Miljonääri aviomiehenä, halautko kysyä jotakin elämästäni?
Voin hieman kertoa,kunhan kysymykset on asiallisia.
Kommentit (101)
Montako yksityis zuikkaria omistatte ja monta jahtia ? Kuinka monta huvilaa ympäri maailman ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaikille keskustelussa oleville miljönääreille. Mitä teette vapaa-ajallanne? Mikä tekee teidät onnelliseksi ja linkittyykö siihen jotenkin raha?
Luen, kirjoitan, harrastan liikuntaa, matkustan, vietän aikaa perheen ja ystävien kanssa. Raha tuo turvaa ja vähän vapauttakin tietyissä asioissa, siinä sen merkitys itselleni. Onnelliseksi tekee rakkaus ja työ.
Miksi haluat edelleen tehdä töitä? Ja miksi työ tekee sinut onnelliseksi? MItä puuhaat ystäviesi kanssa? Tyyliin purjehdusta, golffausta, ratsastusta, lomamatkailua luksuskohteissa, fine dining illallisia? Vai jotain ihan muuta?
Pidän työstäni, se antaa todella suuren tyydytyksen, kaikki ammattini ja työni ovat olleet sellaisia. Nautin siitä, että saan ratkaista monimutkaisia asioita. Ystävien kanssa käymme syömässä tai kyläilemme toistemme luona ilallisella, joskus matkustamme esim. konsertteihin tai johonkin historiallisesti tai maisemallisesti kiinnostavaan kohteeseen. Yhdessä vaiheessa kun lapset olivat pieniä, vuokrasimme jostain Euroopasta talon ja olimme siellä lomailemassa. Ruuan suhteen olemme kyllä aika vaativia, itse pärjäisin vähemmälläkin hifistelyllä. Ratsastus on ollut mun harrastus pienestä tytöstä asti, mutta enää ei ole omia hevosia eikä tule.
Oletko itse tienannut rahasi, perintöä vai mies on miljonääri? Miksi et enää halua omia hevosia, vaikka rahaa olisi? Onko teillä lapsia?
Sain jo alaikäisenä aika suuren perinnön ja tulen perimään vielä vanhempani, mutta olen myös töitä tehnyt. Mieheni on vastaavanlainen tapaus perintöjen osalta, mutta hän on myös itse tehnyt miljoonaomaisuuden sen lisäksi. Lapsemme on aikuinen jo, hän on tullut isäänsä ja osaa tehdä rahaa, on suurituloinen. Hevosia oli vuosikymmenet, nyt haluan elää vapaammin. Kaikki hevoseni hoidin loppuun asti huolella ja elivät vanhoiksi eli en ole sitä tyyppiä, joka koko ajan vaihtelee hevosia. Hevosten hoitaminen vaatii paljon rahaa ja aikaa, olen siinä perfektionisti eli hevoset rajoittavat matkustelua ja elämää aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskoo että tältä palstalta löytyy ensimmäistäkään miljonääriä ? Tai edes töissä käyvää ihmistä ? Shiba inu miljonäärejä ei lasketa .
Pk-seudulla on miljonääreja vaikka kuinka paljon, kun kunnollinen perheasuntokin hyvällä paikalla maksaa helposti lähes sen verran. Miljoona ei ole kovin paljon rahaa, kun puhutaan viisikymppisistä ihmisistä, joilla on hyvät ansiot ja ehkä vähän perittyäkin.
Ei miljoonan asunto vielä yhtä henkilöä miljonääriksi tee lähellekään . Yleensä näissä asunnoissa velkaa ja kaksi omistajaa . Yhden henkilön varallisuus ei ole miljoonaa nähnytkään . Jos asutaan 10 miljoonan asunnossa voidaan jo varovasti puhua miljonääristä .
Olen samaa mieltä siitä, ettei asuntovarallisuus vielä ketään varakkaaksi tee, vaikka asunnon arvo olisi miljoonan. Itse olen perinyt arvoalueella sijaitsevan asuntoni jo alaikäisenä. En laske itseäni mitenkään rikkaaksi muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Millä autoilla ajatte ja miksi?
Meillä on sukuperinne ajaa vain Mersuilla. Ja sellainen auto, että on voinut vetää hevostenkuljetusautoa plus mahtuu siihen liittyvät tavarat. Nyt ei tarvita sitä, joten oma auto on pienempi Mersu.
Vierailija kirjoitti:
Montako yksityis zuikkaria omistatte ja monta jahtia ? Kuinka monta huvilaa ympäri maailman ?
