Miten jotkut miehet saa nii helposti seksiseuraa?
Kommentit (180)
He osaavat käyttäytyä, heillä on sosiaalista silmää, he ovat sosiaalisia ja mielenkiintoisia persoonia. Pelkkä ulkonäkö ei riitä siihen, että jatkuvasti on seuraa. Se helpottaa, mutta tarvitaan myös persoona.
Suksi vttuun, uliseva id i ootti
Vierailija kirjoitti:
Väärä kysymys, ap. Kysy näin: Miksi jotkut miehet valehtelevat niin helvetisti seksuaalikokemuksistaan ja miksi minä uskon sen ihan täysillä.
Ne miehet, joista naiset oikeasti pitävät, eivät kerro seksijuttujaan.
Tämä on yleismaailmallisesti tiedossa oleva asia. Paskanjauhanta mielikuvitusseksistä on yleistä heikon itsetunnon omaavilla kokemattomilla miehillä, joilla on ihan valtava tarve hankkia muiden miesten hyväksyntää. Oikeasti heitä halveksii suurin osa miehistä.
Sinä sotket kaksi asiaa. Ne miehet joista on perheenisäksi ja puolisoksi sekä ne miehet jotka kelpaavat seksiseuraksi. Otsikko tarkoittaa käsittääkseni tätä jälkimmäistä ryhmää eli miehiä jotka saavat seksiä helposti
No on siinä tavoite mikä palkitsee kun pääsee nylkyttämään jonkun limasta suolenpätkää.
Vierailija kirjoitti:
Oon mäki komea ja pitkä vientiä 0.kokoajan
On syynsä sille miksi olet yksin ja ne on sulle kerrottu noin miljoona kertaa, Allu. Hoida pääsi kuntoon lääkärin kanssa. Venlaflaxin ei selvästikään toimi eikä riitä.
Vierailija kirjoitti:
Suksi vttuun, uliseva id i ootti
syö sä paskaa mua ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais nätti tavallinen seksiseuraksi
Sulle kelpais mikä tahansa missä on reikä. Mutta kun naisille kelpaa vain älykäs, tunne-elämältään jotakuinkin normaali mies, joka käyttäytyy kunnioittavasti eikä taaperra kohti muna ja kourat edellä, kuola suusta valuen.
Se on niin helppoa tai sitten ei. Se on helppoa, jos olet OIKEASTI kiinnostunut naisten asioista ja OSAAT jutella naisia kiinnostavista asioista. Vaikea on saada jos olet ulkona naisten jutuista. Normaalisti miehet jotka eivät ymmärrä naisista mitään, yrittävät liikaa jolloin heustä tulee yököttävän imeliä. Kun tämän tyyppinen pöydässä niin tietää jo etukäteen, että omat "osakkeet" ovat korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On syynsä sille miksi olet yksin ja ne on sulle kerrottu noin miljoona kertaa, Allu. Hoida pääsi kuntoon lääkärin kanssa. Venlaflaxin ei selvästikään toimi eikä riitä.
No en tiedä mistä johtuu olen käynyt lääkärillä ennenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea naama. Sosiaalisten taitojen puute voi pilata homman, mutta ei niillä seksiä saa, jos naama ei miellytä.
Tämä ei vaadi mitään ultrakomeutta. Toki kaikille miehille on varmasti se oma ”genrensä” naisissa, eivät kaikki saa kaikilta. Kuitenkin rento läpänheitto ja helppo sosiaalisuus on avain ulkonäöen sijasta, jos saat naisen nauramaan ja hän viihtyy seurassasi, niin todennäköisesti teillä voi olla myös seksiä.
Ei auta mikään rento läpänheitto ja sosiaalisuus, jos ulkonäkö ei miellytä. Näiden etu on ainoastaan tilanteissa, joissa komealla miehellä on vertaisiaan kilpailijoina.
"Ei auta mikään rento läpänheitto ja sosiaalisuus, jos ulkonäkö ei miellytä. Näiden etu on ainoastaan tilanteissa, joissa komealla miehellä on vertaisiaan kilpailijoina."
Koskee lähinnä ulkonäkökeskeisiä. Tiesin erään miehen vuosikymmenien ajalta tuttavaporukan kautta ja hullaanuin häneen vasta, kun näin, kuinka hellästi hän kohtelee lemmikkejään. Empaattisuus vetoaa enemmän kuin mikään muu tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat olla pitkä ja komea, mutta oletko hauska ja supliikki myös?
Mikä pakkomielle sulla on tuohon "supliikkiin", spede? Käyttämällä sitä sanaa tosiaan tulee mieleen muuan tv-spelit-vainaja, joka oli loppuaikoina ihan helvetin hauska, mutta vain ja ainoastaan omasta mielestään. lisäksi umpikatkera. Oletko jotain yli 70 vee vai pelkästään outo, henkinen papparainen?
Seksiseuraa saa Helsingistä vaikka kuinka paljon. Rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, olis pitänyt heti arvata että tänäänkin saadaan nauttia uudesta Allun langasta vaikka edellinenkin vielä pystyssä.
Allu on niin tyhmä, ettei löydä omaa ketjuaan. Siksi se aloittaa aina uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin riittää, että olet rikas julkkis. Silloin saat olla millainen mulkoilija tai kusipää tahansa, niin seksiseuraa riittää.
Mistäs tiedät kun et ole sellainen :D
Koska suurkulutat viihdelukemistoja tyyliin Seiska ja IL. Se kertoo kaiken sekä älykkyydestäsi että sosiaaliluokastasi ja parisuhdestatuksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle sulla on tuohon "supliikkiin", spede? Käyttämällä sitä sanaa tosiaan tulee mieleen muuan tv-spelit-vainaja, joka oli loppuaikoina ihan helvetin hauska, mutta vain ja ainoastaan omasta mielestään. lisäksi umpikatkera. Oletko jotain yli 70 vee vai pelkästään outo, henkinen papparainen?
Kiukuttaako totuus vai mikä on? Et sinä naisia saa palstailemalla. Mene ihmisten pariin ja opettele käyttäytymään. Se auttaa jo paljon.
Joko alkaa taas uhkailu väkivallalla?
Vierailija kirjoitti:
Se on niin helppoa tai sitten ei. Se on helppoa, jos olet OIKEASTI kiinnostunut naisten asioista ja OSAAT jutella naisia kiinnostavista asioista. Vaikea on saada jos olet ulkona naisten jutuista. Normaalisti miehet jotka eivät ymmärrä naisista mitään, yrittävät liikaa jolloin heustä tulee yököttävän imeliä. Kun tämän tyyppinen pöydässä niin tietää jo etukäteen, että omat "osakkeet" ovat korkealla.
Sitten vielä se miesjoukko, joka panee kaikkia riippumatta tasosta. Siihen ei moni mies pysty, ei nimittäin ihan heti seiso kun tietyntyyppinen lady haluaisi kontaktia😀
Keskustelu täyttyy onnettomista nuorista miehistä. Viesteissä haukutaan naisia ja kielletään totuus siitä, että rumatkin saavat naisia. Heiltä puuttuu itseluottamus ja itsekunnioitus sekä halu tehdä asioiden eteen jotain.
Menkää ihmisten pariin. Ette te naisia tule täältä löytämään. Kuinka voisittekaan, kun eihän naiset edes tiedä teidän olemassaolostanne.
Monilla ihmisillä on yli 100 tonnia velkaa!!!