Äitienpäivälounas
Kommentit (145)
Minkä hammasasian, ovatko likaiset?
Vierailija kirjoitti:
Eli et sitten kuitenkaan ole hyväksynyt asiaa, vaikka sitä täällä olet jo hehkuttanutkin?
Olen. Kävin mä kampaajallakin.
Eli olet, mutta et kuitenkaan ole koska et kehtaa. Epäloogista, huomaatko?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hammasika on tehnyt?
😂😂😂😂😂😂
Ammattivalittajan mieli vaihtuu alle sekunnissa.
Onko mies sellaisen luvannut tarjota?
Vierailija kirjoitti:
Eli olet, mutta et kuitenkaan ole koska et kehtaa. Epäloogista, huomaatko?
Syöminen hampaattomana ei ole helppoa. Muuten elämä kyllä onnistuu normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies sellaisen luvannut tarjota?
On
Me, minä ja lapset, viemme puolisoni Ritun grillille äitienpäivälounaalle. Makkaraperunat kaikilla mausteilla ja maito. Sitten kahvi ja korvapuusti.
Täältäkö haet hyväksyntää asialle, miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
En hae. Mietin vain että miten se onnistuisi. En viitsisi itse kotona laittaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Me, minä ja lapset, viemme puolisoni Ritun grillille äitienpäivälounaalle. Makkaraperunat kaikilla mausteilla ja maito. Sitten kahvi ja korvapuusti.
En kyllä grillille mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä grillille mene.
On mentävä, jos tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä grillille mene.
On mentävä, jos tarjotaan.
Ei mies vie grillille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hae. Mietin vain että miten se onnistuisi. En viitsisi itse kotona laittaa ruokaa.
Kyllä haet. Sekä huomiota, että hyväksyntää. Ihan kaikilla aloituksillasi, jo vuosien ajan. Ja jos joku tuntematon kommentoi tämän lisäksi Facebookissa tms. negatiivisesti, tulet tänne heti avautumaan. Kerrot, mitä syöt, ostat, jätät ostamatta tai mitä mies on sanonut tai tehnyt. Olet myös ihan itse kertonut, kuinka haet täältä myös empatiaa. Ja jos et saakaan pelkkää positiivista huomiota, syytät kiusaamisesta. Itse kyllä irvailet muita, esim. sanomalla että; Kiva, kun herättää tunteita!
Oliko tämä siis jotain kettuilua mieheltä, kun se tietää tuon hammasjutun?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä siis jotain kettuilua mieheltä, kun se tietää tuon hammasjutun?
Ei. Ei se sitä ajattele, että se olisi mulle kenties noloa. Se ajattelee, ettei mun tarvitsisi laittaa ruokaa kotona.
Ja mieshän vei joka äitienpäivä mut syömään, kun oli vielä hammasasiat kunnossa. Nyt en ole halunnut mennä ravintoloihin.
Eli et sitten kuitenkaan ole hyväksynyt asiaa, vaikka sitä täällä olet jo hehkuttanutkin?