Monisuhteinen Petteri aivopesi puolisonsa avoimeen suhteeseen ja panee avoimesti muita
Petteri on ollut monisuhteinen jo pidempään, mutta Susannalle suhteen avaaminen on vaatinut totuttelua.
– Olen kasvanut raivomonogamisessa ympäristössä, jossa monisuhteisuudesta ei ole ollut esimerkkejä. Vaikka olin lukenut monisuhteisuudesta paljon, on ollut todella iso prosessi käsitellä sitä, miten se tulee konkreettisesti osaksi omaa elämää, Susanna sanoo.
– Sehän murskaa periaatteessa koko maailmankuvani.
Kun Petteri lähtee treffeille tai seksibileisiin, Susanna on kokenut surua, ärsytystä, hylätyksi tulemisen pelkoa ja mustasukkaisuutta.
Susanna, 37, ja Petteri, 36, ovat olleet parisuhteessa kolmen vuoden ajan. Suhde on vakaa ja rakkaus syvää, mutta suhde poikkeaa siitä, mihin on perinteisesti totuttu.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/049d24af-87d2-49b1-98db-5d98b339e18d
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan ilmeisesti luettu eri artikkeli. Mun lukemassa olivat päättäneet asiasta yhdessä ja ihan vapaasta tahdosta olivat yhdessä.
Hys, ei anneta tosiasioiden pilata hyvää öyhötystä, joka on saatu aikaan ottamalla aloitukseen jutusta valikoidut lauseet irti asiayhteydestään omaa agendaa tukemaan.
Älä nyt jaksa. Yhdessä päättäminen on maailman vanhimpia synonyymeja sille, että oli pakko suostua kun muuten homma olisi ollut tässä. Onhan moni erokin ns. yhdessäpäätetty vaikka todellisuudessa suurin osa näistä on sellaisia jossa toinen on päättänyt lähteä.
Ohhoh