Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut miehet saa nii helposti seksiseuraa?

Vierailija
03.05.2026 |

Mistä se johtuu?

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaus, kuuluisuus, komeus. Toki oma lapanen on se varmin 🧤

Vierailija
42/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään läheisyydestä ja pyllyn kourimisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea naama. Sosiaalisten taitojen puute voi pilata homman, mutta ei niillä seksiä saa, jos naama ei miellytä.

Tämä ei vaadi mitään ultrakomeutta. Toki kaikille miehille on varmasti se oma ”genrensä” naisissa, eivät kaikki saa kaikilta. Kuitenkin rento läpänheitto ja helppo sosiaalisuus on avain ulkonäöen sijasta, jos saat naisen nauramaan ja hän viihtyy seurassasi, niin todennäköisesti teillä voi olla myös seksiä. 

Ei auta mikään rento läpänheitto ja sosiaalisuus, jos ulkonäkö ei miellytä. Näiden etu on ainoastaan tilanteissa, joissa komealla miehellä on vertaisiaan kilpailijoina.

Ruma mies saa seuraa jos on supliikki ja hauska. Tämä on monasti nähty.

Vierailija
44/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näpit irti mun perseestä! 

Hanki koira. Se tykkää läheisyydestä ja takapuolen rapsuttelusta. 

Vierailija
45/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti: pullaposket, rupsahtanut naama, kaljamaha ja kaljuuntuminen ovat ne fyysiset Red Flags.

Tyhmyys, yksinkertaisuus ja sosiaalisten taitojen puute, ja fakta ettet uskalla lähestyä naisia, ovat ne toiset syyt.

Sitten päälle vielä alkoholiongelma, agressio, hurjat velat ja yleinen avuttomuus, niin ei Allu tule mitään. Olet yksinkertaisesti niin kertakaikkiaan pohjalla että sinulla ei ole mitään mahdollista seksiin. Ja sinähän olet kertonut meille olevasi impotentti- ilmeisesti huonon kunnon ja ryyppäämisen takia. 

Ei mua tarvi tollasta kuunnela tuu sanoo päin naamaa tai soita

0466189045

Mulla on 2 vakityötä mä en todellakaa kuuntele tollasta

Vierailija
46/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan rehellisesti: pullaposket, rupsahtanut naama, kaljamaha ja kaljuuntuminen ovat ne fyysiset Red Flags.

Tyhmyys, yksinkertaisuus ja sosiaalisten taitojen puute, ja fakta ettet uskalla lähestyä naisia, ovat ne toiset syyt.

Sitten päälle vielä alkoholiongelma, agressio, hurjat velat ja yleinen avuttomuus, niin ei Allu tule mitään. Olet yksinkertaisesti niin kertakaikkiaan pohjalla että sinulla ei ole mitään mahdollista seksiin. Ja sinähän olet kertonut meille olevasi impotentti- ilmeisesti huonon kunnon ja ryyppäämisen takia. 

0466189045

Mun kaveri sanoo et mun ei tarvi tommosia ihmisiä katella. En ole lihava. Monilla on velkaa..ja hänen kaverilla on 100 tonnia velkaa

Vierailija
47/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairasta porukkaa et kaljamaha ois este ja kaljuuntuminen huhuhuh

Vierailija
48/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan tavallisen näköinen, dadbod vartaloinen keski-ikäinen mies jolla hiuksetkin harvenee, silti naisen saamisessa ei ole ollut koskaan ongelmia.

Asian ydin on ymmärtää se, että seksiä saadakseen, pitää osata puhua kaikesta muusta kuin seksistä.

Kun nainen tuntee olonsa seurassasi turvalliseksi, mukavaksi ja iloiseksi, seksi tulee siinä sivutuotteena. M43

Vierailija
49/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näpit irti mun perseestä! 

Hanki koira. Se tykkää läheisyydestä ja takapuolen rapsuttelusta. 

ei kiinnosta, kourin pyllyäsi

Vierailija
50/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun numerolla Allu löytyy netistä melkoisen monta samanlaista väninäketjua.

Vierailija
51/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0466189045

Mene hankkimaan hoitoa

Vierailija
52/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei uskalla soittaa pelkureita

Vierailija
53/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan tavallisen näköinen, dadbod vartaloinen keski-ikäinen mies jolla hiuksetkin harvenee, silti naisen saamisessa ei ole ollut koskaan ongelmia.

Asian ydin on ymmärtää se, että seksiä saadakseen, pitää osata puhua kaikesta muusta kuin seksistä.

Kun nainen tuntee olonsa seurassasi turvalliseksi, mukavaksi ja iloiseksi, seksi tulee siinä sivutuotteena. M43

Outoa kyllä

Vierailija
54/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi soittaa sinulle? Kuunnellakseen tätä samaa paskaa, mitä olet jauhanut netissä jo 10 vuotta? Just joo. Ei kiinnosta.

Vierailija
55/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mene hankkimaan hoitoa ihminen tekee virheitä tajuatko se ja ihminen lihoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eikö mene jakeluun hä?

Vierailija
56/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mene hankkimaan hoitoa ihminen tekee virheitä tajuatko se ja ihminen lihoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eikö mene jakeluun hä?

EIKÖ SULLE MENE SE KAALIIN ETTÄ IHMISET TEKEE VIRHEITÄ OTTAA VELKAA JA LIHOO JA EIKÖ SE MENE HITTO JAKELUUN, EI NAISETKAA OLE TÄYDELLISIÄ MITÄ SÄ MEINAAT OIKEE?

Vierailija
57/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi soittaa sinulle? Kuunnellakseen tätä samaa paskaa, mitä olet jauhanut netissä jo 10 vuotta? Just joo. Ei kiinnosta.

no sitten mua ei kiinnosta jos sä ajattelet noin musta niin suosittelen todella psykoosilääkitystä ja hoitoa?

Vierailija
58/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä kysymys, ap. Kysy näin: Miksi jotkut miehet valehtelevat niin helvetisti seksuaalikokemuksistaan ja miksi minä uskon sen ihan täysillä.

Ne miehet, joista naiset oikeasti pitävät, eivät kerro seksijuttujaan.

Tämä on yleismaailmallisesti tiedossa oleva asia. Paskanjauhanta mielikuvitusseksistä on yleistä heikon itsetunnon omaavilla kokemattomilla miehillä, joilla on ihan valtava tarve hankkia muiden miesten hyväksyntää. Oikeasti heitä halveksii suurin osa miehistä.

Vierailija
59/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät itke palstalla kuinka naiset eivät ymmärrä ja kuinka naiset ovat saastaa.

Vierailija
60/180 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tässä taas ole mitää järkeä pelkkää haukkumista kaljamaha kaljuuntunut pullaposki alkoholisti velkainen joopa joo, 48 tonnia maksaa 8 v 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi