Mitä kannattaa vastata työhaastattelussa kysymykseen:
Mitä kehitettävää löydät itsestäsi?
No, tietty ne spesifit työtehtävät on sellaisia, mutta mitä muuta tähän voi tai siis KANNATTAA vastata, että vastaus olisi silti itselle eduksi?
Kommentit (6)
Kannattaa olla rehellinen ja sanoa joitain oikeita kehityskohteita SEKÄ kertoa, miten olet jo koettanut tapojasi parantaa.
Teen työtehtäväni huolella ja olen tunnollinen, mutta joskus en jaksa keskittyä ihan täysillä. Ei tällaista nyt voi sanoa haastattelussa... t. ei ap
Tottakai itse tiedän mitä kehitettävää minussa on (paljonkin) mutta pointti on juuri se, että mitä KANNATTAA kertoa työhaastattelussa/mitä ei...
-ap-
esim. " tarvitsen haastavia tehtäviä jotta keskittymiskykyni on parhaimmillaan. olen myös pyrkinyt harjoittamaan rutiinien sietokykyä ja edistystä onkin tapahtunut viimeisenä viitenä vuotena."
tärkeintä on että on tunnistanut itsessään sen kehityskohteen ja toisaalta tietää miten sitä huonoa ominaisuutta voi parantaa. haastattelijalle on ihan sama loppujen lopuksi mikä se kehityskohde/huono puoli on, jollei työssä ole jotain erityisvaatimuksia.
taitosi vaatii vielä hieman harjoitusta.
Olisko jollain lisää ehdotuksia? Asiallisia/käyttökelpoisia siis...
-ap-