Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä julkkikset on ottaneet botoxia?

Vierailija
03.05.2026 |

Kenen arvelette ottaneen botoxia tai muita täyteaineita? Kaunistaako botox?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin näyttää olevan itseoppineita Nordic shape väkeä. Puhuvat botoxin puolesta. Tämä ”klinikka” laitettiinkin kiinni. Mahtaa ne ihmiset miettiä mitä kasvoihin on laitettu, jotka tuolla kävi.

Mitä sulle mätisäkki kuuluu.  Ihmettele itseäsi. 🤮🤮🤮

Vierailija
42/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naislaulajat ja näyttelijät. 

Haista ämmyli 💩💩💩💩    Ei pidä paikkaansa .mikä luulet paska olevasi että lonkalta näin sanot ???🐖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes kysyy, joku mieskö, joka ihmettelee "hyvin säilyneitä" julkkiksia?  On tyhmä, ellei näe. Kaikki, jopa kolmissakymmenissä olevat laulajat, menevät botoxia ottamaan. En voi sanoa nimiä, eräälläkin on sellainen ihailijakaarti että se tieto poistettaisiin heti. 

Eivät nämä botox-bimbot ole ollenkaan hyvinsäilyneitä. On surullista, että jo nuoret ottavat silareita ja botoxia. Vanhempana kaduttaa. Sääliksi käy. Katsoo ketä tahansa 30 v julkkista niin näyttää ällöltä kaikkine tekoripsineen ja ankkahuulineen. Itse olen hyvinsäilynyt eikä ole tarvis käyttää tekoripsiä tai botoxia tai silareita, kun ulkonäköä on omasta takaa.

Vierailija
44/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonja Aiello. Jonkun lapsuuden ja nuoruudenkuvan nähdessäni oli silloin nätti normaaleilla huulilla. Liika on liikaa ja monilla julkkiksilla on mennyt pahasti yli.

Joo. Sonja Aiello on nykyään ruma.

Rosanna Kulju on myös ruma, mutta rosanna nyt on ollut ruma jo syntyessään. Ja ilkeä.

Vierailija
45/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Linda Lampeniuksen kasvoja. Voiko joku sanoa, että botox pistokset eivät näy? On niin kuoppaiset kasvot että. Ja törkeät ankkahuulet. Oli joskus kaunis, mutta ei enää. Täysin feikki ja hirveät ripsetkin.

Linda on tehnyt paljon muutakin, eli älä sekoita asioita ja syytä botoxia jos joku ottaa liikaa täyteaineita. 

Vierailija
46/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roska rosannalla huulissa botoxia. On kyllä rumat huulet. Silikonibimbo ja kohta on varmaan myös rasvaimu ja pikku liftaus.

Botoxia ei laiteta huuliin. 

Vierailija
47/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Linda Lampeniuksen kasvoja. Voiko joku sanoa, että botox pistokset eivät näy? On niin kuoppaiset kasvot että. Ja törkeät ankkahuulet. Oli joskus kaunis, mutta ei enää. Täysin feikki ja hirveät ripsetkin.

Linda on tehnyt paljon muutakin, eli älä sekoita asioita ja syytä botoxia jos joku ottaa liikaa täyteaineita. 

Lindalla on silaritkin. Teko/feikkinainen kaikin puolin. Sentään viulua osaa soittaa.

Vierailija
48/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roska rosannalla huulissa botoxia. On kyllä rumat huulet. Silikonibimbo ja kohta on varmaan myös rasvaimu ja pikku liftaus.

Botoxia ei laiteta huuliin. 

Lipflip-toimenpiteessä laitetaan botoxia ja on muuten kauniita lopputuloksia esim. ienhymyjen korjaamisessa. Huulien täyttäminen on sitten eri juttu.

Vierailija
49/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naislaulajat ja näyttelijät. 

Haista ämmyli 💩💩💩💩    Ei pidä paikkaansa .mikä luulet paska olevasi että lonkalta näin sanot ???🐖

Pitäisikö sun kahdenkympin katunainen

lähteä keikalle, asiakas jo odottaa?

Tollo umpihúllu. 

Vierailija
50/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röh röh vtun 🐷 sikanauta.

