Ketju, jossa esitämme olevamme boomereita
Kyllä hyvä työntekijä aina töitä saa. Menee vaan ja kysyy.
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorekas boomerimies ja nuorekkuuteni salaisuus on nuorekas pitkä tukka. Nuorisollakin on tällainen! Peittää kätevästi myös ei-niin-nuorekkaan pälvikaljun.
Ei ollut uskottava. Ei kukaan kutsu itseään boomeriksi. Sitä paitsi, ei se ole edelleenkään pälvikalju, ottakaa asioista selvää tietämättömät urpot
On se kyllä kumma että ajokortti viedään pois vaikka vasta 86 vuotta on ikää. Pitäähän sitä iltapäivälehdet käydä voortilla joka päivä ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorekas boomerimies ja nuorekkuuteni salaisuus on nuorekas pitkä tukka. Nuorisollakin on tällainen! Peittää kätevästi myös ei-niin-nuorekkaan pälvikaljun.
Ei ollut uskottava. Ei kukaan kutsu itseään boomeriksi. Sitä paitsi, ei se ole edelleenkään pälvikalju, ottakaa asioista selvää tietämättömät urpot
Urpot 😂 Tuon olin jo unohtanut. Mutta siis kiitos ryhmään pääsystä.
Kyllä noita pikkulintuja pitää ruokkia (homeisilla) Pullava-leetalla. Heitän viipaleet maahan, ihmettelen kun naapurit vaahtoaa jostain rotista. Ne rotat ovat varmasti etnisten naapurien syytä!
Olen ollut kovin itkuinen tänään, enkä ole päässyt koko päivänä ylös vuoteesta vaikka kolme energiajuomaa jo nykäissyt. TikTokia tuijottanut flegmaattisena aamusta alkaen, työkyvyttömyysveläkepaperit vetämässä ja ikää 19 vuotta.
Kyllä minä bussikuskille pruukaan kerta missä olen jäämässä pois. Jotta sitten tietää varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 49. En siedä boomereita, lihavia, ulkomaalaisia, vain heteroita ja niistäkin vain ihannepainoiset, en siedä naapureitani enkä sukulaisiani. Enkä köyhiä ja maalaisia. Olen ylempää sosiaaliluokkaa, viksu ja vilmaaattinen.
Älä viitti! Onko oikeasti siinä Gang stalkingissa annettu tuollainen kuva että eräs olisi tuollainen?
Todisteet: Ei kavereita Voih sukulaisistakin tekemisissä vain äitinsä kanssa (suurin osa ulkomailla esim. isä) .ja vain miehen ja lastensa (osa aikuisia) kanssa tekemisissä. Lapsiin hyvöt välit.
Totuus: Ei kavereita totta, mutta ei riidoissa kenenkään kanssa, ei oman perheen, eikä muidenkaan. Pahoin pelkään, että tuostakin on törkyvalheet velloneet vuosikymmeniä? Miten voisi olla, kun on ollut tekemisistä, lähinnä. oman perheen kanssa? Wink wink?
Jos nyt jotain riitaa on miehen kanssa esim rahasta välillä niin onko se: Riidoissa kaikkien kanssa? Saanen huomauttaa ilman omakehua, että puolueeton ei tuossakaan päätyisi siihen, että itse olisin pääsyyllinen tai edes puoliksi riitoihin. Huom puolueeton. Ne on monesti ihan turhia ja turhista syistä.
Tuossa äskettäin eräs kysyi multa oudon kysymyksen:, Onko sulla vihamiehiä? Oli pakko sanoa, että en tiedä. Tietääkseni ei. Mistäs mä voin tietää onko niitä selän takana? Ai jos epäilen noin niin täytyy olla sitten jotain riitoja joidenkin kanssa? Ei ole ollut. Mitta kun kuitenkin kaikenlaisia asioita on järjestetty selön takana jopa rikoksin, on kaikkeen vastattava: En vo tietää mitä selän takana tehty ja kuka milläkin motiivilla ja mielellä. . Tekijöt vonkertoa syynsä tuollaisiin.
Tuo on totta,, mutta toki vihamiehenä voi pitää henkilöitä, jotka osallistuneet gang stalkingiin haittaa aiheuttavien rikoksin. Tuota en voinut kysyjälle kertoa, mutta eikö olekin kyseenalaista, jos jollain on vihamiehiä, mutta ei tiedä ketä ne on ja miksi?
No tällöin olis hyvä kysyä niiltä jotka tehneet törkyrikoksia että miksi.
