Nainen, onko huono jos sinä joudut ottamaan vastuun treffien organisoimisesta?
Eli mies toteaa vain tyyliin että no mitä sä haluaisit. Ei minkäänlaista visiota, suunnitelmaa tai aloitteellisuutta.
Mies ei siis kykenisi esim. ehdottamaan että hei, haluaisin viedä sut vaikka syömään päivänä x. Sopiiko/miltä kuulostaa?
Kommentit (38)
Todellakin on. En katsoisi tuollaista lapatossua kovin kauaa.
On. Ei myöskään ole aikomustakaan vastata yksin treffien kustannuksista.
On huono! Ja osittain tämän vuoksi tulikin ero. Miesystävä oli aloitteellinen vain ihan suhteen alussa: ehdotti ensitreffejä kahvilaan, toisia laavuretkelle, ja kolmansilla kotiinsa syömään. Tämän jälkeen loppui hänen osaltaan kaikenlainen suunnittelu. Minä sitten järjestin menon keikalle, elokuvateatteriin, stand up-keikalle, luontoretkelle, musikaaliin, ja maksoin kaikkiin molempien liput. Lopulta tympäännyin kun meni niin paljon rahaa miehenkin mukana pitämiseen. Ilmoitin että en ole enää kiinnostunut hänestä. Vuoden verran häntä katselin.
Miksi ihmeessä miehen pitää kustantaa treffit? Oletko maksullinen?
Treffit pubiin. Molemmat maksavat omat juomansa.
En. Meillä on tasa-arvo. Ei minua haittaa. T:N34
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan nyt pubiin lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinulle on tullut tuollainen yleistys päähän?
Lapanen on lapanen. On lapanen. Ei jatkoon.
Ei. En minä odottele sievästi punastellen josko mies tulisi luokseni. Minä menen ja pyydän häntä treffeille jos ei mitään muuten tapahdu. Toimii T:N34
Minä kykenen ehdottamaan noin kenelle tahansa läheiselle ihmiselle ja niin kykenee kuka tahansa normaaleilla sosiaalisilla kyvyillä varustettu aikuinen. Jos ei kykene niin opettelee tai pysyy kotona runkuttelemassa AI-tyttöystäville
Vierailija kirjoitti:
On huono! Ja osittain tämän vuoksi tulikin ero. Miesystävä oli aloitteellinen vain ihan suhteen alussa: ehdotti ensitreffejä kahvilaan, toisia laavuretkelle, ja kolmansilla kotiinsa syömään. Tämän jälkeen loppui hänen osaltaan kaikenlainen suunnittelu. Minä sitten järjestin menon keikalle, elokuvateatteriin, stand up-keikalle, luontoretkelle, musikaaliin, ja maksoin kaikkiin molempien liput. Lopulta tympäännyin kun meni niin paljon rahaa miehenkin mukana pitämiseen. Ilmoitin että en ole enää kiinnostunut hänestä. Vuoden verran häntä katselin.
Eikö pyytäjän pidäkään maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan mennä johonkin "parempaan" paikkaankin, jos sinä maksat. Ai, eikö sekään vaihtoehto käynyt?
Käydään koiran kanssa lenkillä. Ei maksa mitään.
Aika tylsää jos miestä ei kiinnosta mitä voitas tehdä. Jotain ehdotuksia pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pyytäjän pidäkään maksaa?
Ei pidä. En ole koskaan ollut tuota mieltä. Molemmat maksaa oman osuuden.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti olla siis menossa jonnekin? Olisitte vaan nauttineet toistenne seurasta. Menis hermot noista menoista. Pitää keskittyä johonkin muuhun kuin toisiin.
Vastaukseksi voi sitten tulla: ok minä haluankin viettää illan ilman sinua.