Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketju, jossa esitämme olevamme boomereita

Vierailija
03.05.2026 |

Kyllä hyvä työntekijä aina töitä saa. Menee vaan ja kysyy.

Kommentit (412)

Vierailija
41/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussin viime yönä naapurin mummia.

Onneksi olkoot! Muistithan kiittää?

Vierailija
42/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 49. En siedä boomereita, lihavia, ulkomaalaisia, vain heteroita ja niistäkin vain ihannepainoiset, en siedä naapureitani enkä sukulaisiani.  Enkä köyhiä ja maalaisia. Olen ylempää sosiaaliluokkaa, viksu ja vilmaaattinen.

Tuo viksu ja vilmaattinen onkin aivan ihana alemman sosiaaliluokan maalaisboomerien sanavalinta. Eli tämänkin parodian alta se aito boomerius paljastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppimusiikki - eikö se ole sitä puhelaulua?

Vierailija
44/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naapuri on laiska, ei ole vieläkään edes kevätverhoja ripustanut.

Taidanpa lähteä tamppaamaan mattoja, järjestyssääntöjen mukaan saa tampata ma, ke ja pe, paitsi arkipyhinä.

Vierailija
45/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisenpä kauppahallissa ja torilla, ja teen lounaan ja illallisen hyvistä raaka-aineista alusta asti ihan itse. Soitan iäkkäille ystävilleni kysyn heidän vointiansa. Tarvisevatko he jossain apua? Leivon heille piirakan ja vähän pullaa. Ehdotan rupatteluhetkeä kivaan kahvilaan. Aion tehdä kesäksi hellehatut ja mekot tyttäreni lapsille. 

Vierailija
46/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereisessä talossa asuu noita hyyryläisiä, minullapa on oma osake, kovalla työllä hankittu. Kolme huonetta ja keittiö. Taloyhtiössä ehdottivat parvekelasitusta (vastustin - koska ei sitä ennenkään moista höpsötystä tarvittu, ovat laiskoja jynssäämään nämä nykyajan pullamössänuoret) ja hissiremonttia (vastustin - koska asun pohjakerroksessa). Ei sitä kannata rahojaan kankkulan kaivoon heittää. 

Vierailija
47/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onks toi lentävä norsun poikanen?"

"No ei, Poutiaisen Eikka se sieltä mopoilee avaamaan tätä puoluekokousta!"

Vierailija
48/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki nykyiset naislaulajat kuulostavat ihan samoilta ? Kyllä ennen erotti lauloiko Katri-Helena vai Paula Koivuniemi.

Totta. Kaikki laulavat nykyisin nenään ja esittävät hyvin ahdistavia ja masentavia kappaleita. 

Vierailija
49/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin FBssä 15 vuotiaan ilmoituksen, että tekee pikkuaskareita palkkaa vastaan. Olen aivan varma, että saa töitä paremmin, kuin se joka ei ilmoittele.

Mikä sulla on vanhempia ihmisiä vastaan ap. Kannattaisko tutkiskella itseäsi?

Hän jaksaa riekkua aiheesta loputtomiin. Aikaa päivästä päivään olla keskustelusivuilla monissa keskusteluissa.  Eilen illalla katsoin, koko päivän jankannut boomereista ja lihavista 

Vierailija
50/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pitää täällä etelä-Suomessa puheutua toppatakkiin, koska kevätsää on petollinen. Sanoin kaupan kassallekin, että kevät keikkuen tulevi, mutta se kassa ei ymmärtänyt puhetta. Ovat vaan siellä Internetissä kaikki nuoret. 

Kun kesä tulee, laitan itse virkkaamani mansikkapipon ja lähden torikahveille. Eromangan lihapiirakka on kyllä sellaista herkkua, voi veljet!

Vierailija
51/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei työ rasita. Boomereita rasitti.

Vierailija
52/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se netti on? Ei sellaista tarvita, pois se koko maailmasta! (Mun mutsi).

Vierailija
53/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkepäivä on huomenna.

Pitää mennä tarkistamaan, että eläke on varmasti tullut tilille.

Ainahan se on tullut ajallaan, mutta paras silti varmistaa.

Vierailija
54/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kauppaan, en kuitenkaan viitsi tähän aikaan mennä. Menen siinä neljän/viiden aikaan, kun muutkin ovat liikkeellä. On niin kiva siinä sitten vaihtaa kuulumisia ja vaikka rupatella kauppajonossa säästä ja määstä.

Vierailija
55/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun itse on jo yli boomer-iän huvittaa nämä netti pois ym jutut. Kuitenkin moni voi Laura H:ren ( alle 50) tapaan olla vannoutunut tutrumppi-boomerin ihailija. 

Vierailija
56/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko internetistä tilaaminen turvallista? Lähipizzeriasta ei voi enää tilata pizzaa puhelimitse vaan pitäisi tilata internetsivun kautta. Olen kuullut että nigerialaiset rikollisryhmät voivat tyhjentää tilin jos tilaa jotain internetistä. 

Vierailija
57/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on törkeää,,,,, minä en esitä mitään. Teetä keitän,,,, nyt. Sinikka Pihtiputaalta,,,, oletko täällää,,,, veisbuukissa voitaisiin tavata,,,, kävimme yhteiskouua samaan aikaan yhdessä?

Mistähän tuo mysteeri, että monta pilkkua peräkkäin on lähtöisin? 😄

Vierailija
58/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki nykyiset naislaulajat kuulostavat ihan samoilta ? Kyllä ennen erotti lauloiko Katri-Helena vai Paula Koivuniemi.

Totta. Kaikki laulavat nykyisin nenään ja esittävät hyvin ahdistavia ja masentavia kappaleita. 

Kuuntelen hyvää musiikkia. Hiljaa yössä. Pitääkö se perustella. No, sain synttärinä korvanapit lahjaksi. Kyllä ne melua torjuu. 

Vierailija
59/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huono näkö kaihin takia ja paheneva muistisairaus, onneksi kuitenkin on oma auto jolla pääsen liikkumaan itsenäisesti.

Vierailija
60/412 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan Jari Sillanpäätä. Face bookissa kerron aina Jarin sivuilla hänelle kuinka hieno artisti hän on.