Pidä se ruma lättys jo kii. E

Vierailija
51/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suunnilleen kaikki. Olen itsekin ottanut ja olen ihan tavallinen opettaja. 

Ei tavallisia opettajia olekaan, besserwissereitä kuvittelevat olevansa. 

Vierailija
52/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt vauhkona mammulit jotka ei tiedä mitä botox edes on tai tekee.

Vierailija
53/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes kysyy, joku mieskö, joka ihmettelee "hyvin säilyneitä" julkkiksia?  On tyhmä, ellei näe. Kaikki, jopa kolmissakymmenissä olevat laulajat, menevät botoxia ottamaan. En voi sanoa nimiä, eräälläkin on sellainen ihailijakaarti että se tieto poistettaisiin heti. 

Siis miksi poistettaisiin? Luuletko, että tuollaisessa tiedossa on jotain erikoista?

Olen ollut useasti tilanteissa, joissa ihmiset puhuvat botox-pistosten ottamisesta ihan kuin jostain hieronnassa käymisestä. Sekä miehet, että naiset. Ei se ole todellakaan mikään vain naisten juttu, niitä pistoksia ottaa myös 30-40v heteromiehet (ja homot toki varmasti vielä enemmän).

Jos mainitset Sara Siepin ja roska Rosanna Kuljun niin ketju poistetaan. Nämä naikkoset jos ketkä on ottaneet täytteitä, silareita ja botoxia. Ovat enemmän huomissaan kuinka heidän silareiden käy kuin että olisivat vauvan hyvinvoinnista huolissasn. Tekopyhiä muijia!

Vierailija
54/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihmeellisiä väitteitä täällä. Botox ei todellakaan jätä poistuessaan mitään jälkiä tai lommoja. Se ei ole täyteaine ja sen vaikutus häviää puolessa vuodessa kokonaan. Botox ei myöskään yleensä näy minään ilmeettömyytenä. Sitä voi ottaa vain yhteen kohtaan ja pienempiä määriä. Botoxia käyttäneellä voi olla aivan normaalit ilmeet ja rypyt.

Olen itse nyt ottanut sibeliuksiin botoxia pari kertaa vuodessa muutaman vuoden ajan. Ainoa vaikutus on, että nyt sibeliukset ovat matalammat, eikä ryppyyn enää jää meikkiä, mikä oli ärsyttävää ja syy botoxin aloittamiseen. 

Mitään kuoppia ei ole naamaani ilmestynyt. Hymyni on aivan normaali. Otsassa on ryppyjä eikä se kiillä. Myöskään ankkahuulia ei ole yhtäkkiä ilmestynyt sen enempää kuin silareitakaan.

Mutta ihmisistä, jotka ovat selvästi jossain vaiheessa ottaneet koko kasvoihin botoxia, tuli mieleen Riikka Purra. Oli muistaakseni ennen kuntavaaleja, kun kiinnitin tähän huomiota. 

Muutama vuosi eteenpäin ja kasvoistasi näkyy, että olet botoxia käyttänyt. On kuopalla. Sitten tarvitsetkin enemmän, että saat jäljet peitettyä ja kohta olet samannäköinen haahka kuin muutamat muut. 

Voitko ihan lääketieteellisesti selittää, mikä on se mekanismi joka aiheuttaa tämän. Laita myös muutama linkki lähteeseen, jossa todistetaan botoxin aiheuttavan kudoksen katoamista eli ilmeisesti jotain aukkoja lihakseen. Tämähän olisi hyvin tärkeää tietoa, jota pitää jakaa. Itse en valitettavasti ole tälle lähdettä löytänyt, ellei sinua lasketa.

Vierailija
55/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naiivia porukkaa täällä. Suurin osa julkisuudessa esiintyvistä naisista on ottanut vähintää maltillisesti botoxia, pois lukien vanhemmat ihmiset. Mutta tämän päivän alle nelikymppisille kyse on ihan arkisesta asiasta. Jos käy kosmetologilla kasvohoidossa ja karvanpoistossa, manikyyrissä jne. niin botox menee siihen samaan syssyyn. 

Tietenkään tämä ei koske ihmisiä, joilla nyt muutenkaan ei ole tapana tai varaa käydä itseään laitattamassa. 