Gang stalking rikokset ja törkyvalheet.
Tajuaako ääliöt että sellaisessa sotketaan tahalleen sosiaalisia suhteita ja manipuloidaan ihmisiä toisiaan vastaan valhein ja sabotoinnein?
Jopa perhe-sukulaisuus ja kaveri suhteita.
Parhaiten tämä onnistuu esim. silloin kun oikeat (luotettavimmat) läheiset asuu vaikka ulkomailla tai henkilö ei tekemisissä muuta kun ydinperheensä kanssa, jolloin on helppo tehdä vaikka mitä suhmurointeja selän takana. Ei tule tällöin tilannetta missä joku osaa kyseenalaistaa jotain mitä kerrottu. Tehdään jopa rikoksia sotkeakseen asioita. .voidaan helposti valehdella että ovat riidoissa, vaikka eivät ole. Sepitetään tarinoita näistä riidoista jos sellaisia on. Valehdellaan ja vääristellään.
Henkilöt eivät tiedä, että heidän väleistäön tai elämästään kerrotaan valheita. Eivät voi edes selvittää niitä kun ei kukaan kerro mitä on valehdeltu tsi vääristelty. Surkuhupaisaa ja muut suu vaahdossa vaahtoavst niistä.
Kävin tänään apteekissa. Parkkeerasin Fiestani kolmeen parkkiruutuun ja ryhdyin rynkyttämään ovea. Kyllä silloin pitää avata, kun maksavat asiakkaat on ovella! Noh, seitsemältä sitten avasivat, laiskimukset. Istuin tukevasti alas ja kerroin koko sairaskertomukseni apteekkarille. Ja Mairenkin. Pitäähän hänen tietää. Ostin asperiinit ja olin pyörtyä, kun me maksoivat! Pienistä eläkkeistä meitä riistetään,vaikka ikäni olen työtä tehnyt ja veroni maksanut!
Miten näkyy käytännössä elämässäsi, että et siedä siis nimenomaan siedä mainitsemiasi ryhmiä, köyhiä, vähemmistöjä jne?
En siis epäile että noin olisi, kun itse sen omin sanoin sanot noin, mutta jokainen varmaan tietää myös, että e voi tehdä päätelmiä kenenkäön suvaitsemattomuudesta tai mielipiteistä tuosta vaan, joten et ole mikään boomerin esikuva kuitenkaan. No fiksu tajuaa tuon.
Monella ei kuulu lähipiiriin ehkä ketään vähemmistöön kuuluvaa ja niin voi olla ilman mitään sen kummempaa sietämistä ja moni muutenkin korkeintaan sanoo moi naapurille. Ovatko nämä siis toisiaan sietämättömiä silloin?
Lasken aina päivän kalorit vihkoon. Näin toukokuussa on aika joko lentoemäntä- tai kaalikeittodieetille.
Nykynuorista ei ole edes partaradikaaleiksi toista se oli -60 luvulla, pirttiä punaseksi maalattiin ja jakopään rattaat oli irrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajoin tänään alinopeutta pitkän matkan ja kun tuli aika kääntyä risteyksestä niin jarrutin hyvissä ajoin todella voimakkaasti.
Ehdottomasti osuvin.
Aamulla (4.30) keittelin kahvit (Saludo) ja odottelin sanomalehden jakajaa ja aamutelevision ohjelmaa. Kyllä näin pysyy ajankohtaisissa asioissa kiinni. Päivällä sitten kuuntelen puheradiota.
Kyllä paras ohjelma on se sunnuntain Kansanradio, siellä ihan oikeat ihmiset turinoivat oikeista asioista. Oli se Kellokosken kuoppatien rouva ja se herra, joka ei päässyt terveyskeskukseen, vaikka oli munuaisvaivoja. Ennen oli myös Karpo, hän kyllä laittoi päättäjille luun kurkkuun.
Mitenköhän ne nuoret pärjää elämässä, kun eivät edes maakuntalauluja enää koulussa opettele?
Kyllä minä sitä yhä kutsun perunannostolomaksi, sanoivat ne koululaiset mitä hyvänsä.
Jatkuvasti ovat uutta rakentamassa sinne kaupunkeihin, vaikka taajamissa olisi ihan hyviä asuntoja ja halvalla https://www.etuovi.com/kohde/49920749?haku=M2461159418
Laitoin tänään feisbuukkiin uuden kuvan itestäni,,, edellinen kymmenen vuotta vnaha,,foordin ratissa aurinkolasit silimillä 😎 terveisin jarmo