Ne euroviisu postikortit oli 50 % huonoja, mä olin oikeassa!
Osa niistä oli hauskoja ja hyvin tehtyjä. Osa oli hemmetin tylsiä ja puisevia. Miksei ne kaikki voinu olla oivaltavia ja hauskoja?
Silti olen ylpeä, että Yle oli saanut niin upean ohjelman aikaiseksi. Olin vain unohtanut tässä huumassani, että suurin osa niistä biiseistä on täyttä jöötiä. Oikein pänni kaikki kaameat esitykset!
Arvosanoja?
Kommentit (3)
Tuntui, että moni biisi oli tehty yhdessä yössä hätäseen, vaikea uskoa ettei niillä mailla olisi ollut mitään parempaa lähettää. Onneksi mun kahdesta suosikistani edes toinen pääsi jatkoon.
Ja Suomi oli hoitanut hommansa ihan jees, kyllä arvosana hipoo kiitettävää. Pelkonen ja Leppilampi olivat ärsyttäviä kuten aina. Ja pikkujuttu, mutta se ihme siiveke siellä lavalla häiritsi mua, se tuntui olevan ihan väärässä paikassa. Ne postikortit olivat suurimmaksi osaksi ihan riittävän hyviä. Eihän niihin kukaan kiinnitä paljon huomiota, (paitsi suomalaiset) mutta mua kiinnosti, että millaisia jippoja niihin oli keksitty, kun etukäteen oli kehuttu, että ei tule mitään tavanomaisia matkailumainoksia.
solistin ääni on usein hukkunut taustoihin tai koko setti kuulostanut pöperöiseltä.
Monikameraohjauksesta ja teknisestä toteutuksesta 10
Visuaalisesta näyttävyydestä 9
Biiseille 6
Yleisarvosana: ihan kiva kasi puol