Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa keksimään meidän pojalle kiva nimi.

Vierailija
29.09.2008 |

Hakusessa siis ihan tavallinen nimi joka ei kuitenkaan olisi huippusuosittu, kuten esikoinen, joka nimeltänsä Eetu.

Lauri miellyttäisi muuten, mutta tuntuu olevan tosi yleinen nyt ja meidänkin pikkukylässä jo monta pientä Lauria, joten joku muu olisi keksittävä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kuitenkin kaksi muutakin lasta ja nimet aika eri tyylisiä.

Kyllä tuosta pienestä taitaa kuitenkin Lauri tulla, on niin Laurin näköinen ettei oikein tunnu mikään muu nimi istuvan yhtä hyvin.

Haitanneeko tuo sitten jos niitä Laureja nyt olisi vähän enemmänkin. Toisaalta se on niin tavallinen nimi että niitä voi useampikin samalla kylällä ehkä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla