En tajua kuinka ihmiset jaksaa tehdä työpäivän jälkeen yhtään mitään
Mä meen suihkuun, syön ja teen jotain pieniä pakollisia kotihommia. Menen seiskalta petiin, katson tabletilta sarjaa kunnes nukahdan. Onkohan minussa jotain vikaa kun ei pysty kuvittelemaankaan mitään aktiviteettiä työpäivän päälle. Ei vaan yksinkertaisesti jaksa.
Kommentit (103)
En jaksakaan . Löhöän sohvalla illan kunnes siirryn nukkumaan.
Ajatteles ap sitten kun saat ensimmäisen pershedelmäsi.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene töiden jälkeen kotiin. Mene salille, uimaan, lenkille, jne.
En ole ap, mutta kuljen työmatkat kävellen + olen jaloillani / kävelen koko 9h:n työvuoron eli jalat huutaa hoosiannaa jo muutenkin vaikka vaihtelen kenkiä työvuoron aikana ja työmatkat kuljen kunnon lenkkareilla. Sitä ei tosiaan jaksa muuta kuin käydä kaupassa hakemassa jotain valmista, syödä ja kotona painua suihkun kautta pehkuihin. Vapaapäivät sitten kuluukin siihen että pesee pyykkiä ja siivoaa jne, koska työpäivinä jää ihan kaikki "ylimääräinen" tekemättä.
Mulle on aina riittänyt levoksi yöuni 8-9 tuntia. En ymmärrä miten joku jaksaa vaan löhötä kuten Rooman aatelisto aikoinaan.
En minä jaksanutkaan. Kun tulin kotiin, menin saunaan ja sen jälkeen nautin ihanasta kodin rauhasta. :)
Työajalla joutui tapaamaan liikaakin ihmisiä ja askelia tuli yli 10 000.
Vierailija kirjoitti:
Millainen työ sinulla on?
Työtön luuseri
Miksi pitäisi jaksaa jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei ole eikä tule.
Perheellisen on pakko jaksaa, ei ole muuta vaihtoehtoa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mene töiden jälkeen kotiin. Mene salille, uimaan, lenkille, jne.
En ole ap, mutta kuljen työmatkat kävellen + olen jaloillani / kävelen koko 9h:n työvuoron eli jalat huutaa hoosiannaa jo muutenkin vaikka vaihtelen kenkiä työvuoron aikana ja työmatkat kuljen kunnon lenkkareilla. Sitä ei tosiaan jaksa muuta kuin käydä kaupassa hakemassa jotain valmista, syödä ja kotona painua suihkun kautta pehkuihin. Vapaapäivät sitten kuluukin siihen että pesee pyykkiä ja siivoaa jne, koska työpäivinä jää ihan kaikki "ylimääräinen" tekemättä.
No, minä jaksan käydä salilla, eikä jalkani huuda hoosiannaa. Säännöllinen ruokarytmi ja nesteytys työpäivän aikana tukee sitä jaksamista.
Itse kyllä teen aika paljon töitten jälkeen. Ikää yli 50. Työ fyysistä ja teen noin 10h päiviä. Askelia tulee yli 10000 päivittäin jo pelkästään töissä.
Kotona sitten kaikki kotityöt ja omakotitalon omistajana myös pihatyöt. Lisäksi tulee vuosittain paljon töitä puulämmityksen takia.
Olen kyllä haavellut jostain rivitaloasumisesta, niin jäisi nuo ns.ylimääräiset kotityöt pois. Vanhasta omakotitalosta ei ole oikeastaan muuta kuin riesaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä lukutaidoton idiootti olet myös jonkun pershedelmä. Ehkä hän on katkaissut välit sinuun, kun luonteesi on niin kammottava.
Missään ei ollut puhe muusta perheestä. Itsellänikin on neljä lasta mitkä ei vaikuta tähän mitenkään. Asuvat jo muualla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen valtiolla leikkitöissä. Vaikka tekisi kuinka hitaasti, tekee silti jopa monikymmenkertaisesti enemmän mitä muut. Omanlaisensa helvetti tämäkin.
Voin tulla paikallesi
1,3 miljoonan aikuisen painoindeksi on yli 30. En yhtään ihmettele ettei jakseta.
En minäkään jaksanut. Onneksi mun työsopimus loppus telakalla. Selkä niin kipee etten voinut mitään enää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä teen aika paljon töitten jälkeen. Ikää yli 50. Työ fyysistä ja teen noin 10h päiviä. Askelia tulee yli 10000 päivittäin jo pelkästään töissä.
Kotona sitten kaikki kotityöt ja omakotitalon omistajana myös pihatyöt. Lisäksi tulee vuosittain paljon töitä puulämmityksen takia.
Olen kyllä haavellut jostain rivitaloasumisesta, niin jäisi nuo ns.ylimääräiset kotityöt pois. Vanhasta omakotitalosta ei ole oikeastaan muuta kuin riesaa.
Netflixiä ehtii katsomaan myöhemminkin, pidetään nyt itsemme liikkeellä.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä lukutaidoton idiootti olet myös jonkun pershedelmä. Ehkä hän on katkaissut välit sinuun, kun luonteesi on niin kammottava.
Missään ei ollut puhe muusta perheestä. Itsellänikin on neljä lasta mitkä ei vaikuta tähän mitenkään. Asuvat jo muualla.
No sitten kivi kaulaan ja järveen koska ikänne puolesta olette jo viimeisen käyttöpäivän yli reippahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei ole eikä tule.
No ei varmasti sen minä kyllä uskon.
Liikunnasta ja terveellisestä ruokavaliosta saa lisäenergiaa. Kolme kertaa viikossa kuntosalille ja viikonloppuisin pyörälenkille (jos säät sallii). Olen huomannut, että nukun myös paremmin. Uni on palauttavaa ja herään virkeämpänä.