Ei yhtään. Miljoonia vaadittaisiin sitä varten aika paljon enemmän. Enkä kyllä osaisi tuollaisia, vaikka olisikin monia miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaikille keskustelussa oleville miljönääreille. Mitä teette vapaa-ajallanne? Mikä tekee teidät onnelliseksi ja linkittyykö siihen jotenkin raha?
Luen, kirjoitan, harrastan liikuntaa, matkustan, vietän aikaa perheen ja ystävien kanssa. Raha tuo turvaa ja vähän vapauttakin tietyissä asioissa, siinä sen merkitys itselleni. Onnelliseksi tekee rakkaus ja työ.
Miksi haluat edelleen tehdä töitä? Ja miksi työ tekee sinut onnelliseksi? MItä puuhaat ystäviesi kanssa? Tyyliin purjehdusta, golffausta, ratsastusta, lomamatkailua luksuskohteissa, fine dining illallisia? Vai jotain ihan muuta?
Pidän työstäni, se antaa todella suuren tyydytyksen, kaikki ammattini ja työni ovat olleet sellaisia. Nautin siitä, että saan ratkaista monimutkaisia asioita. Ystävien kanssa käymme syömässä tai kyläilemme toistemme luona ilallisella, joskus matkustamme esim. konsertteihin tai johonkin historiallisesti tai maisemallisesti kiinnostavaan kohteeseen. Yhdessä vaiheessa kun lapset olivat pieniä, vuokrasimme jostain Euroopasta talon ja olimme siellä lomailemassa. Ruuan suhteen olemme kyllä aika vaativia, itse pärjäisin vähemmälläkin hifistelyllä. Ratsastus on ollut mun harrastus pienestä tytöstä asti, mutta enää ei ole omia hevosia eikä tule.
Oletko itse tienannut rahasi, perintöä vai mies on miljonääri? Miksi et enää halua omia hevosia, vaikka rahaa olisi? Onko teillä lapsia?
Sain jo alaikäisenä aika suuren perinnön ja tulen perimään vielä vanhempani, mutta olen myös töitä tehnyt. Mieheni on vastaavanlainen tapaus perintöjen osalta, mutta hän on myös itse tehnyt miljoonaomaisuuden sen lisäksi. Lapsemme on aikuinen jo, hän on tullut isäänsä ja osaa tehdä rahaa, on suurituloinen. Hevosia oli vuosikymmenet, nyt haluan elää vapaammin. Kaikki hevoseni hoidin loppuun asti huolella ja elivät vanhoiksi eli en ole sitä tyyppiä, joka koko ajan vaihtelee hevosia. Hevosten hoitaminen vaatii paljon rahaa ja aikaa, olen siinä perfektionisti eli hevoset rajoittavat matkustelua ja elämää aika paljon.
Kuulostat aikas maanläheiseltä tyypiltä ja niihän se menee, että rahaa pitää osata myös tehdä, tai muuten sen menettää. Toivottavasti itse olen joskus samanlaisessa asemassa, mutta ehkä realistisempaa on, että poikani aikanaan saa perintöjä, josta muodostuu jo hyvä summa. Muistahan, että olet etuoikeutettu moneen muuhun verrattuna.
:)
Ap näköjään ei aio vastata mitään. Me muut miljonäärit jouduimme hoitamaan hommat siltä osin kuin kiinnostaa vastailla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aikas maanläheiseltä tyypiltä ja niihän se menee, että rahaa pitää osata myös tehdä, tai muuten sen menettää. Toivottavasti itse olen joskus samanlaisessa asemassa, mutta ehkä realistisempaa on, että poikani aikanaan saa perintöjä, josta muodostuu jo hyvä summa. Muistahan, että olet etuoikeutettu moneen muuhun verrattuna.
Olen hyvin maanläheinen ja varmaan sen takia minä itse en osaa lainkaan tehdä rahaa :) Rahan kuluttamisen (hevosiin) sen sijaan osaan erittäin hyvin :D Mutta se on nyt takanapäin. En ole kuitenkaan niin paljon sössinyt, että omaisuuteni olisi kadonnut tai vähentyntynyt, vaan se on hieman lisääntynyt. Raha ei kiinnosta minua juuri lainkaan. Siksi en ole pystynyt moninkertaistamaan omaisuuttani, joku toinen olisi ehkä pystynyt siihen.
Se on minusta vanhemmuutta luonnollisimmillaan, että toivoo lapsilleen taloudellista turvaa. Mutta hyvään elämään ei välttämättä tarvita paljon rahaa. Lapsen henkinen perintö on siis paljon tärkeämpi, se, että häntä on rakastettu juuri sellaisena kuin hän on.
Kiitos kivasta kommentista. En itse kiinnitä mitään huomiota siihen onko joku varakas vai ei. Se ei määritä ihmistä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostatteko punalaputettuja ruokia?
