Ketju, jossa esitämme olevamme boomereita
Kyllä hyvä työntekijä aina töitä saa. Menee vaan ja kysyy.
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 49. En siedä boomereita, lihavia, ulkomaalaisia, vain heteroita ja niistäkin vain ihannepainoiset, en siedä naapureitani enkä sukulaisiani. Enkä köyhiä ja maalaisia. Olen ylempää sosiaaliluokkaa, viksu ja vilmaaattinen.
Tuo viksu ja vilmaattinen onkin aivan ihana alemman sosiaaliluokan maalaisboomerien sanavalinta. Eli tämänkin parodian alta se aito boomerius paljastuu.
Räppimusiikki - eikö se ole sitä puhelaulua?
Kyllä se naapuri on laiska, ei ole vieläkään edes kevätverhoja ripustanut.
Taidanpa lähteä tamppaamaan mattoja, järjestyssääntöjen mukaan saa tampata ma, ke ja pe, paitsi arkipyhinä.
Käväisenpä kauppahallissa ja torilla, ja teen lounaan ja illallisen hyvistä raaka-aineista alusta asti ihan itse. Soitan iäkkäille ystävilleni kysyn heidän vointiansa. Tarvisevatko he jossain apua? Leivon heille piirakan ja vähän pullaa. Ehdotan rupatteluhetkeä kivaan kahvilaan. Aion tehdä kesäksi hellehatut ja mekot tyttäreni lapsille.
Viereisessä talossa asuu noita hyyryläisiä, minullapa on oma osake, kovalla työllä hankittu. Kolme huonetta ja keittiö. Taloyhtiössä ehdottivat parvekelasitusta (vastustin - koska ei sitä ennenkään moista höpsötystä tarvittu, ovat laiskoja jynssäämään nämä nykyajan pullamössänuoret) ja hissiremonttia (vastustin - koska asun pohjakerroksessa). Ei sitä kannata rahojaan kankkulan kaivoon heittää.
"Onks toi lentävä norsun poikanen?"
"No ei, Poutiaisen Eikka se sieltä mopoilee avaamaan tätä puoluekokousta!"
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki nykyiset naislaulajat kuulostavat ihan samoilta ? Kyllä ennen erotti lauloiko Katri-Helena vai Paula Koivuniemi.
Totta. Kaikki laulavat nykyisin nenään ja esittävät hyvin ahdistavia ja masentavia kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin FBssä 15 vuotiaan ilmoituksen, että tekee pikkuaskareita palkkaa vastaan. Olen aivan varma, että saa töitä paremmin, kuin se joka ei ilmoittele.
Mikä sulla on vanhempia ihmisiä vastaan ap. Kannattaisko tutkiskella itseäsi?
Hän jaksaa riekkua aiheesta loputtomiin. Aikaa päivästä päivään olla keskustelusivuilla monissa keskusteluissa. Eilen illalla katsoin, koko päivän jankannut boomereista ja lihavista
Vielä pitää täällä etelä-Suomessa puheutua toppatakkiin, koska kevätsää on petollinen. Sanoin kaupan kassallekin, että kevät keikkuen tulevi, mutta se kassa ei ymmärtänyt puhetta. Ovat vaan siellä Internetissä kaikki nuoret.
Kun kesä tulee, laitan itse virkkaamani mansikkapipon ja lähden torikahveille. Eromangan lihapiirakka on kyllä sellaista herkkua, voi veljet!
Kaikkia ei työ rasita. Boomereita rasitti.
Mikä se netti on? Ei sellaista tarvita, pois se koko maailmasta! (Mun mutsi).
Eläkepäivä on huomenna.
Pitää mennä tarkistamaan, että eläke on varmasti tullut tilille.
Ainahan se on tullut ajallaan, mutta paras silti varmistaa.
Lähden kauppaan, en kuitenkaan viitsi tähän aikaan mennä. Menen siinä neljän/viiden aikaan, kun muutkin ovat liikkeellä. On niin kiva siinä sitten vaihtaa kuulumisia ja vaikka rupatella kauppajonossa säästä ja määstä.
Näin kun itse on jo yli boomer-iän huvittaa nämä netti pois ym jutut. Kuitenkin moni voi Laura H:ren ( alle 50) tapaan olla vannoutunut tutrumppi-boomerin ihailija.
Onko internetistä tilaaminen turvallista? Lähipizzeriasta ei voi enää tilata pizzaa puhelimitse vaan pitäisi tilata internetsivun kautta. Olen kuullut että nigerialaiset rikollisryhmät voivat tyhjentää tilin jos tilaa jotain internetistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on törkeää,,,,, minä en esitä mitään. Teetä keitän,,,, nyt. Sinikka Pihtiputaalta,,,, oletko täällää,,,, veisbuukissa voitaisiin tavata,,,, kävimme yhteiskouua samaan aikaan yhdessä?
Mistähän tuo mysteeri, että monta pilkkua peräkkäin on lähtöisin? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki nykyiset naislaulajat kuulostavat ihan samoilta ? Kyllä ennen erotti lauloiko Katri-Helena vai Paula Koivuniemi.
Totta. Kaikki laulavat nykyisin nenään ja esittävät hyvin ahdistavia ja masentavia kappaleita.
Kuuntelen hyvää musiikkia. Hiljaa yössä. Pitääkö se perustella. No, sain synttärinä korvanapit lahjaksi. Kyllä ne melua torjuu.
Minulla on huono näkö kaihin takia ja paheneva muistisairaus, onneksi kuitenkin on oma auto jolla pääsen liikkumaan itsenäisesti.
Fanitan Jari Sillanpäätä. Face bookissa kerron aina Jarin sivuilla hänelle kuinka hieno artisti hän on.
Onneksi olkoot! Muistithan kiittää?