Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani
Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.
Kommentit (878)
Vierailija kirjoitti:
Naiset on nii nirsoja nykyään en ymmärrä
Itse olet puliukko.
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa enää. Hoidan itteni velkajärjestelyyn.
ET PÄÄSE KOSKA ET HALUA LOPETTAA JUOMISTA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa enää. Hoidan itteni velkajärjestelyyn.
ET PÄÄSE KOSKA ET HALUA LOPETTAA JUOMISTA
Tajuatko se ei ole siitä kiinni. Olet aivan sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on nii nirsoja nykyään en ymmärrä
Itse olet puliukko.
No juon kyllä mutta en näytä juopolta ja ole lihava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee pitkän tähtäimen suunnitelma. Saat varmasti maksettua velan pois vähitellen. Muut saavat ajatella autostasi, mitä haluavat. Tsemppiä!
Olen tehnyt mutta ei auta on niin paljon korkoja ja lyhennykseen menee jo 700 e kk
Miten 50.000 lainasta voi tulla niin paljon korkoja, että 700 ei riitä lyhentämään velkaa?
Onko sulla pikavippejä kun kulut on noin korkeat?
Me maksettiin 200.000 euron asuntolainaa 900 €/kk ja ihan hyvin lyheni laina. Alussa meni toki paljon korkoihin, mutta sitten kun oltiin 50.000 eurossa, niin korko oli pieni, vaikka korot olivat silloin ylhäällä.
26 tuhatta bank norwegian. 13 tuhatta anyfin. Luottokortti 8000 €
47 000 velka ja 700 kuussa, josta 400 on pelkkiä korkoja (jos todellinen vuosikorko on noin 10%)?
Sun laina on maksettu jo noin 15 vuodessa tuolla vauhdilla. Silloin olet vielä nuori, 57-vuotias komea perseenkourija.
Saatat kuolla juomiseen sitä ennen.
Et pääse veljajärjestelyyn koska
1. Velkaannuit kevytmielisesti ja
2. Jatkat samaa juopottelua edelleen.
Kyllä siihen monet pääsee liiankin helposti
Mutta en jaksa tänne nyt kirjottaa hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään helppoa ratkaisua. Jos jatkat tällä tyylillä, et pysty samaan aikaan lyhentämään velkoja ja säästämään uuteen autoon. Velkojen maksussa menee varmaan joku 10 vuotta...?
Velkajärjestelyssä taas on ruuhkaa, hakemuksen sisäänlaittamisesta järjestelyn alkamiseen voi mennä yli vuosi. Sitten 3-5 vuotta velkajärjestelyä, jonka aikana ei saa tehdä uutta velkaa. Eli vaikka pääsisitkin siihen, olisit velaton noin 4-6 vuoden kuluttua.
Totuus on, että et tule saamaan uutta autoa kuin vasta joskus monien vuosien päästä.
Velkajärjestelijä sanoi että laitetaa hakemus sisää myöhemmin
SITTEN KUN OLET MUUTAMAN KUUKAUDEN JUOMATTA JA VOIT TODISTAA URAKALLA LYHENTÄNEESI VELKAA. Toisin sanoen ei koskaan.
Velka lyhenee nytkin yli 1000 €
Vaikka et näytä juopolta nii juoppo sä olet
En nyt jaksa näitä ihmisiä. Monet naisetki juo 20-50v.
Miksi olet moiset velat ottanu? Saakelin typerää elää yli varojensa ja sitten itkeä, kun ne pitäis maksaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet moiset velat ottanu? Saakelin typerää elää yli varojensa ja sitten itkeä, kun ne pitäis maksaa takaisin.
Koska en ymmärrä itteänikää pelasin ja olen vaa ottanut velkaa autoon yli 4000 €
Mitä sitte jos muut juo, mitä vertaat muihin aina ja toiset ei edes juo niin usein kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitte jos muut juo, mitä vertaat muihin aina ja toiset ei edes juo niin usein kuin sinä
Emminä jaksa naista joka ei juo
Tässä ei nyt siitä ollut kyse vaan että oot juoppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta ethän sinä vässykkä saa edes sitä naista, joka juo. Et lihavaa, et rumaa, et yksinkertaista. Kukaan, EI KUKAAN ole kiinnostunut Vantaan Antonista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta ethän sinä vässykkä saa edes sitä naista, joka juo. Et lihavaa, et rumaa, et yksinkertaista. Kukaan, EI KUKAAN ole kiinnostunut Vantaan Antonista.
Joo eiköhän lopeteta tämä. Mee mollaa niitä sossuluukulla olevia työttåmiä. Mulla piisaa rahaa ja töitä. Hyvästi!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään helppoa ratkaisua. Jos jatkat tällä tyylillä, et pysty samaan aikaan lyhentämään velkoja ja säästämään uuteen autoon. Velkojen maksussa menee varmaan joku 10 vuotta...?
Velkajärjestelyssä taas on ruuhkaa, hakemuksen sisäänlaittamisesta järjestelyn alkamiseen voi mennä yli vuosi. Sitten 3-5 vuotta velkajärjestelyä, jonka aikana ei saa tehdä uutta velkaa. Eli vaikka pääsisitkin siihen, olisit velaton noin 4-6 vuoden kuluttua.
Totuus on, että et tule saamaan uutta autoa kuin vasta joskus monien vuosien päästä.
Velkajärjestelijä sanoi että laitetaa hakemus sisää myöhemmin
SITTEN KUN OLET MUUTAMAN KUUKAUDEN JUOMATTA JA VOIT TODISTAA URAKALLA LYHENTÄNEESI VELKAA. Toisin sanoen ei koskaan.
Velka lyhenee nytkin yli 1000 €
Ja silti kohta teet uuden aloituksen jossa vingut kun velat ei lyhene millään. 😀
Naurattaa tämä jo. Nyt on yhtäkkiä kaikki taas hyvin ja eiköhän kohta taas aleta vinkumaan veloista.
47 000 velka ja 700 kuussa, josta 400 on pelkkiä korkoja (jos todellinen vuosikorko on noin 10%)?
Sun laina on maksettu jo noin 15 vuodessa tuolla vauhdilla. Silloin olet vielä nuori, 57-vuotias komea perseenkourija.
Saatat kuolla juomiseen sitä ennen.
Et pääse veljajärjestelyyn koska
1. Velkaannuit kevytmielisesti ja
2. Jatkat samaa juopottelua edelleen.