Vierailija
56/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika naiivia porukkaa täällä. Suurin osa julkisuudessa esiintyvistä naisista on ottanut vähintää maltillisesti botoxia, pois lukien vanhemmat ihmiset. Mutta tämän päivän alle nelikymppisille kyse on ihan arkisesta asiasta. Jos käy kosmetologilla kasvohoidossa ja karvanpoistossa, manikyyrissä jne. niin botox menee siihen samaan syssyyn. 

Tietenkään tämä ei koske ihmisiä, joilla nyt muutenkaan ei ole tapana tai varaa käydä itseään laitattamassa. 

Varaa on laitatuttaa, mutta ainoastaan erittäin  tyhmä nainen tekee itselleen hallaa. Laita vaan vähän lisää botoxia ja täyteaineita niin sule nauretaan kun ihi kävellän. Nyt näitä ”mannekiinejä” näkyy jo paljon stadissa. Harvoin käytän sanaa tyhmä, mutta nää naiset näyttää niin halvoilta, että toivottavasti on toimenpide halvoille naisille maksanut. Halvalta näyttää ja kun aikaa kuluu lisää niin vielä halvemmalta nämä naiset näyttää. Mahtaa tyhmiä harmittaa.

Vierailija
57/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihmeellisiä väitteitä täällä. Botox ei todellakaan jätä poistuessaan mitään jälkiä tai lommoja. Se ei ole täyteaine ja sen vaikutus häviää puolessa vuodessa kokonaan. Botox ei myöskään yleensä näy minään ilmeettömyytenä. Sitä voi ottaa vain yhteen kohtaan ja pienempiä määriä. Botoxia käyttäneellä voi olla aivan normaalit ilmeet ja rypyt.

Olen itse nyt ottanut sibeliuksiin botoxia pari kertaa vuodessa muutaman vuoden ajan. Ainoa vaikutus on, että nyt sibeliukset ovat matalammat, eikä ryppyyn enää jää meikkiä, mikä oli ärsyttävää ja syy botoxin aloittamiseen. 

Mitään kuoppia ei ole naamaani ilmestynyt. Hymyni on aivan normaali. Otsassa on ryppyjä eikä se kiillä. Myöskään ankkahuulia ei ole yhtäkkiä ilmestynyt sen enempää kuin silareitakaan.

Mutta ihmisistä, jotka ovat selvästi jossain vaiheessa ottaneet koko kasvoihin botoxia, tuli mieleen Riikka Purra. Oli muistaakseni ennen kuntavaaleja, kun kiinnitin tähän huomiota. 

Muutama vuosi eteenpäin ja kasvoistasi näkyy, että olet botoxia käyttänyt. On kuopalla. Sitten tarvitsetkin enemmän, että saat jäljet peitettyä ja kohta olet samannäköinen haahka kuin muutamat muut. 

Voitko ihan lääketieteellisesti selittää, mikä on se mekanismi joka aiheuttaa tämän. Laita myös muutama linkki lähteeseen, jossa todistetaan botoxin aiheuttavan kudoksen katoamista eli ilmeisesti jotain aukkoja lihakseen. Tämähän olisi hyvin tärkeää tietoa, jota pitää jakaa. Itse en valitettavasti ole tälle lähdettä löytänyt, ellei sinua lasketa.

Katso Linda Lampeniuksen kuvaa ilman meikkiä ja valaistu

Vierailija
58/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso Linda Lampeniuksen kuvaa ilman meikkiä ja valaistu

Lindalle on tehty kasvojen kohotus ja pantu täyteaineita. Se on aivan eri asia kuin muutama piikki botoxia kulmien väliin kerran pari vuodessa. 

Vierailija
59/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ho ro

Ei vaan opettaja. Lue vähän huolellisemmin. 

Vierailija
60/63 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ho ro

Ei vaan opettaja. Lue vähän huolellisemmin. 

Hän opettaa botoxpiikkien laittamista tai muita täyteaineita. Vaurioittaa hermoja. Itseoppinut ope. Kuten nämä lähes kaikki. Täällä ei tainnut luksusklinikalta olla ketään kommentoimassa;) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan