Miten jotkut miehet saa nii helposti seksiseuraa?
Kommentit (180)
Siksi että ovat juuri oikealla tavalla sosiaalisia.
Huomaa että saavat seksiseuraa ei tarkoita että saisivat seksiseuraa kenestä tahansa. Osaavat lähestyä juuri niitä naisia joiden huomaavat olevan samaa etsimässä.
Mukavat, toisia kunnioittavat miehet.
Oon mäki komea ja pitkä vientiä 0.kokoajan
No varmaan niiden miesten kanssa halutaan syystä tai toisesta harrastaa seksiä ja oletettavasti ovat makuuhuoneen ulkopuolellakin puoleensavetävää seuraa, että tähän tilanteeseen päädytään
Sinä Allu et koskaan tule saamaan yhtään mitään keneltäkään.
Toisilla om helppoa
. Minäkin kaipaan
No ehkä ovat kiinnostuneita niistä naisista aidosti. Eivät puhu paskaa vaan
Vierailija kirjoitti:
Sinä Allu et koskaan tule saamaan yhtään mitään keneltäkään.
Olen saanut paljokin ja maksanut myös
Komea naama. Sosiaalisten taitojen puute voi pilata homman, mutta ei niillä seksiä saa, jos naama ei miellytä.
Se on se kun naiset näkee että muut naiset ovat heistä kiinnostuneita. Nostaa osakkeita arviolta 1000%.
En oikein ymmärrä
Mä en saa ees osumia tinderissä
Vierailija kirjoitti:
Komea naama. Sosiaalisten taitojen puute voi pilata homman, mutta ei niillä seksiä saa, jos naama ei miellytä.
Olen komea.195 cm pitkä
Mulle kelpais nätti tavallinen seksiseuraksi
Osaavat puhua paskaa.
Olen joskus ollut naismagneettien kanssa iltaa viettämässä ja ihan oikeasti olen kokenut myötähäpeää miten ne puhuu naisille, itsestä ei olisi puhumaan yhtä sairasta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä
Vajaaälyisyytesi, heikkolahjaisuutesi ja vammaisuutesi näkyvät naamastasi. Mutta ethän sinä sitä(kään) ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei vaadi mitään ultrakomeutta. Toki kaikille miehille on varmasti se oma ”genrensä” naisissa, eivät kaikki saa kaikilta. Kuitenkin rento läpänheitto ja helppo sosiaalisuus on avain ulkonäöen sijasta, jos saat naisen nauramaan ja hän viihtyy seurassasi, niin todennäköisesti teillä voi olla myös seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä
Vajaaälyisyytesi, heikkolahjaisuutesi ja vammaisuutesi näkyvät naamastasi. Mutta ethän sinä sitä(kään) ymmärrä.
Ei todellakaa näy. Näytän ihan normaalilta!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
No ehkä ovat kiinnostuneita niistä naisista aidosti. Eivät puhu paskaa vaan
Niin, sinähän et tosiaan ole kiinnostunut naisista aidosti ja puhutkin pelkkää paskaa. Pelkän seksin perässä, et mitään muuta.
Ovat aktiivisia ja kiinnostavat naisia.