Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintasyöpä hajottaa avioliiton

Vierailija
03.05.2026 |

Olemme yli kuusikymppinen pariskunta. Yhteistä elämää takana yli neljäkymmentä vuotta. Minä sairastuin rintasyöpään kaksi vuotta sitten. Selvisin rinnan osapoistolla, mutta kävin läpi raskaat sytostaatti- ja sädehoidot. Nyt olen fyysisesti jotakuinkin ennallaan, mutta mieheni ei enää hyväksy minua. Osoittaa avoimesti sen, että harmaantuneet hiukseni ovat täysin väärän väriset, vartalo ei sytytä ja olen kaikin puolin vääränlainen muutenkin. Eniten tässä satuttaa se, että hän flirttailee muiden naisten kanssa minun läsnäollessani. Olipa hänellä jonkinlainen suhdekin viime kesänä nuoren naisen kanssa, jonka minäkin tunnen. 

En ole uskaltanut puhua tästä kenenkään ulkopuolisen kanssa, koska pelkään, että minut syyllistetään. Kai minun pitäisi vain ymmärtää miestäni ja hänen miehisiä oikeuksiaan. 

Olen henkisesti täysin lyttyyn lyöty ja väsynyt. 

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et eroa? 

Vierailija
2/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole provoilija, niin ota itseäsi niskasta kiinni ja avioero, niin elämänlaatusi paranee kertaheitolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustellaan liian vähän. Esimerkiksi rintasyöpähoidot aikaistaa vaihdevuosia ja et voi ottaa edes hormonikorvaushoitoa uusiutumisriskin vuoksi.

Vierailija
4/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, hae ammattimaista keskusteluapua ainakin itsellesi, ehkä teille parina myös. En suosittele tätä törkypalstaa kenellekään, joka on haavoitettu just nyt. Mutta voimia sinulle!

Vierailija
5/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa hyvä ihminen. 

Vierailija
6/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala järjestellä itsenäistä elämää. Ei tuollaisesta miehestä mitään iloa ole. 

Vierailija
7/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on törkeä ääliö.

Vierailija
8/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun rintasyöpä liittoa hajoita vaan toi sun kelvoton miehesi. 

Vierailija
9/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, hae ammattimaista keskusteluapua ainakin itsellesi, ehkä teille parina myös. En suosittele tätä törkypalstaa kenellekään, joka on haavoitettu just nyt. Mutta voimia sinulle!

Tämä! Voimahalaus täältäkin. 

Vierailija
10/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin sokkotreffit sivulla aamulla hyvät keskustelut.

Vierailija
11/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustellaan liian vähän. Esimerkiksi rintasyöpähoidot aikaistaa vaihdevuosia ja et voi ottaa edes hormonikorvaushoitoa uusiutumisriskin vuoksi.

Eiköhän yli 60 v. ole vaihdevuodet olleet jo päällä paljon ennen rintasyöpää. Itse en ole edes halunnut hormonikorvaushoitoa, suvussa on ihan liikaa syöpää.

Vierailija
12/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Nyt. Sitten nauttimaan elämästä: hyvää ruokaa, uusi harrastus, kivoja matkoja, ehkä jokin pikkuromanssi (jos et halua, niin se on täysin ok). Elä. Elä itsellesi ja läheisillesi (pl.tuleva ex-miehesi). Kaikkea hyvää sinulle, ap! 

Vierailija
13/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintasyöpä ei aikaista vaihdevuosia, rinnat ei vaikuta munasarjoihin. Ja kyllä aloittajan ikäisellä on vaihdevuodet olleet menossa jo kun on rintasyövän saanut. Keskustelua on turha käydä, kun aloittaja itse katselee miestä joka on jo pettänyt. 

Vierailija
14/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintasyöpä ei aikaista vaihdevuosia, rinnat ei vaikuta munasarjoihin. Ja kyllä aloittajan ikäisellä on vaihdevuodet olleet menossa jo kun on rintasyövän saanut. Keskustelua on turha käydä, kun aloittaja itse katselee miestä joka on jo pettänyt. 

Kuka rinnoista puhui? Hoidot vaikuttaa. 

Vierailija
15/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei rintasyöpä ole syyllinen. Miehesi vaan on törkeä ja epäinhimillinen. Miksi et eroa?

Vierailija
16/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sairastuu = nainen hoivaa, hoitaa, elää kuunnellen ja lohduttaen miestä, tukien rankoissa hoidoissa.

Nainen sairastuu = mies: "kyllä on kulahtanut eikä edes p*llua saa, joten minulla on oikeus sivusuhteeseeen. Taidan jättää koko akan, ei kiinnosta hoitaa".

Miesten taso on niin matala, poikkeukaia onneksi on.

Vierailija
17/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero. Nyt. Sitten nauttimaan elämästä: hyvää ruokaa, uusi harrastus, kivoja matkoja, ehkä jokin pikkuromanssi (jos et halua, niin se on täysin ok). Elä. Elä itsellesi ja läheisillesi (pl.tuleva ex-miehesi). Kaikkea hyvää sinulle, ap! 

Ei ole rahaa matkustella. Ulosotto eläkkeestä.

Hyvää ruokaa saa, jos itse laittaa ja ostaa aineet -30-60%.

Vierailija
18/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa matkustella. Ulosotto eläkkeestä.

Hyvää ruokaa saa, jos itse laittaa ja ostaa aineet -30-60%.

Kai sulle erossa jotain omaisuutta jäisi? Vai asutteko vuokralla?

Vierailija
19/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP eli jätä se sika, ansaitset parempaa..

Vierailija
20/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sairastuu = nainen hoivaa, hoitaa, elää kuunnellen ja lohduttaen miestä, tukien rankoissa hoidoissa.

Nainen sairastuu = mies: "kyllä on kulahtanut eikä edes p*llua saa, joten minulla on oikeus sivusuhteeseeen. Taidan jättää koko akan, ei kiinnosta hoitaa".

Miesten taso on niin matala, poikkeukaia onneksi on.

Arja Korisevalla oli onni saada sellainen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän