Miten voi löytää nuoruuden ihastuksen, josta muistaa vain etunimen?
Ja lempinimen. Tuo mies oli minusta kovasti silloin kiinnostunut, mutta minun tilanne oli silloin huono suhteille. Nyt jostain syystä vuosikymmenien jälkeen mietin häntä usein.
Kommentit (35)
Minun ihastus on elossa ja voi hyvin. Jo 4 vuotta ollut sama mies kiikarissa. Hän ei tiedä että olen olemassa. Oma pikku salaisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Tuota kutsutaan psyykkiseksi häiriöksi nimeltään nostalgia.
Se tyyppi on muuttunut, ei sillä ole enää hampaita, hiuksia eikä vyötäröä.
Eikä oo itelläskään.
Noi kaikki kyllä löytyy multa vieläkin. 😄
Vierailija kirjoitti:
0/5
Kyllä tämä on peräti 1/5
Minkä ikäisistä ihmisistä tässä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei ollut esim. samassa koulussa, et voi löytää häntä mitenkään. Ajattele, että jos teidän on määrä päätyä yhteen, kohtalo johdattaa hänet luoksesi. Mutta on todennäköistä että et tunnistaisi häntä enää, jos kohtalo hänet luoksesi johdattaisi.
Näin se varmaan on. Kerran kassajonossa takanani pälyili minua joku pieni lihava pultsarin näköinen nainen ja ihmettelin, että miksi kyttää. Sitten tajusin, että olin ollut hänen kanssaan samassa työpaikassa 30 vuotta sitten. Silloin hän oli niin kaunis, etten ollut ikinä niin kaunista ihmistä nähnyt livenä. Varmasti olen itsekin muuttunut ja vain huonoon suuntaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisistä ihmisistä tässä on kyse?
Joku 57 ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Pasi. Kukaan ei mieti tuollaisia, paitsi pappaikään ehtinyt inceli.
Tulihan se paskaläjän kommentti sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Somesta. Muistat varmaan jonkun sen kaverin koko nimen. Etsit sen ja kaivelet kaverilistaa/seuraajia. Jos on somessa, näin sen yleensä löytää.
aika moni mies ei ole somessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu Marja-Leena?
Mitä kuuluu, Marja-Leena? https://share.google/AOUuECYgYsGkbeLWW
https://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2025/09/13/opas-lopeta-share-go…
Googlaa...
Tunnettuja DJ-nimiä ja toimijoita 80-luvulla:
Dj. Nite, Dj. Edward, Dj. Juuso ja Helmut Regnagel olivat tunnettuja ammattilaisia, jotka tekivät yhteistyötä ja kiersivät maakunnissa.
DJ Igor liittyi Lappeenrantalaisen Discofeeling Ky:n keikkalistoille vuonna 1980, laajentaen toimintaansa ympäri Suomea.
DJ Juhani Kansi pyöritti Diggiteekkiä (vaihtoehtodisco) Tavastian yläkerrassa.
DJ Börje oli legendaarinen hahmo Hyvinkään suunnalla.
Dj Simo Ekholm ja Harri Nordling (Kylterikellari) olivat aktiivisia Helsingin alueella. [1, 2, 3, 4]
Mulla oli vähän samantapainen juttu, mutta omasta kokemuksestani sanoisin, että ei olisi kannattanut ottaa exään yhteyttä. Nuorempana hän oli erittäin normaali, hauska, ahkera työssäkäyvä mies. Eikä mitään taloudellisia ongelmia. Mutta nyt selvisi, että hän on rapajuoppo, valehtelija, naista vaihtaa kuin paitaa, raha-asiat päin p.... ja tämä johtuu osaksi siitä, että hän jatkuvasti juopottelee ja ei muista/halua hoitaa asioitaan. Ulosotossa hurjat määrät. Asunto vielä on mut en tiedä onko pitkään... Katkolla ollut jotain 5 kertaa ja dokaaminen vain jatkuu. Omasta mielestä alkoholi ei ole hänelle mikään ongelma, Kaikilla Muilla on ongelma. Lisäksi on kaikkea muuta EI hyvää.... Meidän suhde ei jatkunut. Sen tuosta opin, että Ketään Ei Voi raitistaa. Itsellä se pitää älytä. Kannattaa tarkasti ottaa selvää mikä tämän päivän tilanne on...
Vierailija kirjoitti:
Unohda. Noloa.
Jotkut tuijottaa peruutuspeiliin elämässään 😳
Vaikka et enää muista minua, tulen löytämään Sinut. Rakkautemme on sinetöity……
Miksi ihmeessä noloa?