset, kaljamaha, juopottelu, kaljuus. Mutta et koskaan ota yhtä ainutta neuvoa vastaan, sitten uhkailet, haukut ja jankkaat uudelleen ja uudelleen samoja asioita. Siksi sinulle ilkeillään. Ihan oman mielenterveytesi takia, pidä vaikka kuukauden tauko palstalta; ja tule sitten kertomaan meille, mitä konkreettisia muutoksia olet tehnyt. 

Menen mt palveluihin huomenna hankin apua

Vierailija
468/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettelemistä siinä on? Kyllähän tyhminkin tajuaa, että niillä ihmisillä on varaa uuteen autoon, tai sitten mahdollisuus ottaa sitä varten velkaa. He kun katsos eivät ole sössineet asioitaan eivätkä tuhlaa vähäisiä rahojaan pubissa. Noin yksinkertaista se on. Meneekö läpi vai eikö Allu vieläkään tajuuuu?

Joo mut mua hävettää emmä nuorempana sössiny asioita tai toki joo mut tilanne oon jo 41

Vierailija
469/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jo tunnetaan. Olen vihainen. Hävettää ajaa romukasalla!!!!!!

Vierailija
470/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä tule mitään kun tuo ei tajua mitä kirjotetaan, vastaa aina jotain ihan muuta eikä liity aiheeseen.

Vierailija
471/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullut velkamurskaimesta?

Häiriintyneet rotat penkoo kotisi ja varastaa arvotavarasi. Sen jälkeen toimittaa loput tavarasi roskiin.

Vierailija
472/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Mua ei kiinnosta. Mullaki on rahaa

Nih, se on jämpti.

Vierailija
473/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se osaa muuta kuin tuota samaa raitaa toistaa.

Vierailija
474/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on nii nirsoja nykyään en ymmärrä 

Itse olet puliukko.

No juon kyllä mutta en näytä juopolta ja ole lihava

Mutta Allu. Sinulla on pullaposket, roikkuvat silmäpussit ja suurentuneet huokoset, ja iso kaljamaha; kyllä sinä näytät juopolta. Ja ikäistäsi aika lailla vanhemmalta. 
Pystyt peruuttamaan ikääntymisprosessia, ja laihtumaan, jos LOPETAT JUOMISEN. Rahaakin säästyy ja mielenterveys parantuu. Ajattele nyt.

Vierailija
475/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet puliukko.

Mutta Allu. Sinulla on pullaposket, roikkuvat silmäpussit ja suurentuneet huokoset, ja iso kaljamaha; kyllä sinä näytät juopolta. Ja ikäistäsi aika lailla vanhemmalta. 
Pystyt peruuttamaan ikääntymisprosessia, ja laihtumaan, jos LOPETAT JUOMISEN. Rahaakin säästyy ja mielenterveys parantuu. Ajattele nyt.

Ei kiinoosta haluan kyllä juoda

Vierailija
476/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetki juo mitä oikein meinaat?

Vierailija
477/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetki juo mitä oikein meinaat?

Joo mut sinä oot ainoa joka täällä valittaa ongelmistas. Naiset voi juoda mut se ei varmaan olennaista tässä ketjussa kun haluut neuvoja velan lyhentymiseen.

Muutenkin toi et "kaveritkin juovat" mitä ketjuissa hokenu. Entä sitten, eihän me kavereides ongelmista puhuta vaan sinun 😃

Vierailija
478/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet puliukko.

Mitä sittw vaikka on. Ei mua kiinnosta. Jätä mut rauhaan

Vierailija
479/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet puliukko.

Mitä sittw vaikka on. Ei mua kiinnosta. Jätä mut rauhaan

Voi voi, ottaako allua päähän? 

Vierailija
480/878 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko miehellä ei saisi olla mahaa uskomatonta!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän