Miljonääri aviomiehenä, halautko kysyä jotakin elämästäni?
Voin hieman kertoa,kunhan kysymykset on asiallisia.
Kommentit (101)
On minullakin asunto jossa korkea arvo ja pankissakin kivasti säästöjä. Omasta työstä.
Köyhänä lähdin maailmalle .
Vierailija kirjoitti:
Miksi elät miehesi kautta? Miksi et itse ole miljonääri?
Sivusta: olipas hölmö kysymys tuo miehen kautta eläminen :)
Vierailija kirjoitti:
Onko aamiaispöydässänne 3:ea eri leikkelettä?
En ole ap, mutta vastaan miljonäärielämän viettäjänä: ei ole. Leikkeleet ovat epäterveellisiä eikä niitä kannata syödä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta vastaan miljonäärielämän viettäjänä: ei ole. Leikkeleet ovat epäterveellisiä eikä niitä kannata syödä päivittäin.
Sun mielipidettä ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Ostatteko punalaputettuja ruokia?
Mä vastaan, kun kerran ap ei itse vastaa. Ostan luomutuotteita pääasiassa ja punalaputettuja, jos aion syödä tuotteen heti. Mutta en mitenkään etsi punalaputettuja tuotteita. Se olisi väärin niitä kohtaan, joilla on todellinen tarve ostaa halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielipidettä ei kysytty.
Et kuitenkaan pysty estämään vastaamista, lällälläää ;)
Vierailija kirjoitti:
On minullakin asunto jossa korkea arvo ja pankissakin kivasti säästöjä. Omasta työstä.
Nautitko säästeliäästä elämästä?
Oletteko enemmän stealth wealth-tyyppisiä vai ökymiljonäärejä?
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein mitään kysyttävää.
t. miljonäärimies
Miten miljonäärimiehen elämä eroaa miljonäärinaisen elämästä?
onko tylsää elää pinnallista pintaliito elämää miehen siivellä jossa raha ja materia on elämän pääasia? Kukaan tuskin arvostaa tällaista elämää .
Vierailija kirjoitti:
Olen itse miljonääri, miehenikin on. Haluatko kysyä minulta jotain?
Tämä.
Nyt hei oikeesti. Jatkoajassa kokoontuu vaan pelkästään isomunasia ukkoja ja tääl Vauvassa kaikki on taas miljonäärejä. En usko teitä.
Miltä.tuntuu olla lompakkoloinen ja lokki?
Vierailija kirjoitti:
Nyt hei oikeesti. Jatkoajassa kokoontuu vaan pelkästään isomunasia ukkoja ja tääl Vauvassa kaikki on taas miljonäärejä. En usko teitä.
Miljonäärit kokoontuu paikalle, kun heistä puhutaan. Itse uskon, että täällä oikeasti on miljonäärejä jonkun verran, naisia ainakin. Meillähän on aikaa täällä vetelehtiä, jos ei tarvitse töissä käydä. Ei todellakaan olisi ollut aikaa työelämässä ollessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautitko säästeliäästä elämästä?
Olen elänyt ja matkustanut, Nyt on aika rauhoittua. Tuttavat kuolleet ja usein tunnen itseni yksinäiseksi. En mitenkään leuhki ulospäin omaisuudelani.
On kiva jättää suvulle hyvät perinnöt, nuoret, jotka elämän keskellä pikkulasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miltä.tuntuu olla lompakkoloinen ja lokki?
Mä vastaan taas. Tosi kivalta! Ei valittamista todellakaan, olen tyytyväinen ja onnellinen. Mutta ei rahan takia, vaan muista syistä.
Miksi oletat että miehesi elättää sit?
Kuka uskoo että tältä palstalta löytyy ensimmäistäkään miljonääriä ? Tai edes töissä käyvää ihmistä ? Shiba inu miljonäärejä ei lasketa .
Miksi elät miehesi kautta? Miksi et itse ole miljonääri?