Ostan punalaputettuja maitotuotteita, jos niitä on hyllyssä. Punalaputettua lihaa tai kalaa en osta, koska niiden tuoreus on minulle tärkeää.
Ei ap, mutta miljonäärin tai ainakin muutamaa kymppitonnia vaille miljonäärin vaimo, jolla on itselläkin yli puolen miljoonan omaisuus
Vierailija kirjoitti:
Ei kysyttävää, mun mies on myös miljonääri ja ihan tavallista elämää elämme. Ja saatan itsekin olla miljonääri, läheltä ainakin liippaa.
Onko leikkeleitä myös???
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan kysyä. MIllaisia ystäviä teillä on? Viihdytkö niiden seurassa? MItä yleensä teette ystävien kanssa?
OVatko ystävänne yhtä rikkaita/rikkaampia?
Ystävämme ovat pääasiassa kavereita opiskeluajoilta. Heidän tarkkaa omaisuuttaan en tiedä, koska siitä ei puhuta. Viihdymme toki heidän seurassaan. Yleensä kyläilemme toistemme luona, juttelemme ja pelaamme lautapelejä. Parin ystäväpariskunnan kanssa käymme yhdessä oopperassa ja konserteissa.
91
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sukuperinne ajaa vain Mersuilla. Ja sellainen auto, että on voinut vetää hevostenkuljetusautoa plus mahtuu siihen liittyvät tavarat. Nyt ei tarvita sitä, joten oma auto on pienempi Mersu.
Hevosia ja mersu!!!!😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysyttävää, mun mies on myös miljonääri ja ihan tavallista elämää elämme. Ja saatan itsekin olla miljonääri, läheltä ainakin liippaa.
Onko leikkeleitä myös???
Mä vastasin jo, leikkeleet ovat epäterveellisiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevosia ja mersu!!!!😁
Joo! :D Itse asiassa myin yhden mersuni romanimiehelle. Tosin siinä oli sellainen ikävä käänne, että hän olikin trokari. Mutta ajoi mun autolla kolme vuotta, tsekkasin huvikseni. Sitten myi sen omassa bisneksessään. Sen jälkeen en ole vanhoja autojani myynytkään yksityiselle.
Miljonääriksi pääsee aika helposti keskituloinenkin ilman perintöjä, kun elää kurinalaisesti ja säästää ja sijoittaa.
Mutta ei se miljoonan arvoinen netto-omaisuus vielä mitään ihmeitä tee, etenkin kun helposti siitä 1/3-1/2 on asunnossa kiinni, ainakin jos Helsingissä asuu. Lopusta tulee pääomatulona ehkä juuri sen verran tuottoa, että sillä juuri pärjäisi jos pitäisi pelkällä pääomatulolla elää. En tiedä, miksi oikein kuvitellaan, että ihminen on erityisen rikas jos netto-omaisuus on miljoonan. Etenkään sillä ei todellakaan mälläillä ympäriinsä ja ostella veneitä tai avoautoja.
Karautatko huomenna Yariksella etsimään halvinta tarjousmokkaa?
Minun isäni on miljonääri. Aika tavallista arkea elettiin, ei vauraus koskaan näkynyt ulospäin muusta kuin autoista ja kotitalosta, meillä on kotona opetettu olemaan nöyriä eikä perheen tilannetta saanut esitellä ulospäin. Ajattelen, että se on ollut erittäin fiksua. Itse olen luonut urani tavallisena duunarina. Mitähän aapee ajaa takaa aloituksellaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin maanläheinen ja varmaan sen takia minä itse en osaa lainkaan tehdä rahaa :) Rahan kuluttamisen (hevosiin) sen sijaan osaan erittäin hyvin :D Mutta se on nyt takanapäin. En ole kuitenkaan niin paljon sössinyt, että omaisuuteni olisi kadonnut tai vähentyntynyt, vaan se on hieman lisääntynyt. Raha ei kiinnosta minua juuri lainkaan. Siksi en ole pystynyt moninkertaistamaan omaisuuttani, joku toinen olisi ehkä pystynyt siihen.
Se on minusta vanhemmuutta luonnollisimmillaan, että toivoo lapsilleen taloudellista turvaa. Mutta hyvään elämään ei välttämättä tarvita paljon rahaa. Lapsen henkinen perintö on siis paljon tärkeämpi, se, että häntä on rakastettu juuri sellaisena kuin hän on.
Kiitos kivasta kommentista. En itse kiinnitä mitään huomiota siihen onko joku varakas vai ei. Se ei määritä ihmistä ollenkaan.
Vaikutat fiksulta tyypiltä. Virkistävää.
Aina nämä kaksoisliekkijutut menevät näin päin=)